Onko teillä vanhemmilla naisilla salaisia ihastuksia nuorempiin miehiin?
Vanhoilla miehillähän on yleistä ihastua nuorempiin naisiin, mutta onko vanhemmilla naisilla salaisia ihastuksia nuorempiin miehiin. Esimerkiksi naapuruston nuoreen Villeen. Siis sellaisia ihastuksia, joita ei edes välttämättä yritä tai halua toteuttaa.
Kommentit (33)
Kyllä! Nainen on aina nainen haluineen kaikkineen.
25nuorempi heppu salaseurana.
N61v (aviomies59v)
No yhteen olen ollut ihastunut jo 20 vuotta. Se on mun mies.
On, mutta en kehtaa missään ääneen myöntää. Sellaisia etäihastuksia tavoittamattomiin julkkiksiin. Tällä hetkellä Harry Styles ja Cameron Chapman. Ovat sellaisia, joihin olisin teininäkin ihastunut. Muistuttaa omasta nuoruudesta ehkä. Chapman muistuttaa elävästi erästä nuoruuden ihastustani, joka ei koskaan johtanut mihinkään.
En todellakaan tunne vetoa nuorempiin miehiin. Joku max. 5v nuorempi vielä menisi, mutta tässä ei taidettu kysyä sitä. Minulla on aviomies, joka riittää oikein hyvin.
N44
Sellaista vuotta nuorempaa miestä silmäilisin mielelläni.
On kyllä. Nään ihastustani viikottain työn merkeissä. Tyyppi tietää tasan tarkkaan, miten hyvältä näyttää. Komeat kasvot, kroppa tikissä ja helkutin hyvä perse. Hymyilevä ja ystävällinen. Aluksi omat tunteet nolotti, mutta nyt oon todennut, että mitä se haittaa. Nautin aina kun nään hänet, mutta en tietenkään ahdistele tai kuvittele mitään.
Käytännössä ei taida oikein toimia pidemmän päälle jos nainen on esim 10-20 vuotta vanhempi kuin mies. Hetken, mutta ei enempää.
Toisin päin se toimii vähän paremmin kun naiset on yleensä henkisesti vanhempia kuin miehet.
Minun vaimo on 10 v minua nuorempi ja luulen että me ollaan henkisesti varmaan samassa iässä?
M54 ja N44
On. Parikymppiset muualta tulleet. Tällainen nelikymppinen neito saa useamman viikossa jos jaksaa.
Ei. Olen kolmen parikymppisen miehen äiti. Näen kaikissa alle 30 vuotiaissa miehissä keskenkasvuisen lapsen.
Ei kiinnosta. Voi johtua siitä kun on omia poikia yli 20v, jotenkin yhdistää muutkin nuoret miehet omiksi lapsiksi, melkein. Ei mitään seksuaalista vetoa siis todellakaan.
Toisekseen minulla on aviomies, olen lojaali hänelle ajatuksianikin myöten. Koska haluan olla. Moraalini vaatii sen.
Ei oikeastaan. Riippuu tietenkin mitä ikäluokkaa tässä nyt tarkoitetaan? Mutta olen itse lähes viiskymppinen ja mun silmissä monet kolmekymppisetkin miehet alkaa jo näyttää vähän liian lapsimaisilta. Siis joo, on ne nätimmän näköisiä kuin oman ikäiset ukot, mutta jokin siinä silti tökkii että ne on sellaisia lapsimaisia.
Ei oikeastaan. Useimmiten ovat minulla ilmaa.
Olen ehkä tylsä ja outo, kun ei ole. Ensimmäiset oppilaani ovat nyt n. 30-vuotiaita. Sen ikäiset ja sitä nuoremmat ovat silmissäni ikuisia pikkupoikia.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ei taida oikein toimia pidemmän päälle jos nainen on esim 10-20 vuotta vanhempi kuin mies. Hetken, mutta ei enempää.
Toisin päin se toimii vähän paremmin kun naiset on yleensä henkisesti vanhempia kuin miehet.
Minun vaimo on 10 v minua nuorempi ja luulen että me ollaan henkisesti varmaan samassa iässä?
M54 ja N44
I hate to burst your bubble mutta kyllä sinä olet kaikin tavoin vanhempi kuin vaimosi. Täällä ollaan samassa tilanteessa 10 vuoden ikäerolla ja kyllä mies on myös henkisesti vanhempi vaikka ei sitä myönnä, ja sen huomaa.
Joskus saattaa huomata jonkun poikkeuksellisen söpön nuoren miehen, ja voisi varmaan katsella pitkään, että miten ihminen voikin olla kaunis mutta en tunne mitään seksuaalista kuitenkaan, enkä missään nimessä haikailisi suhdetta. En tiedä onko tunne lähinnä äidillinen.
No, mikä sitten on nuori... kyllä olen ihastunut esim 4 vuotta nuorempaan, eli keski-ikäinen ukko hänkin, ja hänen kanssaan voisin kuvitella vaikka ja mitä. Mutta ehkä en oikeasti alkaisi millekään.
Kyllä miehen pitää olla vähintään 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54 ja N44I hate to burst your bubble mutta kyllä sinä olet kaikin tavoin vanhempi kuin vaimosi. Täällä ollaan samassa tilanteessa 10 vuoden ikäerolla ja kyllä mies on myös henkisesti vanhempi vaikka ei sitä myönnä, ja sen huomaa.
No ei kyllä ole. Miehen täytyy olla varmaan 30 vuotta vanhempi, että siitä voi saada edes jotenkin aikuista seuraa. Viisikymppinen mies on vielä ihan 15 vuotiaan tasolla järjeltään.
"Joita ei edes välttämättä yritä tai halua toteuttaa"?
Tietenkään ei!
Minkä ikäinen ap oikein on?
Onhan niitä.
N43