Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatteko enää Marimekkoa ollenkaan?

Vierailija
11.07.2023 |

Mieli tekisi tilata jotain kun siellä on nyt ale mutta onko ne enää yhtään laadukkaita?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kuosillisen mekon toukokuussa. Yhtää kertaa en o käyttäny. Se avaruuteen näkyvä kirjava kuosi tökkii. Ei pysty.

Lisään vielä, jos jäi epäselväx, et ostos kaduttaa.

Vierailija
22/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin ja varmaan viimeinen Marimekko minkä ostin oli alesta käsilaukku joka on made in China ja jonka yksi sauma aukesi vajaan kuukauden käytön jälkeen

Kannattaa reklamoida, jotta osaavat tehdä tiukempaa laadunvalvontaa. Omani hajosi vähän ajan päästä. Sain rahat takaisin. Oli suomalaiselta yritykseltä poikkeuksellisen hyvin hoidettu reklamaatio, siksi asioin jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ainoan Marimekon tuotteen joskus 1970-luvulla, kun ei vielä ollut mikään halpatyövoimamassatuote.

Vierailija
24/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut viimeksi 2019 heiltä pyyhkeitä ja edes nuo susihuonot Finlaysonit eivät ole yhtä huonoja kuin nuo Marimekkon pyyhkeet. Pyyhkeet ovat olleet vuodet 2020-2022 käyttämättöminä, koska odottivat eräässä paikassa käyttöönottoa. Nyt on lankapakoja, reunat aivan kuluneet ja pitkiä haituvia lähtenyt langoista. Olen yllättynyt, koska ostin nämä ihan täyteen hintaan ja kunnon kaupasta. Jos en asuisi paikassa, jossa kyseistä putiikkia ei ole niin veisin takaisin ja pyytäisin rahat takaisin, vaikka kauppa onkin vanha. 

Vierailija
25/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain (harvoin) uuden meikkioussin/lompakon, niitä pikkupussukoita missä metalli'solki'.

Vierailija
26/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä osta marimekkoa, ei minun tyyliäni ollenkaan.

Peesi tälle. Lisäksi liikkeessä myyjät on ylimielisiä ja marilla aivopesty, jotenka en halua tukea sellaista.

Vierailija
27/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ainakin tosi woke.

Jep. Tämä on kyllä ihan totta. Ei kehtaa ostaa enää 🥴

No ilmankos Purra pukeutuu Marimekkoon aina.

Vierailija
28/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ainakin tosi woke.

Mikä vit*n woke?

Vierailija
29/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vasta elämäni enimmäistä kertaa Marimekon t-paidan. On paksua ja laadukasta puuvillaa.  

Ja vaikkei tätä kysytty, ostin taannoin myös Finnlayssonin t-paidan, joka on oikein kiva. Olivat kohtuuhintaisiakin Gantiin, Bossiin sun muihin verrattuna.

Vierailija
30/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tykkään tosi paljon Marimekon astioista ja sisustustuotteita.

Vierailija
31/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailija kirjoitti:

Ostin vasta elämäni enimmäistä kertaa Marimekon t-paidan. On paksua ja laadukasta puuvillaa.  

Ja vaikkei tätä kysytty, ostin taannoin myös Finnlayssonin t-paidan, joka on oikein kiva. Olivat kohtuuhintaisiakin Gantiin, Bossiin sun muihin verrattuna.

Finlayson. Ei Finnlaysson.

Vierailija
32/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On laatua. Laukut, pussilakanat, tyynynpääliset ym. Vaatteista ei ole kokemusta.

En tiedä onko laukut yms laatua mutta vaatteet ei ole enää laadukkaita. Ennen olivat, silloin vielä vuosituhannen alussa. Lopetin ostamisen muutama vuosi sitten.

En tiedä missä nämä tehdään nykyisin mutta ei ainakaan Suomessa. Olen siirtynyt ostamaan kotimaisilta valmistajilta joita onneksi taas löytyy.

Vierailija
33/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin ainoan Marimekon tuotteen joskus 1970-luvulla, kun ei vielä ollut mikään halpatyövoimamassatuote.

Minkä ikäinen olit silloin?

Vierailija
34/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä. Ainoa minkä hiljattain halusin valopilkuksi elämääni on keltaunikkoinen Oiva-muki.

Vierailija
35/65 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shoppailija kirjoitti:

Finlayson. Ei Finnlaysson.

Saivartelu on ehtymätön luonnonvara, ellei suorastaan vieraslaji.

Vierailija
36/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen yhdellä baisella sellaisen marimekkokassin. Siinä siis luki marimekko joka puolella.

Vierailija
37/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen yhdellä baisella sellaisen marimekkokassin. Siinä siis luki marimekko joka puolella.

Naisella!

korjaus

Vierailija
38/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, mutta vain osakkeiden muodossa. Tällä hetkellä osakkeen arvostus on mielestäni hieman liian korkealla. Ostan sitten taas, kunhan kurssi putoaa nykyisestä n 15%. 

Vierailija
39/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää.

Marimekko brändinä on mulle ollut tärkeä. Siellä on ollut töissä mun mummo, mun äiti sekä minä itse. Lapsuuteni oli hyvin vahvasti marimekko henkinen ja osa minua.

Mutta kuitenkin tässä on vuosien aikana tapahtunut jotain poikkeuksellista. Marimekko ei ole enää minua, arvomme eivät kohtaa. Laadusta ei voi puhua enää Marimekon yhteydessä, ihan täyttä kuraa, kaikki hajoaa.

Vierailija
40/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan, mutta vain osakkeiden muodossa. Tällä hetkellä osakkeen arvostus on mielestäni hieman liian korkealla. Ostan sitten taas, kunhan kurssi putoaa nykyisestä n 15%. 

Osakkeita on mullakin mutta myyn heti pois kun niiden arvo taas nousee.