Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoitte exän nykyiseen, jos heidän suhde alkanut salasuhteena

Vierailija
11.07.2023 |

Teidän liittonne aikana? Kehittynyt selän takana ties kuinka kauan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson peiliin ja pohdin minkälainen puoliso olin itse ja minkälaisia ihmisiä valitse parisuhteeseen. Otan opikseni ja kasvan ihmisenä.

Vierailija
2/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla tekemisissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen katsonut peiliin, ja miettinyt mikä meni pieleen. Minkälainen ihminen olin parisuhteessa ja miksi valitsin sellaisen puolison kun valitsin.

En ole tekemisissä exän enkä hänen nykyisen kanssa. Tai exän kanssa viesteillä sen, mitä ihan pakko lasten asioissa olla. Muuten ei mitään kontaktia.

Helpompi niin.

Vierailija
4/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista helpolla unohda. Pettureita, kamalia ihmisiä molemmat. Toki mies suurin syyllinen, mutta tuollaisessa naisessakin vikaa. En haluaisi olla missään tekemisissä.

Vierailija
5/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että asiaa ei unohda. Ja yhtälailla nainen on tiennyt mihin alkoi suhteeseen alkaessaan. Ja jos olen oikein käsittänyt, myös hänen oma liittonsa päättyi eroon tämän suhteen myötä.

En tiedä, toivonko että heidän suhteensa olisi oikeasti se kaikkien aikojen rakkaustarina jonka vuoksi kannatti rikkoa kaksi perhettä.

Vai toivonko miehen osottautuvan samanlaiseksi kun oli suhteessa minun kanssani, ja naisen saavan sen myötä karun opetuksen? Mies ei mitään oppeja koskaan tule sisäistämään, koska hän on aina oikeassa, muut väärässä.

Jos minua syytetään katkeraksi, niin mielestäni minulla on lupa olla katkera. Kaikelta mitä minulla oli vietiin pohja pois. En todellakaan halua olla kummankaan kanssa missään tekemisissä. Ihan sama minulle mitä minusta ajattelevat. Minä ajattelen nykyisin tässä asiassa vain ja ainoastaan itseäni ja sitä mikä minusta tuntuu parhaalle.

Vierailija
6/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin pitkät kummallekkin ja antaisin olla, välttäisin kohtaamasta heitä enkä olisi missään tekemisissä.

Toivoisin,,että karma kostaa joskus pettureille.

Vierailija
7/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ex eikä sen nyx. Jatkan elämääni ja uutta suhdettani.

Vierailija
8/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te jotain yläkouluikäisiä?

Vierailija
9/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tule mustasukkaiseksi, kun näen exäni jonkun muun kanssa, koska äitini opetti minua aina antamaan käytetyt leluni vähemmän onnekkaille.

Vierailija
10/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tule mustasukkaiseksi, kun näen exäni jonkun muun kanssa, koska äitini opetti minua aina antamaan käytetyt leluni vähemmän onnekkaille.

:D hah! Tämä oli hyvä!!

Vierailija
11/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi epäilet että kyse olisi teineistä? Yläkouluikäisistä?

Vierailija
12/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista helpolla unohda. Pettureita, kamalia ihmisiä molemmat. Toki mies suurin syyllinen, mutta tuollaisessa naisessakin vikaa. En haluaisi olla missään tekemisissä.

Mies automaattisesti syyllinen vaikka et tiedä, että onko aloittaja nainen vai mies?

Terveisin nainen

Vierailija
13/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalisti.

Vierailija
14/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, että asiaa ei unohda. Ja yhtälailla nainen on tiennyt mihin alkoi suhteeseen alkaessaan. Ja jos olen oikein käsittänyt, myös hänen oma liittonsa päättyi eroon tämän suhteen myötä.

En tiedä, toivonko että heidän suhteensa olisi oikeasti se kaikkien aikojen rakkaustarina jonka vuoksi kannatti rikkoa kaksi perhettä.

Vai toivonko miehen osottautuvan samanlaiseksi kun oli suhteessa minun kanssani, ja naisen saavan sen myötä karun opetuksen? Mies ei mitään oppeja koskaan tule sisäistämään, koska hän on aina oikeassa, muut väärässä.

Jos minua syytetään katkeraksi, niin mielestäni minulla on lupa olla katkera. Kaikelta mitä minulla oli vietiin pohja pois. En todellakaan halua olla kummankaan kanssa missään tekemisissä. Ihan sama minulle mitä minusta ajattelevat. Minä ajattelen nykyisin tässä asiassa vain ja ainoastaan itseäni ja sitä mikä minusta tuntuu parhaalle.

Voit olla lähes varma että tuollaiset suhteet kaatuvat aikanaan.

Vierailija
15/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla missään tekemisissä. Samaan huoneeseen mahdutaan, jos on jotkut juhlat.

Voin tervehtiä, mutta muuten ei ole kiinnostusta minkäänlaiseen kommunikaatioon. Ei hyvään eikä pahaan. Parempi aina kun ei näkisi ollenkaan.

Vierailija
16/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla aivan yhtä varma, että kestävät 50%/50% eroon tai hautaan, niin kuin muutkin.

Vierailija
17/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ap.

En reagoi yhtään mitenkään.

Kun ja jos liitto päättyy ka loppuu PETTÄMISEEN, ei sinällään ole väliä, kenen kanssa minua on petetyt.

Vaan tietysti, jos kumppani eron jälkeen edelleen jatkaa suhdetta, srn kumppanin kansassa, jonks kansassa on minua pettänyt.

Niin tietenkin ymmärrän, että puolisoni on häneen

TODELLA RAKASTUNUT.

Se on vain niitä, elämän perus asioita, jotka on toisinaan on vain

pakko niellä.

Huolimatta siitä, miten pahalta, nuo nieltävät asiat maistuukin.

Nimimerkki: Erosta lopulta, uuteen onneen päätynyt nainen.

Vierailija
18/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että hoitaa hyvin lapsiani isäviikoilla, koska heidän isänsä ei sitä tee. Moikataan kun nähdään lasten vaihtaessa kotia, mutta muuten suhtaudutaan varovaisesti puolin ja toisin. Eihän hän ollut mulle mitään luvannut, mies oli, mutta ei sitten lupaustaan pitänyt.

Vierailija
19/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla aivan yhtä varma, että kestävät 50%/50% eroon tai hautaan, niin kuin muutkin.

Tilastot kertovat toista. Onko sulla kokemusta tollaisista suhteista?

Vierailija
20/31 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia, neutraalisti ja tekemisissä mahdollisimman vähän. Jos ei lapsia, en olisi missään tekemisissä.

Jos lapsia, toivoisin, että olis mun lapsille hyvä, aikuinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi