Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveileeko kukaan alle 40-vuotias nainen omakotitalosta jostakin syrjemmältä?

Vierailija
11.07.2023 |

Minulla on haaveissa okt, mutta ei kaava-alueelta. Asun länsirannikolla ja täällä on idyllistä maalaismaisemaa vain 10 minuutin ajomatkan päässä keskustasta. Kaava-alueella tontit on liian ahtaita ja räystäät melkein kiinni toisissaan. Melkein aamusella näkee mitä kahvia naapuri pannuun laittoi.
Minulla on vain vahva mielikuva, että ikäiseni, akateemiset tai muuten kunnianhimoiset naiset ovat niin kaupunkilaistuneita, etteivät edes harkitsisi tämmöistä vaihtoehtoa.

Omalla pihalla saisi grillailla täysin vapaasti ilman kyylänaapureita, voisi rakentaa vaikka kunnon pizzauunin, kylpeä paljussa ja juoda lonkeroa vaikka alasti takapihalla ilman paheksuvia katseita.
M37

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siinä tapauksessa, että mies on unelmieni kumppani ja paras ystäväni. Joku, jonka kanssa viihtyy vaikka eristyksissä.

Vierailija
22/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, mutta omakotihaaveeseeni ei kyllä mahdu mukaan vauvapalstalle kirjoitteleva mies.

Voitaisiin keskustella vaikka banaanilaivoista mutta suomalainen nainen sitten aina löytää mahdollisuusen haukkua miehiä.

Ylilaudallakaan ei ole näin ilkeitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa kuvailtu elämä kuulostaa niin juntille, että tuski nuorista kovin moni tuollaista elämää haluaa. Kunnon vanhan ajan wt-menoa.

Vierailija
24/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, täällä kolmikymppinen nainen, joka haaveilee syrjäisestä omakotitalosta isoine pihoineen. Hyvä nettiyhteys pitää silti olla saatavilla, koska unelmissa myös oma pelihuone ja lapseton elämä. Siihen jos löydän kumppanin vielä viereen niin lottovoitto.

Pitäisi olla melkein ison tien tai vastaavan varrelta. Yleensä niissä on valokaapeli saatavilla. 

Nykyisen etätyön aikakaudella ei ole tarvetta asua työpaikan naapurissa. Harmillisesti kaikki vanhemmat talot on tolkuttoman isoja lapsettomille. Joku 80-100 neliometriä riittäisi erittäin hyvin kahdelle. 

Jos rakentaa uuden, pitäisi olla raakatontti ja maansiirtotöitä järjettömästi.  Itse odottelen ennakkoperintöä, noin 150k euroa jos siitä rahoittaisi ainakin osan talosta. 

M37

En missään nimessä haluaisi asua ison tien varrella. Samat pakokaasu ja meluhaitat kuin kaupungissa.

Vierailija
25/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen haluaa mennä jonkun juntin pantavaksi maaseudulla, kun parempaakin on tarjolla?

Vierailija
26/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meitä ole monia. Itse olen 30v. Haaveena pienehkö talo jossakin korvessa. Pihalle perunamaa ja vaikka muutama kana. (En hankkisi paljua enkä joisi siinä lonkeroa.) En muuttaisi minkään vilkkaasti liikennöidyn ison tien varteen. Pitää olla vähän hajurakoa sellaiseen. Haaveen toteuta itsekseni tai miehen kanssa, jos sopiva sellainen jossain saapastelee vastaan.

Vierailija
27/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, vois toi toimia jos menis silleen luontevasti. Se kumppani siinä on kuitenkin se, millä perusteella valinnat tekee. Jos tuntuu että on löytänyt loppuelämän kumppanin niin mikä jottei :) Mä arvostan rauhaa ja tilaa niin mulle vois sopiakin, mut yksikseni en ikinä muuttaisi. Länsi-Suomi alueena on myös kiinnostava.

N31

Vierailija
28/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa tarpeeksi nähnyt sekä sivistynyt, muttei akateeminen nainen täällä, joka haaveilee tuonkaltaisesta paikasta.

N35

Vierailija
29/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin maalle 9vuotta sitten. En silti ole katunut. Talokin mennyt nyt huonoon kuntoon. Epäilen viime kesällä tehtyä remonttia väärin tehdyksi. Ihana piha. Ostan vaikka talviasuttava asuntovaunun jotta täällä pystymme asumaan. Täytynee nyt selvitellä mikä vika talossa on ja onko varaa korjata.

Vierailija
30/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmaa tarpeeksi nähnyt sekä sivistynyt, muttei akateeminen nainen täällä, joka haaveilee tuonkaltaisesta paikasta.

N35

Eli ootko siis nähnyt kymmeniä ellei satoja peniksiä eli maailmaa, ja nyt pitäisi muka luottaa sinuun niin paljon että sitoutuu tuollaiseen landelle muuttoon?

Vierailija
31/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on just alle nelikymppiset naiset jotka eivät vielä tajua, mitä moiseen elämään sisältyy.

Vierailija
32/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen haluaa mennä jonkun juntin pantavaksi maaseudulla, kun parempaakin on tarjolla?

Ei pahalla, mutta et vaikuta kovinkaan mukavalta, joten tuskimpa sinua kukaan jaksaisikaan pamputtaa ainakaan kovin pitkään.

Vierailija
33/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on just alle nelikymppiset naiset jotka eivät vielä tajua, mitä moiseen elämään sisältyy.

Moiseen elämään? Ei kaikki halua samaa.

Vierailija
34/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! 🙋🏻 34v omakotitalo maalta olis ihanne 😍

Vierailija
35/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile, koska se on minun lähitulevaisuuden tavoitteeni. Kuinka niin?

N35

Vierailija
36/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin miehen perässä syrjäiseen omakotitaloon metsän ja peltojen keskelle. Lähellä pieni erämaajärvi ja kilometritolkulla metsäteitä missä lenkkeillä ja pyöräillä. Talo on iso vanha maalaistalo ja valtavassa pihassa on navetat, aitat, liiterit, pihasaunat ym. Naapuri häämöttää juuri ja juuri metsän takaa, mutta mitään ääniä ei koskaan kuulu. Autoja ajaa tästä ohi keskimäärin kaksi päivässä. Vielä kun on ihana mies joka on antanut mulle täysin vapaat kädet puuhailla täällä mitä lystään! Vieläkin täytyy joskus nipistää itseään onko tämä unta :) muistan ensimmäisen kesän kun asuin täällä, oli uskomatonta nukkua yöt ikkuna auki ja koskaan ei kuulunut mitään meteliä, pelkästään linnun laulua ja tuulen suhina puissa.

Vierailija
37/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ilman miestä.

Kukas sen talon sitten tyllerölle ylläpitää?

Vierailija
38/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en uskaltaisi yksin asua kun pelkäisin murtovarkaita ja pimeällä öisin kaikkia ääniä :/ Mutta olisi kyllä ihana järven rannalla joku pikku tönö :D

Vierailija
39/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, mutta omakotihaaveeseeni ei kyllä mahdu mukaan vauvapalstalle kirjoitteleva mies.

No tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta, eikä täällä vauvoista jauheta.

Vauvoista puhe vielä menisi, mutta jos on joku noista naisviha-persuista niin ei.

En ole persu vaan kokoomuslainen, mutta olen semisti naisvihaaja, ja haluaisin lapsen naisen kanssa. Mitä vikaa? Aina sorsitaan miehiä, jotka ei ole feministejä! Ei kaikki miehet halua olla feministejä!

Ei kai kun naisten ihmisoikeudet on suoraan pois sinun tarpeesta ja oikeudesta riistää naisia. Kyllä me ymmärretään sinua. Maailmassa on paljon naisia jotka on sisäistäneet miesten vaatimuksen itsevihasta. Varmasti löytyy sinulle joku joka vihaa itseään. ja haluaa syödä masennuslääkkeitä rinnallasi itsemurhaansa asti.

Vierailija
40/55 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ilman miestä.

Kukas sen talon sitten tyllerölle ylläpitää?

Nainen itse pitää yleensä huolen tönöstään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme