Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän teinit viettää kesää?

Vierailija
10.07.2023 |

Minulla on 14 ja 11 v pojat. Heillä on valtavasti kavereita, auttavat kotitöissä, juttelevat omista asioistaan, lähtevät kauppaan mukaan ja käyttäytyyvät fiksusti. Mutta vanhempi pelaa yöllä 03 asti valvoo ja nukkuu sitten klo12 asti. Minulle tämä ei ole ongelma, vaan hänen isälle joka ei ole edes huoltaja tämä on merkki että en osaa hoitaa lapsia. Uhkailee sossulla ja lasulla. Olin yhteydessä perheneuvojaan niin hänestä lapset saa lomalla valvoa. Eihän tämä vetele kun koulut alkaa. Mutta nyt on vielä kuukausi kouluun.
Arvon av-raati voitteko auttaa minua. Miten teidän teinit elää?!!?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin rytmi kääntyy heti lomalla. 12- ja 13-v saavat pitää puhelinta ja pelata kunnes mennään nukkumaan. Usein 2 maissa. Sen jälkeen saa lukea, piirtää tms äänetöntä. Vanhempi saa pitää puhelimen yöllä, nuorempi tuo alakertaan yöksi.

Vierailija
22/22 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä tietenkin. Ovat olleet 13v lähtien koko kesän töissä. Kyllä murrosiässä ne lapsuuden pitkät kesät on ohi ja pitää keskittyä vain ja ainoastaan TYÖKOKEMUKSEN hankkimiseen. Niin minäkin aikoinaan tein

Mitä töitä lapset tekevät? Minä ajattelin, että poika 14-v on tämän kesän kotona töissä siivousta ja nurmikon eikkuuta. Ensi kesänä kun on 15 voisi mennä töihin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän