Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mulkoili tylysti kun pidin hänelle ovea auki

Vierailija
10.07.2023 |

Onko nykyään kiellettyä pitää ovea auki perässä tulevalle? Uudella työpaikalla olin poistumassa ulos ja muutaman askeleen päässä tuli keski-ikäinen nainen. Jäin pitämään ovea auki naiselle ja hän mulkoili tylysti ja vain hymähti. Teinkö väärin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttää seksuaalisesta häirinnästä jo pelkkä sinun ajatuskin naisesta riittää sinun irtisanomiseen ja tuntuviin korvaus vastuisiin olet vulgaari sovinisti sika lyö seuraavaksi ovi päin näköä 

Vierailija
22/26 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi varmaan rupeat stalkkaamaan sitä naista ja suunnittelet sen r ai*kaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se s, tanana oven auki pitäminen kuuluu jo alkeellisimpiin käytöstapoihin. Oikein teit poikaseni, kiitos siitä. Akat virheellisesti luulee, että presettään se on vailla. Neitosten vihaisen äänensävy kään takia en katso suomalaisia sarjoja,ennenkuin tyyli muuttuu. Piloillepa meni Suomi naiset.

Olet oikeassa siinä, että oven aukipitäminen kuuluu alkeellisimpiin käytöstapoihin, on se takana tulija siten mies, nainen tai joku muu.

Kaikki muu kirjoittamasi oli paskaa.

Vierailija
24/26 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaa lesboille ovia.

Vierailija
25/26 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pitänyt mennä naimisiin sun kanssa ja jatkaa sukuasikin siitä hyvästä?

Vierailija
26/26 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä. Mulla on resting bitch face, usein luulen hymyileväni mutta naama on ihan peruslukemilla. Yritän sanoa kiitos mutta suusta kuuluu vain joku epämääräinen ynähdys. Ei kannata turhaan pahoittaa mieltänsä. Ja joo, en ole kovin suosittu ihminen, miesten tai naistenkaan mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme