Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, välitätkö naisen nautinnosta?

Vierailija
10.07.2023 |

Onko asia sinulle tärkeä vai täysin yhdentekevää?

Mies, välitätkö naisen nautinnosta?

Vaihtoehdot

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatavuoroisuusasia. Naiselle joka pistää aina jotain extratekoja peliin, tekee mielellään kaiken pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
2/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen on itse vastuussa nautinnostaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ilman naisen nautintoa, kuumana käymistä ja orgasmeja seksissä ei ole mitään järkeä miehellekään. Miksi tyytyä laimeaan kokemukseen, kun voi nauttia naisen kiimasta ja orgasmeista. Sitähän varten seksiä  harrastetaan. Jutun juoni on juuri saada nainen sekaisin himosta, sillä mittaa miehistä osaamistaan ja vaikutusvaltaansa. Vastaavasti nainen kehrää seksin jälkeen kuin tyytyväinen kissa. Se nostaa miehistä itsetuntoa. 

Vierailija
4/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nainen josta välittää ja hän myös ajattelee munkin nautintoa niin silloin kyllä välitän naisen nautinnosta suurestikkin. Mutta ei sen nautinnon pidä olla jokakerta tasaista molempiin suuntiin. Välillä voi toinen nauttia enemmän kuin toinen puolisko. Jos taas puhutaan yhdenillan jutuista niin aika samantekevää nauttiiko vai ei.

Vierailija
5/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nainen josta välittää ja hän myös ajattelee munkin nautintoa niin silloin kyllä välitän naisen nautinnosta suurestikkin. Mutta ei sen nautinnon pidä olla jokakerta tasaista molempiin suuntiin. Välillä voi toinen nauttia enemmän kuin toinen puolisko. Jos taas puhutaan yhdenillan jutuista niin aika samantekevää nauttiiko vai ei.

Tässä kommentissa oli harvinaisen paljon asiaa.

Vierailija
6/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Erittäin tärkeää. Aina huolehdin siitä, että myös vaimo saa orgasmin. Osittain tästä johtuen saankin sitten noin 400krt/vuosi. Ja on jatkunut 25 vuotta. Tiedän kyllä, että on naisia, joita ei siltikään paljoa seksi kiinnostaisi, vaikka kuinka huolehtisi naisen nautinnosta. Mutta on varmaa, että en minäkään olisi vuosikymmeniä nainut päivittäin, jos olisin tehnyt vain omat tarpeeni vaimoon.

Vierailija
7/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan parhaat sävärit naisen nautinnosta. Kun nainen itkee hysteerisenä orgasmeista on parasta mitä tiedän.

Ihan sama millä keinolla nainen sitten nauttiikaan eniten, ei se ole minulta pois, vaan minulle lisää.

Harmi, että vaimolta vei vaihdevuodet halut kokonaan, eikä anna edes koskea. Suuttuu, jos puristaa pepusta. No elämä on toivottavasti muissa liitoissa nautitaan yhdessä elämästä.

Vierailija
8/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti yhtä tärkeää kuin oma nautinto. Jos nainen ei ole samanlaisella kiihkolla mukana ja nauti samalla tavalla kuin itse, niin ei siinä oma kiihotus pysy päällä. Jos seksi olisi sitä että nainen vain makaa lahnana ja on minun tyydytystä varten, niin ennemmin runkkaisin. Toki pystyn nauttimaan vaikka yllättävästä suihinotosta, kunhan vain tiedän että nainen myös kiihottuu ja nauttii kun antaa minulle nautintoa. Samalla tavalla voin vain nuolla naisen orgasmiin ilman että saan samalla kertaa itse mitään. En ole koskaan ymmärtänyt miten joku voi pitää naista vain masturbaattorina.

Vierailija
9/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti yhtä tärkeää kuin oma nautinto. Jos nainen ei ole samanlaisella kiihkolla mukana ja nauti samalla tavalla kuin itse, niin ei siinä oma kiihotus pysy päällä. Jos seksi olisi sitä että nainen vain makaa lahnana ja on minun tyydytystä varten, niin ennemmin runkkaisin. Toki pystyn nauttimaan vaikka yllättävästä suihinotosta, kunhan vain tiedän että nainen myös kiihottuu ja nauttii kun antaa minulle nautintoa. Samalla tavalla voin vain nuolla naisen orgasmiin ilman että saan samalla kertaa itse mitään. En ole koskaan ymmärtänyt miten joku voi pitää naista vain masturbaattorina.

Se on juuri näin. Seksi on hyvää vain silloin kun kaikki paikallaolijat ovat siinä täysillä mukana.

Vierailija
10/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan parhaat sävärit naisen nautinnosta. Kun nainen itkee hysteerisenä orgasmeista on parasta mitä tiedän.

Ihan sama millä keinolla nainen sitten nauttiikaan eniten, ei se ole minulta pois, vaan minulle lisää.

Harmi, että vaimolta vei vaihdevuodet halut kokonaan, eikä anna edes koskea. Suuttuu, jos puristaa pepusta. No elämä on toivottavasti muissa liitoissa nautitaan yhdessä elämästä.

Kannattaa suositella vaimolle gynellä käyntiä ja hormonikorvaushoitoja. Vaimoni käytti niitä 62v asti ja aina ollut halukas seksiin. Tulee tasaisempi lasku vanhuuteen. On vieläkin halukas.

Vierailija
11/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suositella vaimolle gynellä käyntiä ja hormonikorvaushoitoja. Vaimoni käytti niitä 62v asti ja aina ollut halukas seksiin. Tulee tasaisempi lasku vanhuuteen. On vieläkin halukas.

Olen yrittäny ehdottaa, mutta aloittaa 3 päiväisen äyskimis ja tavaroiden paiskomissodan, joka kerta. Joten olen antanut olla. Sentään rauha talossa, eikä itselläkään mene hermo.

Eturauhasen saa onneksi pysymään terveenä omin käsin :)

Vierailija
12/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäny ehdottaa, mutta aloittaa 3 päiväisen äyskimis ja tavaroiden paiskomissodan, joka kerta. Joten olen antanut olla. Sentään rauha talossa, eikä itselläkään mene hermo.

Eturauhasen saa onneksi pysymään terveenä omin käsin :)

Tasan ei käy onnen lahjat. Vaimoni halusi haluta jo minun puolestani ja oli riippuvainen orgasmeista mitä hänelle antanut.

Vierailija
13/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on prosentti miehistä joille yhdentekevää!

Vierailija
14/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö naiset oikeassa, että iso osa miehistä on itsekkäitä m.ulkkuja. No nostaa meidän muiden naisia tyydyttävien arvoa.

Vierailija
15/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat kääntää asiaa nyt vissiin oman agendasi mukaiseksi. Etpä onnistu.

Tulos on aivan selvä. Naisen nautinnosta välitetään ja lisäksi tajutaan se, että hyvään seksiin tarvitaan kaksi halukasta osapuolta. No jossain tapauksissa ehkä useampikin (ihan vaan Guru sua ajatellen).

Vierailija
16/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liekö naiset oikeassa, että iso osa miehistä on itsekkäitä m.ulkkuja. No nostaa meidän muiden naisia tyydyttävien arvoa.

Selvästi naisen kirjoittama kommentti! Tai voihan kirjoittaja olla lesbo. Mistä mä sen tiedän.

Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ole itsekkäitä mulkkuja vaikka kuin asiaa veistelet.

Vierailija
17/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan turha tehdä mitään päätelmiä gallupien tuloksista koska niin iso osa trollaa. Onhan täällä puolet mieheistä imenyt kulliakin mikäli gallupia uskoo. Normaaleista ihmisistä suurin osa välittää, ainakin uskoo välittävänsä.

Vierailija
18/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan turha tehdä mitään päätelmiä gallupien tuloksista koska niin iso osa trollaa. Onhan täällä puolet mieheistä imenyt kulliakin mikäli gallupia uskoo. Normaaleista ihmisistä suurin osa välittää, ainakin uskoo välittävänsä.

Saat uskoa ihan mitä haluat. Epäilet osaa trollauksesta, koska trollaat itsekin. Siitä nää sun selityksen johtuu joka kerta, kun tulos ei olekaan sun mielesi mukainen.

Vierailija
19/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti trollaa..kenttätutkimus valitettavasti tukee tuota prosenttilukua. Kuten joku tuolla kirjoittikin, eyden illan "suhde" ei saa mitään.

Vierailija
20/54 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti trollaa..kenttätutkimus valitettavasti tukee tuota prosenttilukua. Kuten joku tuolla kirjoittikin, eyden illan "suhde" ei saa mitään.

Miten laaja otanta sun kenttätutkimuksessasi on ja milloin se on suoritettu?

Yhdenillanpanossa jokainen saakin huolehtia omastaan. Ei silloin mennä toista tyydyttämään vaan itseään. Luulisi tämän jo olevan jopa sullekin täysin selvä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme