Elämässä ei ole mitään juhlaa
Ei häitä ei hautajaisia, ei synttäreitä, ei grillibileitä ja paljussa lillumista, ei mökkibileitä ei festarireissuja.
Ei terassilla käymistä, ei yhtään mitään.
Kaikki samaa puuroa kuukaudesta toiseen.
Kommentit (31)
Mä olin toissakesänä hautajaisissa.
Järjestä itse niitä juhlia. Kyllä ilmaiselle aterialle tulijoita yleensä on.
Sipsejä lähikaupasta ja kyytipojaksi 6-pack kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään ketä edes kutsua. :(
Ap.
Meilläkin viimeisistä juhlista (omat häät) jo 6v. Hautajaisia on kyllä lähivuosina varmasti luvassa.
Ihme valittajia nämä suomalaiset nykyään. Missään ei nähdä mitään positiivista tai yritetä itse mitään asioille... noh, jatka valittamista. Kaipa joku ulkopuolinen keksii tulla ovellesi pelastamaan sut tylsyydeltä..
Vierailija kirjoitti:
Sipsejä lähikaupasta ja kyytipojaksi 6-pack kaljaa.
Siksarista tuu ku paha mieli... koska kirkasta vaan reilusti pitkäripaisesta
No pitäiskö katsoa peiliin jos ei ole ystäviä, eikä ole väleissä suvun kanssa?
Ilman juhliakin elämä on varsin nautittavaa, kun opettelee näkemään kaiken hyvän, ja alkaa harjoittamaan kiitollisuutta.
Kuulostaa imelältä, valitan, mutta tämä on oikeaati totta, ja harjoittelemalla aivot ja asenteen sekä ajatukset saa uudelleenohjelmoitua.
Mieti joka päivä, vaikka nyt heti, asioita jotka ovat hyvin. Muista, mikään ei ole itsestäänselvää. Ei se että olet elossa, ei se että osaat kirjoittaa, eikä se, että sulla on joku laite jolla kirjoitat. Esimerkiksi nyt tähän kärkeen.
Nyt on lisäksi kesä, aurinko paistaa, ja lienet vielä vapaallakin? Lähde ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No se on ihan oma mokasi.
Mä yleensä järjestän gettogetherit ite. Kutsun porukan kokoon ja tulee joka jaksaa.
Parasta on ku paikat on siistinä ja juomaa ja ruokaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Oletko kysynyt seurakuntien, SPR ja mitä niitä kaikkia on ystäväpalveluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kohtele ihmisiä kauniisti, kohteliaasti, arvostavasti, kunnioittavasti, niin jo alkaa kutsuttavia tulvimaan ovista ja ikkunoista. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Annas kun selkeytän tekstisi
"Kukaan ei järjestä ja maksa bileitä johon pääsisin ilmaiseksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No se on ihan oma mokasi.
Sitten on nämä, jotka eivät välitä kuin pahentaa toisten olotilaa. Hieno maa, asiat liian hyvin koska ihmisten käytös on tuollaista. Ei toivoa... nro 7
Vierailija kirjoitti:
Ilman juhliakin elämä on varsin nautittavaa, kun opettelee näkemään kaiken hyvän, ja alkaa harjoittamaan kiitollisuutta.
Kuulostaa imelältä, valitan, mutta tämä on oikeaati totta, ja harjoittelemalla aivot ja asenteen sekä ajatukset saa uudelleenohjelmoitua.
Mieti joka päivä, vaikka nyt heti, asioita jotka ovat hyvin. Muista, mikään ei ole itsestäänselvää. Ei se että olet elossa, ei se että osaat kirjoittaa, eikä se, että sulla on joku laite jolla kirjoitat. Esimerkiksi nyt tähän kärkeen.
Nyt on lisäksi kesä, aurinko paistaa, ja lienet vielä vapaallakin? Lähde ulos.
Toksista positiivisuutta!
Jep. Pitää itse järjestää, eikä olla vain kärkkymässä toisten järjestämiä juhlia ja tarjoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kohtele ihmisiä kauniisti, kohteliaasti, arvostavasti, kunnioittavasti, niin jo alkaa kutsuttavia tulvimaan ovista ja ikkunoista. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ei muuten vastaa.
Siispä Alkoon mars!