Alennusmyynteihin TALLINNAAN!! Vinkkejä!
Missä paikoissa kannattaa käydä?
Mistä löytyy kivoja vaatteita lapselle?
Entä äidille?
Tiedätkö jonkun paikan, jossa myydään juhlapukuja? esim hääpukuliikkeen?
Selleisia paikkoja joissa kannattaa käydä,kun menee päiväristeilylle Tallinnaan..
Kommentit (3)
....ja paljon parempia kun täällä Suomessa. Usein allenukset jo 70-80 % tammikuun puolestavälistä eteenpäin. Itse ostan paljon vaatteita ja ihania kenkiä sieltä koko perheelle. Merkkivaatteita paljon alennuksissa ja erilaista tavaraa kun täällä Suomessa. Sinne vaan alennusmyynteihin. Itse ainakin olen taas menossa tammikuussa :)
Tallinnassa usein käynyt, mutta Kristiine-keskuksesta olen tykännyt. Se on Tallinnan keskustasta Mustamäen torin suuntaan, ehkä n. 5 km. Se on kauppakeskus, jossa on alakerrassa Prisma, samaa tavaraa kuin Suomessakin, mutta ainakin alusvaatteet tosi paljon edullisempia. Yläkerrassa on useita erilaisia liikkeitä, pääasiassa vaateliikkeitä.
Tämä ei ole turisteja varten tehty, joten hintataso on edullisempi kuin Tallinnan keskustassa. Lasten tarvikkeista ja vaatteista en tiedä, koska ne eivät olleet vielä silloin ajankohtaisia.
Taksilla pääsee sinne kaikista helpommin, taisi maksaa alle 10 euroa.
Onko Tallinnassa alennusmyyntejä samaan aikaan kuin Suomessakin - heti joulun jälkeen?
Missä olisi hyvät valikoimat Lennen haalareita? Kotisivuilla oli mainittu useampikin jälleenmyyjä Tallinnasta, mutta onko joku selkeästi parempi kuin muut?