Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostavatko lapsenne kummeille joululahjat?

Vierailija
12.12.2006 |

Meidän tyttö osti marimiekon yöpaidan ja sukat. Hintaa lahjalle tuli vähän yli 30¿. Kummit ostavat aina pitkin vuotta kallliita lahjoja. Onkohan tuo nyt sitten liian pihi lahja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapseni osti kummeille jotain Iittalan systeemiä. saman arvoinen lahja ku toi sun Marimekon

Vierailija
2/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortti lähetetään.

minä muutenkin ostan lahjoja vaan lapsille. en tajua tuota, että aikuisille on pakko hankkia jotain krääsää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki laittaisin varmaan enempi jos ois hilloo.

Vierailija
4/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 euroa on meidän viikon ruokarahat, eikä mun 6 vuotiaalla tosiaankaan ole sellaista rahaa. Tai sitten voi laittaa kaikki saamansa lahjarahat yhteen ja ostaa niille yhdelle kummille lahjan. hoh hoh.

Onneksi todellakin mun tuttavapiirissä ei kellään ole liikoja rahoja, eikä kukaan odota ökylahjoja.

Sehän on ihan sama, jos mä saan mummoltani kalliita lahjoja, mummolla vaan satttuu olemaan kertyneitä säästöjä ja pienet menot. Mummo olis aika pahoillaan, jos alkaisin hänelle yhtä kalliita lahjoja kantaa, tilaa hänellä on muutenkin vähän ja tarve lähinnä seurasta. Sitä kyllä tarjoamme ja kyläilemme usein.

Vierailija
5/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata, kynttilä, tms. jotain pientä. Ei osteta lapsen kummeille kalliita lahjoja.

Vierailija
6/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on rahaa laittaa niin laitetaan jotkut 30 Euron lahjat kummeille ja muille...eioo paljoa siitä paljon ne laittaa mun lapsiin

2

Vierailija
7/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliita lahjoja, osa ei osta halpojakaan lahjoja, eikä siitä ole koskaan tullut mitään pahaa mieltä tai verta, päinvastoin, minusta on hienoa, että kummit tajuaa, ettei heitä ole pyydetty kummeiksi lahjojen takia.

Vierailija
8/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kaikki niin mahtavia tyyppejä!

Vierailija
9/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä on mun lapsien kummien kans todella hyvät kaverit ja aina ollaan ostetu lahjaa toisillemme. tänä vuonna se lahja tulee vaan lapsilta eikä multa...

Vierailija
10/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa, ja kavereiden lapsetkin, jos sattuu löytymään sopiva lahja-ajatus.

Mutta olen silti sitä mieltä, että on kiusallista ostaa kovin kallista lahjaa, joskus oon sisaruksilleni ostanut tavallista kalliimman lahjan ja tiedän, että heille tulee siitä olo, että oma lahja on turhan vaatimaton - vaikka hinnalla ei tosiaankaan ole mitään väliä! Ajatus on tärkein - en mäkään ilahdu, jos saan halpaa roinaa jolla en mitään tee, mutta jos saan halvan vaikka pienen hunajapurkin, olen tosi iloinen. Tykkään hunajasta teessä, mutta aina ei ole rahaa ostaa sitä.

Vierailija
11/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän tyttö osti marimiekon yöpaidan ja sukat. Hintaa lahjalle tuli vähän yli 30¿. Kummit ostavat aina pitkin vuotta kallliita lahjoja. Onkohan tuo nyt sitten liian pihi lahja.

Itse laitan lasteni kummeille itsetehdyn kortin ja joskus jotain muuta (itsetehtyä). Säästäkööt, jos haluavat. Omilta kummilapsiltani en kylläkään mitään koskaan saa. Enkä odotakaan. Kortti ois kiva.

Vierailija
12/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korut. Rakukurssin osallistumismaksu oli vissiin 15 euroa ja hamahelmet maksoivat kympin luokkaa, nyöriin meni 6 euroa... mutta näitä lahjoja annetaan muillekin...

Vierailija
13/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on, että se on lapsen itse tekemä. Ei tarvitse olla mikään isokaan juttu, mutta jollain tavalla muistetaan.

Vierailija
14/14 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiturin pörssistä tai vastaavasta ja tuskin maksoi kahta euroa enempää, mutta ilahduin siitä aivan suunnattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan