Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huonosti pärjäävä yksinhuoltaja - mihin kaikkien keräysten tuotot menee kun mulle ei ainakaan?

Vierailija
09.07.2023 |

Nytkin on päällä Pelastusarmeijan keräys jossa aiheena yksinhuoltajat. Samoin esim. Liukkosen mielenterveyskeräys. Lapsellani on mt-ongelmia.
Kenelle nämä tuotot menevät kun ei kukaan ole ainakaan minulle tarjonnut apua koskaan?

Töissä kuitenkin käyn ja sinnittelen taloudellisesti omillani kaikista ongelmista huolimatta, siinäkö vika?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut apuja eri yhdistyksiltä?

Minäkään en ole pienituloisena yksinhuoltajana esim. tuettuja lomia saanut, vaikka naapurin paremmin toimeentule ydinperhe on, koska yhtäkään en ole hakenut.

Vierailija
2/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti, oletko pyytänyt apua Pelastusarmeijalta? Ei ne ovelle tule sinua etsimään vaan pitää pyytää itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne keräysrahat mene pääosin järjestöjen pyörittämiseen ja palkkoihin, liiketiloihin ym. Varmaan vain roposet päätyvät avuntarvitsijoille.

Parempi avustaa suoraan, jos tietää jonkun avustettavan.

Vierailija
4/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne keräysrahat mene pääosin järjestöjen pyörittämiseen ja palkkoihin, liiketiloihin ym. Varmaan vain roposet päätyvät avuntarvitsijoille.

Parempi avustaa suoraan, jos tietää jonkun avustettavan.

Ihan uteliaisuudesta, ketä tai mitä sinä olet avustanut? Saat kertoa koko elämäsi ajalta.

Vierailija
5/8 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan vielä kolmantena. Kukaan ei katso mistään Kelan rekistereistä tm että tuossa osoitteessapa asuu pienituloinen yh-perhe. Apua pitää pyytää järjestöiltä itse, se ei tule automaationa.

Vierailija
6/8 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ei saa, jollei sitä itse KYSY.

Vierailija
7/8 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% menee "kuluihin", ks. esim. SPR.

Vierailija
8/8 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain muutama vuosi sitten pelastusarmeijalta jouluksi 100€ s-lahjakortin, kun olin toimeentulotuella elävä yh silloin. Tietty siihen vaikutti se, että näin ilmoituksen ja ehdin sitä hakea.