Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi duunarit ovat nykyisin niin huono kuntoisia?

Vierailija
09.07.2023 |

Nuoret ihmiset jo lihavia punkeroita. Lapsetkaan ei enää liiku. Keskiluokassa sentään vielä liikutaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman palkan työt on vähemmän rasittavia, kaikenlaisia etuja on, todennäköisesti on ollut parempi nuoruus, ei stressiä itsensä elättämisestä, turvallisemmat ympäristöt, ei yleensä rasittavaa 3vuoroa ja en tiedä kokoomuspersu-koalitio ei vidduile koko ajan elämän valinnoista

Vierailija
22/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskalla palkalla ei voi ostaa kunnon ruokaa, pitää tukeutua eineksiin. Ylityöllistettynä ei energia riitä kuntoiluun työn jälkeen.

Paskalla palkalla täytyy tehdä itse ruokaa eikä ostella eineksiä.

Raskas työ vie kaikki voimat niin ei jaksa laittaa ruokaa, jaksaa vain  laittaa eineksiä mikroon.

Itse olen lestaperheestä, jossa lapsia oli 7. Äitinikin kävi raskaissa töissä, aina laitettiin kunnon ruuat, samoin isä teki paljon hommia vielä iltaisin, vaikka oli metsuri ammatiltaan, ja hommat olivat raskaita. Tekosyitä. Oikea syy on laiskuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskalla palkalla ei voi ostaa kunnon ruokaa, pitää tukeutua eineksiin. Ylityöllistettynä ei energia riitä kuntoiluun työn jälkeen.

Raskas työ vie kaikki voimat niin ei jaksa laittaa ruokaa, jaksaa vain  laittaa eineksiä mikroon.

Itse olen lestaperheestä, jossa lapsia oli 7. Äitinikin kävi raskaissa töissä, aina laitettiin kunnon ruuat, samoin isä teki paljon hommia vielä iltaisin, vaikka oli metsuri ammatiltaan, ja hommat olivat raskaita. Tekosyitä. Oikea syy on laiskuus.

Ennen ei ollut eineksiä, varmaan äitisi olisi niitä mielellään laittanut jos niitä olisi ollut.

Vierailija
24/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Tiedän monta todella pulleaa keskiluokkaista, istuvat vaan töissä ja herkuttelevat toistensa leipomuksilla. 

Moni duunari sen sijaan joutuu liikkumaan hurjasti työpäivänsä aikana, ja pysyy solakkana. 

Ja sinulla taitaa nyt mennä termit sekaisin. Kyllä duunarikin voi olla keskiluokkainen, joissain tehtaissa maksetaan vielä hyvin, joistain yksityisistä puhumattakaan, koska hakuavat palkata parhaan tekijän.

Eli kirjoitat nyt hiukan sekaisin väärillä sanoilla. Taidat itse olla kokonaan työelämän ulkopuolella, lähinnä päihteiden vuoksi?

Vierailija
25/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se se, että viikot teet ns. raskasta työtä, etkä jaksa sen jälkeen harrastaa liikuntaa tai välttämättä mitään,  ja viikon päätteksi vedät lärvit vklp aikana x2 ja syöt roskaruokaa ohessa. Sunnuntaina makaat krapulassa ja piereskelet. Ensi viikolla samanlainen viikko sitten uusiksi.

Vierailija
26/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Paskalla palkalla voi silti kuntoila.

Vierailija
27/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen ei ollut eineksiä, varmaan äitisi olisi niitä mielellään laittanut

Enpä usko. Nykyisin on vain tekosyitä toisten perään.

Vierailija
28/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalikortti maksaa esim.Espoon kaupungilla 25€/kk. Pari askia röökiä vähemmän ja se on siinä.

Vierailija
29/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä suomalaisten ilkkunaa ihmisiltä jotka ei ymmärrä suuria ihmismassoja ja todennäköisyyksiä. Yksilö voi aina nousta omasta jamastaan, jos sillä on joku suuri elämänvoima takanaan tai tukea. Saada paremman työpaikan ja nousta ihmeellisti luokastaan. MUTTA. Todennäköisesti kuluttava ja stressaava työ huonoilla tulevaisuuden näköaloilla painaa vähätuloista tai raskaan työn tekijää, jolloin se urheilu ei tule kysymykseen niin helposti

Vierailija
30/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia ovat. Ruoka on liian halpaa. Ei lihavana jaksa tehdä töitä.

Vierailija
31/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tätä suomalaisten ilkkunaa ihmisiltä jotka ei ymmärrä suuria ihmismassoja ja todennäköisyyksiä. Yksilö voi aina nousta omasta jamastaan, jos sillä on joku suuri elämänvoima takanaan tai tukea. Saada paremman työpaikan ja nousta ihmeellisti luokastaan. MUTTA. Todennäköisesti kuluttava ja stressaava työ huonoilla tulevaisuuden näköaloilla painaa vähätuloista tai raskaan työn tekijää, jolloin se urheilu ei tule kysymykseen niin helposti

tässä vähän romantisoidaan kyllä tätä työväenluokan ahdinkoa. Itse teen raskasta työtä matalapalkka-alalla, ja tiedän kyllä kaltaisteni elämistä aika paljon. Osa on ahkeria ja pitää itsestään huolta, osa ei. Tämä 100kg kananpersetukkainen, tatuoitu ja röökaava nainen on aika korni stereotypia, ja sitä viljellään ihmisten toimesta, jotka eivät asiasta enempää tiedä. Meitä matalapalkkaisia duunareita on paljon, joka lähtöön. On urheilullisia, ja sitten sitä toista puolta. Tunnen myös paljon ns.keskiluokkaisia ihmisiä, ja heissäkin on aika paljon hajontaa.

Vierailija
32/32 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit ovat keskiluokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi