Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venäjä iloitsee Suomen polarisoituneesta keskusteluilmapiiristä, sanoo sotilasprofessori: Heidän ei tarvitse lietsoa sitä itse

Vierailija
09.07.2023 |

Yle: Venäjä iloitsee Suomen polarisoituneesta keskusteluilmapiiristä, sanoo sotilasprofessori: Heidän ei tarvitse lietsoa sitä itse

https://yle.fi/a/74-20040134

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä

Vierailija
2/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä on fiksu, he tietää että he voivat sanoa mitä vaan ja tää lammaskansa repii itsensä palasiksi.. Zaharova mediaan ja lammas hyökkää omiensa kimppuun tunteissaan. 

Kaverit voi vaan nauraa ja katsoa vierestä. 

HHAhahaa

Heh. Suomi on Natossa. Siinä Venäjän disinformaatiosaavutukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kremlin huru-ukot iloitsevat känniharhoissaan kaikesta minkä voisi etäisesti tulkita heille edulliseksi.

Vierailija
4/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä iloitsee Suomen persuista jotka pelaa Venäjän pussiin.

Sotaveteraanit kusisi persujen päälle!

Natalia. Älä jaksa.

Vierailija
5/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo maalittaa Suomea denatsifikaation kohteena kun ministerikin avoimesti ollut uusnatsi. Tosin tajusi erota itse

Vierailija
6/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli cancel-kulttuuri on siis Venäjän masinoima? No se käy järkeen!

Vierailija
7/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polarisaatiosta voimme kiittää vihervassuja ja yle/hs-linjan toimittelijoita.

Muuten toimittajien kannattaa olla todella tarkkoja, etteivät vahingossa pelaisi venäjän pussiin.

venäjä on uskomattoman kiero propagandassaan ja niillä on siihen kymmeniä vuosia pidemmät perinteet.

Vierailija
9/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, sittenhän ovat saaneet iloita siitä jo vuosikausia. Tämä kun ei todellakaan ole mikään uusi juttu.

Vierailija
10/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä asiantuntijat ei koskaan mainitse Kiinan harjoittamaa länsimaiden mädätystä?

Vierailija
11/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleeko tuo oikeasti, että Suomen vasemmisto ei ole Venäjän palkkalistoilla? Pian FSB vaihtaa Natoa kannattavat äiti Venäjän petturit lojaaleihin sabotööreihin.

Vierailija
12/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut pelaa venäjän pussiin.

Vierailija
13/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten onni on ettemme ole Venäjällä. Eli asiat voisivat olla helvetin paljon huonommin kuin nyt

Vierailija
14/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo maalittaa Suomea denatsifikaation kohteena kun ministerikin avoimesti ollut uusnatsi. Tosin tajusi erota itse

Uusnatsí sulla on haisevassa hiekkapíllussasi.

Vierailija
15/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä pilarisaatiota ei ole. Oppositio on vankilassa

Vierailija
16/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina tapeltu keskenämme.

Vierailija
17/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä olen todellakin jo ihmetellyt: kuka hyötyy näistä kamalista haukkuseissioista joita myös täällä vauvapalstalla pyritään pitämään yllä.

Herätkää nyt oikeesti ja antakaa eduskunnalle ja hallitukselle työrauha.

Se, että jotkut yksittäiset idiootit ovat lähteneet mustaamaan puolueittensa mainetta ei poista sitä tosiasiaa, että meillä on talous ha terveydenhoito kuralla.

Kertokaapa "persuja"m "Vassareita", viherpipertäjiä" "kokkareita" ja "hurreja" vuoronperään haukkuvat: miten tuo teidän loan heittonne auttaa hallitusta tekemään oikeita ratkaisuja tässä vaikeassa maailman tilanteessa?

Saatte ihan itse syyttää itseänne, jos taloutemme menee entisestään enemmän kuralle.

Ei mulla muuta.

Vierailija
18/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koville otti kun ihmiset hurrasivat Prigozinille, eivätkä vastustaneet hänen pientä juhannusretkeään.

Vierailija
19/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ja persut aloittivat tämän pandemian aikaan. Keskellä maailmalaajuista kriisiä he eivät olleet pätkääkään yhteistyössä tai edes yhteistyöhaluisia Marinin hallituksen kanssa. Päinvastoin. Kritisoivat, haukkuivat ja tekivät kaikkensa, ettei yhteistä linjaa asioiden hoitoon synny ja keksivät kaikkea mahdollista saadakseen kansan vastustamaan kaikkea kriisin hoitamisessa. Kaikki tämä Orpon ja Purran vallanhimon vuoksi.

Nyt juna meni jo. Yhtenäisyydestä on turha haaveilla enää. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
20/79 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä on fiksu, he tietää että he voivat sanoa mitä vaan ja tää lammaskansa repii itsensä palasiksi.. Zaharova mediaan ja lammas hyökkää omiensa kimppuun tunteissaan. 

Kaverit voi vaan nauraa ja katsoa vierestä. 

HHAhahaa

Perfo-lammaspaimen tuli taas tänne kertomaan saavutuksistaan eläinmaailman joukossa. Eläimeensekaantuminen onkin jo Suomessa dekriminalisoitu, mutta näiden sääliö-trollien vuoksi sitä kannattaa vielä ehkä harkita uudelleen.