Miksei laissa määrätä että kaikkien työaika on klo 8-16 ja jokainen tekee töissä 40 tunnin työviikkoa
Silloin ei tarvitsisi nostaa palkkoja kun kaikki tekisivät säännöllistä työaikaa täyden työviikon.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Yökerhoon klo 8
Ehei, olet itse töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yökerhoon klo 8
Ehei, olet itse töissä
Niin olen. Siellä yökerhossa. Mahtava työ seisoskella tyhjässä yökerhossa popit kaakossa klo 8 aamulla!
Vierailija kirjoitti:
Ai heitetäänkö me sairaalasta potilaat kadulle klo 16?
Kyllä.
"Odottelepa siinä huomisaamuun saakka, mun työvuoro päättyy nyt"
t. aivokirurgi, joka on juuri avannut potilaan kallon
Kyllä asiakkaita on kun on eläkeläisiä ja työttömiä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asiakkaita on kun on eläkeläisiä ja työttömiä
Ei meillä ole varaa kampaajalla jne. rampata.
t. työttömät ja eläkeläiset
Vierailija kirjoitti:
Potilaatkin lähtee kotiin, klo 8 seuraavana päivänä sitten takas sinne makoilemaan, paitsi viikonloppuna.
Markka takaisin ja lyödään jokaiselle salkullinen rahaa käteen, puolen vuoden päästä voidaan katsoa tarvetta taas uudelleen. Palkkakuopat ratkaistu.
8-16 ei kylläkään kerry kuin 7,5 tuntia töitä, vai jätetäänkö ruokatauko pitämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potilaatkin lähtee kotiin, klo 8 seuraavana päivänä sitten takas sinne makoilemaan, paitsi viikonloppuna.
Buranaa vaan ja takasin jos ei olo helpota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buranaa vaan ja takasin jos ei olo helpota
Noinhan se menee jo nytkin.
Vierailija kirjoitti:
8-16 ei kylläkään kerry kuin 7,5 tuntia töitä, vai jätetäänkö ruokatauko pitämättä?
Tietysti jätetään. Työaika on työn tekemistä, ei syömistä varten.
No, itse en todellakaan herää aamuisin töihin. Teen töitä klo 12-20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saisivat sitten tutuiltaan autokyydin, koska taksit ja julkiset kulkuvälineet eivät enää liikennöisi siihen aikaan.
No, tämä onneksi onnistuisi, koska nämä tututkin pääsee ammatista riippumatta noihin aikoihin töistä. Pitäisi vain soittaa lähimpänä työskentelevälle
Iltalypsykin pitäis aloittaa jo klo 13.
Me muiden lapsia hoitavat ei sitten olla paikalla ennen 8 ja 16 jälkeen. Lapset saavat pärjätä keskenään.
Hotellitkin voitaisiin sulkea kokonaan koska kuka nyt hotellia kaipaa keskellä päivää ja itse on töissäkin?