40-50vuotiaat naiset, mitä vaatteita ostatte itsellenne nuortenvaatekaupoista (Gina Tricot, New Yorker ym)?
Kommentit (30)
New Yorkerista mustan pikkukukallisen paidan, jossa napit selässä. Paita on kestänyt pesua ja pitoa vuosikausia, ja näyttää edelleen uudelta. Viime keväänä ostin lyhyen neuletakin. Sen laatu vastasi hintaa eli ei ollut kummoinen.
Vierailija kirjoitti:
New Yorkerista mustan pikkukukallisen paidan, jossa napit selässä. Paita on kestänyt pesua ja pitoa vuosikausia, ja näyttää edelleen uudelta. Viime keväänä ostin lyhyen neuletakin. Sen laatu vastasi hintaa eli ei ollut kummoinen.
Mullakin New Yorkerin 10€ kesähousut on kestäneet jo viidettä kesää rankkaa käyttöä, on mun lempihousut. Neuleita en ostaisi halpoja.
Käyn vaate ostoksilla Sokos tavaratalo.Citymarket, Halonen. En muualla .
Oon ostanut perustoppeja sieltä, collareita ym (Ginasta), miten ikä liittyy siihen? New Yorkerista yhdet housut, en muuta.
Opin vasta vähän aikaa sitten, että New Yorker on myös vaateketju eikä siis viittaa välttämättä siihen aikakauslehteen. En ole ostanut sieltä mitään enkä osta Gina Tricot´stakaan. Tässä iässä on onneksi kuukausitulot jo sellaiset, että pystyn ostamaan vähän parempilaatuisia vaatteita. Ostan tosin vaatteita vain harvoin ja mieluiten käytettynä. Ahdistaa loputon tavarapaljous.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat mun vaatteista on 5-20 vuotta vanhoja. Inhoan vaatteiden ostamista.
Samoin, vain alusvaatteita ja sukkia ostan useammin. Hyvälaatuiset vaatteet kestävät vuosia ja niitä harvoin löytyy "halpakaupoista".
Lähes kaikkia muita, paitsi napapaitoja, cut-out -vaatteita ja babydoll-mallisia mekkoja (näyttävät äitiysmekoilta).
Olen 45-v.
Jos olisi pakko ns. nuorisokaupoissa asioida, ostaisin vaatteita, jotka ovat 100% puuvillaa tai villaa, ehkä alusvaatteita ja sukkia myös.