Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50vuotiaat naiset, mitä vaatteita ostatte itsellenne nuortenvaatekaupoista (Gina Tricot, New Yorker ym)?

Vierailija
09.07.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko ns. nuorisokaupoissa asioida, ostaisin vaatteita, jotka ovat 100% puuvillaa tai villaa, ehkä alusvaatteita ja sukkia myös.

Vierailija
22/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan ostamatta pikamuotiliikkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkerista mustan pikkukukallisen paidan, jossa napit selässä. Paita on kestänyt pesua ja pitoa vuosikausia, ja näyttää edelleen uudelta. Viime keväänä ostin lyhyen neuletakin. Sen laatu vastasi hintaa eli ei ollut kummoinen.

Vierailija
24/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkerista ostin viimeksi stringejä 😆

Vierailija
25/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New Yorkerista mustan pikkukukallisen paidan, jossa napit selässä. Paita on kestänyt pesua ja pitoa vuosikausia, ja näyttää edelleen uudelta. Viime keväänä ostin lyhyen neuletakin. Sen laatu vastasi hintaa eli ei ollut kummoinen.

Mullakin New Yorkerin 10€ kesähousut on kestäneet jo viidettä kesää rankkaa käyttöä, on mun lempihousut. Neuleita en ostaisi halpoja.

Vierailija
26/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vaate ostoksilla Sokos tavaratalo.Citymarket, Halonen. En muualla .

Vierailija
27/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut perustoppeja sieltä, collareita ym (Ginasta), miten ikä liittyy siihen? New Yorkerista yhdet housut, en muuta.

Vierailija
28/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin vasta vähän aikaa sitten, että New Yorker on myös vaateketju eikä siis viittaa välttämättä siihen aikakauslehteen. En ole ostanut sieltä mitään enkä osta Gina Tricot´stakaan. Tässä iässä on onneksi kuukausitulot jo sellaiset, että pystyn ostamaan vähän parempilaatuisia vaatteita. Ostan tosin vaatteita vain harvoin ja mieluiten käytettynä. Ahdistaa loputon tavarapaljous.

Vierailija
29/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat mun vaatteista on 5-20 vuotta vanhoja. Inhoan vaatteiden ostamista.

Samoin, vain alusvaatteita ja sukkia ostan useammin. Hyvälaatuiset vaatteet kestävät vuosia ja niitä harvoin löytyy "halpakaupoista".

Vierailija
30/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkia muita, paitsi napapaitoja, cut-out -vaatteita ja babydoll-mallisia mekkoja (näyttävät äitiysmekoilta).

Olen 45-v.