Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrän TÄYSIN jos miehet eivät uskalla lähestyä heidän mielestään todella kaunista naista

Vierailija
09.07.2023 |

Sain juuri Tinderissä tykkäyksen erittäin hyvännäköiseltä mieheltä, mutta en uskaltanut tykätä takaisin. :D Ei nuo komeat kauaa maisemissa pysy.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin opiskeluaikoina treffeillä järkyttävän komean ja todella mukavan ja fiksun miehen kanssa. Jätin hänet, koska koin, että en olisi tarpeeksi tasokas hänelle. Nykyään vähän harmittaa huono itsetunto, jos siitä olisikin tullut jotain.

Komean miehen seurassa tulee kyllä niin tietoiseksi kaikista omista puutteista. Vaikka mies haluaisikin olla sun kanssa, se alemmuuden tunne ja itseinho hänen seurassaan on ihan kamalaa. Sössittyäni suhteen superkomean miehen kanssa päätin, että nyt mun on pakko tehdä itselleni jotain, jotta voisin tuntea oloni hyväksi sitten, kun seuraavan kerran syntyy juttua jonkun komistuksen kanssa. Käytännössä se tarkoitti ulkonäkööni panostamista, koska siihen tuo inhoni ennen kaikkea kohdistui. Mun täytyy oikeasti pitää itseäni hyvännäköisenä jotta voin uskoa komistuksenkin pitävän.

Vierailija
22/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni lähestyi minua. Ei me kaikki kauniit/nätit olla petollisia. Itse olen aina halunnut vain sen yhden rakkauden ja olla ikuisesti lojaali hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin luontevinta, että tod. hyvännäköiset ihmiset seurustelevat keskenään.

Eli pitää arvioida itsensä ja hakea samantasoista seuraa. Jos asiat menevät pieleen, ei tarvitse pohtia, että johtuiko se ulkonäöstä. Yksi ongelma vähemmän.

Pitää olla looginen, niin elämä voi olla paljon yksinkertaisempaa ja selkeämpää.

Ei kannata tahallaan hankkia itselleen lisää ongelmia.

Vierailija
24/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina lähestynyt pelkästään kauniita naisia. Kymmeniä naisia olen saanut sänkyyn. Itse en ole komea edes mutta itseluottamusta on aina ollut. Yökerhossa on taktiikka pyytää kaunista naista tanssimaan. Yleensä ne lähteekin tanssimaan ja siinä sitten voi jutustella ja tarjota juotavaa naiselle sen jälkeen. Naisia pitää myös kehua naisen tyyliä tai kivaa luonnetta. Kyllä ne yleensä sitten lämpeää miehelle.

Vierailija
25/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin luontevinta, että tod. hyvännäköiset ihmiset seurustelevat keskenään.

Eli pitää arvioida itsensä ja hakea samantasoista seuraa. Jos asiat menevät pieleen, ei tarvitse pohtia, että johtuiko se ulkonäöstä. Yksi ongelma vähemmän.

Pitää olla looginen, niin elämä voi olla paljon yksinkertaisempaa ja selkeämpää.

Tuossahan on kyse itsetunnosta. Vaikka olisi erittäin hyvännäköinen, jopa paremman näköinen objektiivisesti kuin se jättäjä, siltikin saattaa pohtia, johtuiko se ulkonäöstä.

Vierailija
26/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin opiskeluaikoina treffeillä järkyttävän komean ja todella mukavan ja fiksun miehen kanssa. Jätin hänet, koska koin, että en olisi tarpeeksi tasokas hänelle. Nykyään vähän harmittaa huono itsetunto, jos siitä olisikin tullut jotain.

Luultavasti rikoit samalla hänen itsetuntonsa.

T: komea, mutta huonoitsetuntoinen mies

Vierailija
27/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan niin menee.

"Liian"  komeat miehet ei tyydy mihinkään.

Vaikka itsekin olenkaunis nainen, niin en ikinä haluaisi "liian" komeaa miestä.

Yksikin kilo lisää,  niin mies ottaisi heti jalat alleen. Sen todistaa jo av-palstan miesten kommentit.

Av-palstan miehet ovat rumia, joten älä muodosta heidän perusteellaan käsitystä komeista miehistä.

Eikä täällä kauniita naisiakaan ole.

Vierailija
28/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet on niin pasee.

Kaunis mies on paras mies.

Kauniilla miehellä on solakka prinssin vartalo.

Vierailija
29/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella komea mies oli kiinnostunut vuosia sitten, mutta lopetin yhteydenpidon, sellainen mies varmaan saa muutakin seuraa.

Ei saa, kun kaikki muutkin ajattelevat noin.

Vierailija
30/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä itse ihan reippaasti lähestyin sinkkuaikanani komeita miehiä. Komeat on olleet parhaita kumppaneita, kun taas rumat sortuu heti pettämään tilaisuuden tullen, kun ei ehkä seuraavaa tule ikinä.

No sit kaikki pettää, oli komea tai ruma.

Vierailija
31/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä itse ihan reippaasti lähestyin sinkkuaikanani komeita miehiä. Komeat on olleet parhaita kumppaneita, kun taas rumat sortuu heti pettämään tilaisuuden tullen, kun ei ehkä seuraavaa tule ikinä.

Ja komealle pettäminen annetaan anteeksi tai sitä ei uskota tapahtuneen, koska halo-efekti.

Se, mikä on creepyä taviksen tekemänä on söpöä komean tekemänä. 

Tuossa osoitat hyvin tuota, miten naiset rationalisoivat geenimieltymykset; vaikka rumalla tai taviksella on mitättömän vähän tilaisuuksia pettää, nainen on erityisen huolestunut juuri sen ruman tai taviksen pettämisestä...heh.

Vierailija
32/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella komea mies oli kiinnostunut vuosia sitten, mutta lopetin yhteydenpidon, sellainen mies varmaan saa muutakin seuraa.

Ei saa, kun kaikki muutkin ajattelevat noin.

Kyllä saa. On jos jonkinmoista yrittäjää.

Olen nähnyt nuorta pullaposkea punaisessa mekossa, vanhempaa täti-ihmistä, joka lähettelee viestiä siitä missä asuu, yksi laulaa videolla ja sit se pullea naapurintäti.

Vierailija
33/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni normaali vartaloinen kaunis nainen ja minulla on lihava mies. No ei enää niin lihava mutta mieheni painoi joskus yli 110 kg mutta laihdutti 30 kg. Luonne menee aina ulkonäön edelle. Olen minä tavannut pettäjiä ja narsisti miehiäkin ja sellaisten kanssa en seurustele. Mieheni luonne on mukava ja huumorintajuinen, ei ollenkaan määräilevä ja sopii minulle täydellisesti.

Vierailija
34/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan lähestyä kaunista naista joka näyttää merkkejä siitä, että on ok lähestyä.

Muussa tapauksessa hän varmasti haluaa olla rauhassa, ja onhan minulla omakin

naisesta riippumaton asiointi kesken. Turhaan en arkkusestani poistu :P

Vierailija
35/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja komealle pettäminen annetaan anteeksi tai sitä ei uskota tapahtuneen, koska halo-efekti.

Se, mikä on creepyä taviksen tekemänä on söpöä komean tekemänä. 

Tuossa osoitat hyvin tuota, miten naiset rationalisoivat geenimieltymykset; vaikka rumalla tai taviksella on mitättömän vähän tilaisuuksia pettää, nainen on erityisen huolestunut juuri sen ruman tai taviksen pettämisestä...heh.

Kyllä on palstaulilla taas sulatettavaa siinä, että komea mies voi olla myös älykäs ja luotettava ja että ruma mies on joskus ruma myös sisäisesti.

Itse olet varmasti tuo jälkimmäinen, kun on niin kova tarve täällä itkeä :D

Nuo väitteet olet muutenkin temmannut vain oman pääsi sisältä. Sama kuin olisi lottokone arponut satunnaisia sanoja peräkkäin.

Vierailija
36/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte miettiä tämmöstä kun nykypäivänä komeat miehet ei enää tinderin ansiosta seurustele. Joka päivä vaihtaa naista. Ei taida olla kovin suurta pelkoa että musta kiinnostuisivat.

N26

Vierailija
37/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoton mies kirjoitti:

Olen aina lähestynyt pelkästään kauniita naisia. Kymmeniä naisia olen saanut sänkyyn. Itse en ole komea edes mutta itseluottamusta on aina ollut. Yökerhossa on taktiikka pyytää kaunista naista tanssimaan. Yleensä ne lähteekin tanssimaan ja siinä sitten voi jutustella ja tarjota juotavaa naiselle sen jälkeen. Naisia pitää myös kehua naisen tyyliä tai kivaa luonnetta. Kyllä ne yleensä sitten lämpeää miehelle.

Kyseenalaista on meriittisi: " kymmeniä naisia olen saanut sänkyyn...". Ei vakuuta.

Vierailija
38/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta. En ole koskaan uskaltaunut suhteeseen komean miehen kanssa. Kerrankin tuli ihan jumalattoman komea mies juttelemaan ja halusi tutustua. Olin tosi töykeä :( Jälkikäteen olen ajatellut, että olisin voinut olla vaan mukava hänelle.

Vierailija
39/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan on kyse itsetunnosta. Vaikka olisi erittäin hyvännäköinen, jopa paremman näköinen objektiivisesti kuin se jättäjä, siltikin saattaa pohtia, johtuiko se ulkonäöstä.

Kylläpä se on mies, joka ei halua tehdä tarpeeksi ja väistämättä se johtuu naisen ulkonäöstä. Kyllä jokainen tarpeeksi fiksu nainen tajuaa väistyä. Synnynnäistä ulkonäköään ei voi muuttaa. Eikä kyllä kannata edes yrittää pakkeloida ym. itseään, koska huijaus paljastuu nopeasti. EIKÄ kannata alkaa suhteeseen, missä on kokoa ajan hirveä henkinen paine, ettei itse tule koskaan riittämään ulkonäkönsä takia.

Ei kannata ikinä kasata sellaisia ongelmia itselleen jotka voi välttää.

Vierailija
40/40 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokaan kauniita naisia helposti. Nuorena 16 vuotiaana sain kauniin 24 v naisen sänkyyn kanssani. Sen jälkeen ollut rajaton itseluottamus mitä tulee naisten lähestymiseen- Voin mennä terassilla juttelee kauniille naisille ja yritän vonkata sänkyyn niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän