Oon liian seksuaalinen, mitä.tehdä?
Eilen oli seksiä miesystävän kanssa, ei auttanut. Nyt on tosi voimakas seksuaalisuus päällä enkä viitsi miestä ahdistella.
On tosi vaikea olla.
Tämä olo on melkein päivittäin.
Kommentit (42)
Ymmärrän. Oon samassa tilanteessa. Ei oo yhtään mukavaa. Mua panettaa hirvittävän paljon 3viikkoa kuukaudesta ja kotona on viel sellanen mies kestä ei iloa ei apua. Joskus tuntuu et järki menee. Pahenee vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Oon samassa tilanteessa. Ei oo yhtään mukavaa. Mua panettaa hirvittävän paljon 3viikkoa kuukaudesta ja kotona on viel sellanen mies kestä ei iloa ei apua. Joskus tuntuu et järki menee. Pahenee vuosi vuodelta.
Ymmärrän, sama tilanne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu raskaaksi ,eiköhän se pahin kiima helpota sitten ..?
En välttämättä tuu enää raskaaksi.
Pihtaava puoliso lähtee kohta anoppilaan ja olen puutteessa. Tule tänne naitavaksi. M41
Tuommoista se on kun on himojen orja.
Hanki kunnon leluja. Meillä on kunnollinen wand sauva, satisfyer (tietty), mutta nyt viimeisimpänä hankintana MotorBunny satula vibra. Maksoi maltaita, mutta eipä tartte miestä enää häiritä, tosin hän kyllä ilmaantuu usein paikalle kun kuulee tuon surinan. Aika usein tuo siis päättyy siihen että ensimmäisten orgasmieni jälkeen mies saa suihinoton, jonka jälkeen saan rauhassa jatkaa "leikkejäni".
Vierailija kirjoitti:
Tuommoista se on kun on himojen orja.
Seksuaalisuutta kun ei oikein saa leikattua pois itsestä.
Ei tuohon vaivaan Suomessa apua anneta. Kärsin itse samasta ja haettuani apua sain vain rikkovia neuvoja. Rahat meni, ei otettu tosissaan, selitettiin vaan miten pitäisi opetella rakastamaan itseään, ihan sama minkälaista kärsimistä elämä tuon kanssa on. En suosittele ainakaan terapiaan menemistä, itse sen virheen tein ja saan katua koko lopun elämäni sitä.
Mikä ehkäisy sulla? Pillerit helpottaa toisilla.
Anna olla, on ihanaa kun haluttaa kokoajan. terkuin kohta mummi.
Oma kokemukseni on, että noin 65-vuotiaana helpottaa, seksin tarve ei ole enää yhtä pakottava. Siihen asti oli vain jotenkin pärjättävä.
Rauhoittukaa. Menkää vaikka kävelylle jonnekin metsään. Ei ole liian vaikeaa varmasti löytää?
Muistan itse yhden kerran tässä kesällä kun teimme samalla tapaa kun oli sellainen olo päällä. Mä koitin muistaa että metsässäkin voi olla korvat mutta se jäi nopeasti taka-alalle kun tunnuit niin hyvältä mun sisällä. Äänekkäitä voihkaisuja karkasi en vaan mahtanut mitään. Lopulta pyöräytit mut päältäsi kontilleni eteesi ja otit pakaroista kiinni kun sä ihanasti takaapäin työnnyit koko herkkusimitalta mun sisään kiihkeää tahtia aina kivasti välillä vaihdellen kuitenkin aina jokakerta pohjaan asti mennen. Mä olin lähellä saada itsekin kun huomasin miten mun voihkinta ja huohotus yltyi. Tunsin miten mun sisäreidet alkoi pikkuhiljaa vähitellen täristä. Joo ihan kohta mä tuun siinä vaikersin kun sä kiihdytit upeasti taas tahtia. Lopulta nautinnon aalto pyyhkäisi mun yli kun tulin ja sykin aina alavatsaa myöten sitä ihanaakiimaa. Sä teit ne sun viimeiset työnnöt äänekkäästi voihkaisten kun lopuksi vielä polkaisit tangollasi aivanpohjaan saakka mun litimärkään pilluun ja kuorrutit vielä mun pakarat maistuvalla herkullasi. Pillu oli tyytyväinen. Kiitin sua metsäretkestä. Otetaan uusiksi vielä jokukerta.
Kokeilkaa tekin!
No eihän tuo ole liiallisesta seksuaalisuutta. Ihan normaalia.
Menkää naimisiin. Hääkakku toimii kummasti himojen laskijana. Viikko papin aamenen jälkeen ei seksiä tee mieli enää loppuelämäänsä.
Lupaa täytellä miehen seksifantasioita niinnhänkin innostuu ja saat itsekin siinä samalla.
AP, mene naimisiin.
Kokemukseni ja kuulemani perusteella, naisten seksuaalinen aktiivisuus väheneen amenen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ehkäisy sulla? Pillerit helpottaa toisilla.
Ei mikään, en saa enää vauvoja enkä käyttäisi muutenkaan.
Tilannen on varmasti hankala, itse suhteissa samaa käynyt läpi.
Ainut helpotus on ehkä vaan lelut tai koittaa toisen kanssa ottaa puheesti ja yhdessä koittaa miettiä ratkaisu.
Itse nyt mielenkiinnolla tutustun ihmiseen kellä olisi halut todella samanlaisia, tämmönen olisi kyllä todella tervetullutta.
Itsellä todettu hyperseksuaalisuus (ent. nymfomania). Tähän lääkityksenä on mielialalääkkeitä, mutta silloin ei sitten haluta mikään muukaan, joten lopetin. Mulle ei riitä 5 kertaa päivässäkään ja kukaan mies ei jaksa sellaista ja sitten tulen kiukkuiseksi. Eli olen sinkkuna, minulla on useita fbw suhteita ja mieletön määrä leluja. Pari kertaa viikossa "oikeaa seksiä" ja 90% leluilla leikkimistä.
Pakko orgasmoida useasti päivässä, jotta edes hetkeksi on jotain muutakin mielessä kuin seksi ja saa tehtyä ihan normaaleitakin asioita. Onneksi olen tosi orgasmi herkkä, joten toimituksen pystyy helposti tekemään ns. normi vessakäynnin ajassa ja sitten taas posket punaisena jatkamaan askareita.
Hankkiudu raskaaksi ,eiköhän se pahin kiima helpota sitten ..?