Nainen, kiinnostaako sinua erityisesti terska peniksessä?
Esim tissien tietynlainen kiintopiste on nännit, niin kiinnostaako naisia taasen peniksessä erityisesti terska?
Kommentit (6)
Kyllä minua kiinnnostaa koko peli; terska varsi ja pallit! Tai siis koko mies!
Minua kiinnostaa vain se pieni heltta nupin juuressa.
N 22
ei oikeastaan. Saatan olla kinesteettinen, eli tuntoaisti on minulle tärkein ja näin ollen minua kiinnostaa eniten se tunne minkä saan, kun mies penetroituu sisääni. Se on jotain aivan taivaallisen ihanaa. Jollakin miehellä on ollut aivan jumalaisen kaunis penis, niin sitä on kyllä jäänyt ihailemaan, etenkin juhlakunnossa, mutta silloinkin se oli koko paketti, jota ihailin ja päällisin puolin sitä miltä se tuntui. Muistan vieläkin miltä se näytti ja jos olisin kehdannut, niin olisin pyytänyt luvan ottaa siitä kuvan, jota saisin ihailla loppuelämäni ajan. Olisin saattanut sen tauluksikin kehystää, jos olisin siihenkin saanut luvan. Tai kehdannut pyytää.
Ei. Minusta sukuelimet ovat rumia sukupuoleen katsomatta mutta tuntuvat hyvältä. Se riittää.
Minua kiinnosta se esinahka, sen kun vedän taakse niin kulli alkaa heti jäykistymään. Siellä tyvessä alapuolella on kohta johon kevyt puraisu, niin johan nuppi nousee.
N33
Kaikki kohdat käy :)
N47