Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä monen päivän festariryyppäys tekee kropalle?

Vierailija
08.07.2023 |

Nythän on paljon festareita ja moni saattaa ryypätä kolme päivää putkeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsee tippaan, toipuu nopeammin koska yleensä unohtuu nesteytys.

Vierailija
2/4 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kerran sain ikävän haavan vaginaani festareilla, kun salakuljetetun pullon korkki hiersi pahasti. Oli pitkä matka kävelle turvatarkastuksen läpi vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaa ja se siinä. Ihmisen keho kestää uskomattoman paljon dokaamista. Osa kovista alkkiksista näkee 70-vuotispäivänsä.

Olen nelikymppinen kuntoileva töissäkäyvä nainen ja juon aivan kauheasti. Viimeisimmillä festareilla 3 päivänä imin varmasti jo hengenvaarallisen paljon shotteja ja ei ne vaan noussu päähän enää edes normaalisti.

Mutta edelleen vaan tunnen jaksavani hyvin ja näytän ikäiseltäni, odottelen hurja syöksy alas alkaa.

Vierailija
4/4 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittaa ja se siinä. Ihmisen keho kestää uskomattoman paljon dokaamista. Osa kovista alkkiksista näkee 70-vuotispäivänsä.

Olen nelikymppinen kuntoileva töissäkäyvä nainen ja juon aivan kauheasti. Viimeisimmillä festareilla 3 päivänä imin varmasti jo hengenvaarallisen paljon shotteja ja ei ne vaan noussu päähän enää edes normaalisti.

Mutta edelleen vaan tunnen jaksavani hyvin ja näytän ikäiseltäni, odottelen hurja syöksy alas alkaa.

Se syöksykierre tulee just 40 ja 50 välissä.

Kauheaa katsottavaa. Olin kerran erään naisen viiskymppisissä jonne joku oli iloisena muistona tuonut valokuva-albumin saman naisen nelikymppisten juhlinnasta.

Julma teko! Kontrasti 40-vuotiskuviin oli raju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan