Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velan maksu seksillä

Vierailija
08.07.2023 |

Vaimo on minulle velkaa reilut 3000eur. Pitkässä (yli 30v) suhteessa peitto heiluu mielestäni nyt liian harvoin, ehkä 2-3 kuukauden välein.

Vaimo ehdotti että maksais velan seksillä, 10 kertaa. Sanoin että liian kallista, ehdotin 50eur/kerta eli 60 kertaa, ja kahden viikon välein (ois melkein 3 vuotta varmaa seksiä sitten...). Sanoin perusteeksi, että ammattilaiselta saan satasella saman puolen tunnin tunteettoman panon yli puolet nuoremmalta naiselta.

Nyt se vaimo sitten suuttui....

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäköhän tähän voisi sanoa. 

Ehkä kannattaa tehdä niin, että vaimosi myy seksiä sinua nuoremmalle miehekkäälle miehelle niin monta kertaa, että summa on kasassa. 

Vierailija
2/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisko nuori mies vanhasta pillusta 300eur / kerta.

Enempi epäilen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enempi epäilen...

Enkä mä niitä rahoja halua kolmea vuotta odotella muutenkaan

Vierailija
4/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enempi epäilen...

Miksi pitäisi olla juuri 300 / kerta ?

Monet nuoremmat miehet haluavat juuri itesään vanhempaa naista. Itse olen 43 ja saan jatkuvasti treffipalstalla yhteydenottoja nuoremmilta miehiltä, alkaen n 25v. Vaikka olen määritellyt ikähaarukan omasta iästäni ylöspäin. Silti koko ajan joku kysymässä, että eikö nyt kuitenkin kelpais tämmöinen nuori kolli. Varmasti löytyy maksaviakin asiakkaita.

Vierailija
5/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin naispuolisen ystäväni pikavipin. Hän ehdotti 100 e maksettuaan että loput seksi llä. Sanoin että korot voin kuitata seksi llä en mitään muuta. Takaisin maksu kesti melkein vuoden. Ja tuli muutamat korot kuitattua

Vierailija
6/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy se sunv noilla itäeuroopankriminaaleille jotka pyörittää niitä laittomiaorjatyölläpyöriviä paikkoja.

ehkä saat lainalle parempaatuottoa tai korkoa myös kuin tuolla sunonettomalla maksul.seks.ideoilla?

aattelin vaa ehdottaa: kannattaisiko harkita jotain muuta? normaalimpaa ratkaisua subv pulmaan..

Vierailija
7/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin kuukauden vuokran neljällä 2h seksikerralla ja vuokra oli 750€. Huhti - toukokuisin maksoin kolmena vuonna peräkkäin koko kesän vuokrat ennakkoon, ettei tarttenut tyhjentää opiskelijaasuntoa ja etsiä syksyllä kämppää taas uudestaan. Parhaillaan olin maksanut 4kk ennakkoon, mutta ne sitten kuittautui parilla kalliilla illallisella, jonka jälkeen piti taas "maksella" nuo uudestaan. Itse ehdotin tuota, kun en halunnut ettei vuokria tartteis "maksella" moneen kuukauteen.

Eli sain kuitattua noin 90€/ nainti tai suihinotto, sillä tuo sovittu 2h kerta piti sisältää aina kaksi erillistä orgasmia vuokranmaksuun.

Vierailija
8/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla myit.

Laskeskelin että Vaimon ylläpito maksaa mulla noin 2500 eur/kk, ja pillua saa keskimäärin 1-2 krt/viikko

Vierailija
9/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä nyt samalla lisäpalvelujen hinnat. Voit koittaa mitä on aina halunnut? Yhtä naista höyläsin vuoden perseeseen ostamalla kämäsen LV laukun.

Vierailija
10/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen pyynti, mutta toki täytyy osata tuohon rahaan temppuja. Anaali ja kurkkupano nyt ainakin.

Suhteen kannalta voi olla piristävää kun vaimosi joutuu tekemään työtä tyydytyksesi eteen.

Tsemppiä!

Vierailija
11/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja reilu lyhennys voisi olla jotain seuraavaa¨:

- normi yhdyntä: 100Eur

- suihinotto: 50Eur

- suihinotto loppuun asti ja niellen: 100Eur

- anaaliseksi: 150Eur

- rimming + suihinotto: 200Eur

- rimming + anaaliseksi + suihinotto loppuun asti niellen 350Eur

Eli jos vaimosi haluaa lyhentää nopeasti, niin tarjoat ensin pyllyäsi nuoltavaksi, sitten panet vaimosi pyllyyn, ja lopuksi laukeat vaimosi suuhun. Tämä kolme kertaa viikossa, niin velka on hoidettu alta kuukauden.

Vierailija
12/17 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla myit.

Laskeskelin että Vaimon ylläpito maksaa mulla noin 2500 eur/kk, ja pillua saa keskimäärin 1-2 krt/viikko

Miksi palstan miehet eivät pariudu työssäkäyvien naisten kanssa? Mistä nämä elätit kaivetaan?

Vierailija
13/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla myit.

Miksi palstan miehet eivät pariudu työssäkäyvien naisten kanssa? Mistä nämä elätit kaivetaan?

No ainakin minun kohdallani muut asiat kuin raha ovat tärkeämpiä. Vaimoni ei käy töissä. Keheen rakastuu, ei sitä oikein voi valita. Meillä on aikaa tehdä mitä huvittaa. Seksiä on joka päivä, ollut 25 vuotta. Mistähän löytäisin samanlaisen työssäkäyvän. Kun palstaa lukee, niin ei mistään. Tämän elätin kaivoin nuorena baarista. Eikä ole kaduttanut yhtään.

Eri

Vierailija
14/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla myit.

No ainakin minun kohdallani muut asiat kuin raha ovat tärkeämpiä. Vaimoni ei käy töissä. Keheen rakastuu, ei sitä oikein voi valita. Meillä on aikaa tehdä mitä huvittaa. Seksiä on joka päivä, ollut 25 vuotta. Mistähän löytäisin samanlaisen työssäkäyvän. Kun palstaa lukee, niin ei mistään. Tämän elätin kaivoin nuorena baarista. Eikä ole kaduttanut yhtään.

Eri

Se on just näin. Vähemmistö naisista on vaimomateriaalia. Kaikenlaista voimaantunutta feministiä kyllä löytyy, voi heidän kanssaan toki hauskaa pitää - mutta vaimoksi, nogo.

Se käykö nainen töissä vai ei, ei ole miehille juurikaan merkitystä. Tai no yleenä töissäkäyvät eivät ole vaimomateriaalia niin usein kuin töissäkäymättömät

Vierailija
15/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla myit.

Eri

Se on just näin. Vähemmistö naisista on vaimomateriaalia. Kaikenlaista voimaantunutta feministiä kyllä löytyy, voi heidän kanssaan toki hauskaa pitää - mutta vaimoksi, nogo.

Se käykö nainen töissä vai ei, ei ole miehille juurikaan merkitystä. Tai no yleenä töissäkäyvät eivät ole vaimomateriaalia niin usein kuin töissäkäymättömät

Eipä nyt kannattaisi yleistää. Oma vaimoni on käynyt aina töissä ja useimmiten vielä kahdessa, joten ansainnut enemmän kuin minä, vailla olin olevinaan kohtuu hyväpalkkaisissa töissä. Meillä ollut alusta lähtien yhteiset rahat, omia tilejäkin toki,  vaimo hoitanut niitä jo vuodesta -78.  Mulla ollut häneen 100% luotto, samoin seksin suhteen, jota on sitäkin harrastettu viikoittain aina. Mutta parinvalintakysymys pitkälti. 

Vierailija
16/17 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä maksoin kuukauden vuokran neljällä 2h seksikerralla ja vuokra oli 750€. Huhti - toukokuisin maksoin kolmena vuonna peräkkäin koko kesän vuokrat ennakkoon, ettei tarttenut tyhjentää opiskelijaasuntoa ja etsiä syksyllä kämppää taas uudestaan. Parhaillaan olin maksanut 4kk ennakkoon, mutta ne sitten kuittautui parilla kalliilla illallisella, jonka jälkeen piti taas "maksella" nuo uudestaan. Itse ehdotin tuota, kun en halunnut ettei vuokria tartteis "maksella" moneen kuukauteen.

Eli sain kuitattua noin 90€/ nainti tai suihinotto, sillä tuo sovittu 2h kerta piti sisältää aina kaksi erillistä orgasmia vuokranmaksuun.

Aika halvalla annoit. Tais vuokranantaja olla tyytyväinen kun säästi. Käsihoidon voin antaa 90 eurolla.

Vierailija
17/17 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvalla myit.

Eri

Eipä nyt kannattaisi yleistää. Oma vaimoni on käynyt aina töissä ja useimmiten vielä kahdessa, joten ansainnut enemmän kuin minä, vailla olin olevinaan kohtuu hyväpalkkaisissa töissä. Meillä ollut alusta lähtien yhteiset rahat, omia tilejäkin toki,  vaimo hoitanut niitä jo vuodesta -78.  Mulla ollut häneen 100% luotto, samoin seksin suhteen, jota on sitäkin harrastettu viikoittain aina. Mutta parinvalintakysymys pitkälti. 

Nyt ei puhuta vanhuksista. Viittasin lähinnä pariutumisiässä oleviin, alle 40v naisiin, vaimomateriaalia on todella vähän niissä ikäluokissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan