Kävikö teillä virpojia?
Kommentit (52)
Kävi. Saatiin pajunoksa jossa oli yksi höyhen. Annettiin palkkioksi lakupatukoita sellainen isompi kasa.
Lakupatukat oli heitetty lumihankeen ulko-oven eteen.
On käynyt jo useampia:) suklaata ja karkkia ovat saaneet palkaksi. Asutaan lapsiperhealueella.
Asun ulkomailla. Ei oo täällä virpojia.
Yksi kävi eikä edes kysynyt ensin, että saako virpoa. Äkkiä vaan runo ja eikä edes kiittänyt palkasta ( laku ja pieni suklaapatukka) ja lähti naama nurinpäin pois.
Ovikelloa soitettiin kerran, mistä yllätyin.
Asun kerrostalossa missä ovikoodi, joten moni ei pääse sisään. Halloweenina ei kukaan tullut vaikka olin varautunut ja ostanut namuja etukäteen.
Tänä vuonna en odottanut kenenkään tulevan, joten yllätyin kun ovikello kävi.
Harmi, ei ollut mitään annettavaa virpojille.
Virpojia voi tulla tänään tai lankalauantaina. Kukin virpoo kumpana päivänä haluaa. Täällä missä asun ei ole koskaan käynyt virpojia.
Ikävä kyllä ei ole käynyt :(
Minua harmittaa, kun lapset eivät enää uskalla tulla tuntemattomien oville virpomaan. Minulla ei ole lähipiirissä pieniä lapsia, joten olen jo monta vuotta saanut turhan odotella virpojia karkkikipponi kanssa. Olen ymmärtänyt, että moni inhoaa tuntemattomia virpojia, eivätkä lapset siksi enää kierrä ovilla. Tylsää!
Ehkä laitan ensi vuonna lapun kerrostalon ala-aulaan: Virpojat tervetulleita asuntoon X!
Ei ainakaan vielä, suklaamunia olisi kyllä odottamassa .
On käynyt, ei ole mitä antaa enkä muutenkaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Virpojia voi tulla tänään tai lankalauantaina. Kukin virpoo kumpana päivänä haluaa. Täällä missä asun ei ole koskaan käynyt virpojia.
Ei kai lauantaina muualla käydä virpomassa kuin Pohjanmaan suunnalla.
Täällä etelässä kaikki virpoo palmusunnuntaina.
Kävi. Oli upeasti koristeltu oksa ja asuihinkin oli selvästi panostettu. Noidat olivat myös iloisia ja kohteliaita. Hyvän mielen toivat. Rahaa annoin palkaksi. Jospa sitten ensi vuonna muistaisin ostaa niitä yllätysmunia.
11 käynyt ja kaikki laittautuneet ja vitsat hienoja. Palkaksi suklaamunia, suklaapatukoita ja lakritsia valintansa mukaan.
Asutaan omakotitalossa taajamassa.
Vain kaksi, harmittaa mutta toki sekin parempi kuin ei mitään. Ärsyttää kun valittavat m u l kerot ovat pilanneet tämän ihanan perinteemme.
Ei, enkä avaisi ovea koska en ole varautunut. Jos olisin, antaisin yhden halpis yllärimunan per virpoja. Mielestäni rahan antaminen ei oikein sovi tähän.
Ovikoodi, ei pääse sisälle mutta mulla olisi ollut antaa muutama kolikko, raha kiinnostaa jo lapsia
Kahdet 🤗. Kinder- munat saivat palkkioksi.
Kolme kertaa on tänään käynyt, yhteensä kuusi virpojaa. Hienosti olivat pukeutuneet, vitsat olivat hienoja ja osasivat toimia kuten virpojien kuuluukin. Palkaksi saivat suklaamunia.
Ei käynyt kun asutaan hieman syrjässä, siihen aikaan kävi kun oli omat lapset pieniä (virpojat olivat heidän ikätovereita). Silloin kun asuttiin tien vieressä niin kävi ihan vieraitakin virpojia kolkuttelemassa vaikkei meillä silloin ollut edes omia lapsia.