Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti toipuu selän välilevypullistumaleikkauksesta?

Vierailija
12.12.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin lääkäri sitä suositteli, mutta halusin kuitenkin kokeilla ensin OMT-fysioterapiaa. Olin nimittäin kuullut, että sillä on saatu usein apua välilevynpullistumaan.

Niin sain minäkin. En tarvinut leikkausta, kun selkäni parani täysin OMT-fysioterapialla. Kannattaa kokeilla sitä ensin. Tulokset eivät tule päivässä, muutama kuukausi meni, kun olin kunnossa.

Nuo leikkaukset epäonnistuvat usein, eikä silloin ole mitään hyötyä siitä. Joillakin nimittäin kivut ovat jäljellä, vaikka leikkaus tehty. Muutenkin on riskejä olemassa.

Vierailija
2/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnossa, eli entisestä kroonisesta selkäkivusta ei ollut enää tietoakaan! Istua ei saanut pitkiä aikoja kerralla n. kuukauteen. Muuten toipuminen oli tosi nopeaa eikä tarvinnu paljoa särkylääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet 2 tietosi saanut? Itse olen ollut kahteen otteeseen paikalla kun leikkaava kirurgi on ollut kertomassa leikkauksen hyödyt, mahd. haitat ja riskit. Ja ei tosiaankaan ole kummallakaan kerralla maininnut että " useimmiten epäonnistuu" yms. paskaa mitä jauhat! ei kuule pullistumat kaikilta katoa jollain fysioterapialla! Me ollaan miehen kanssa puhuttu moneen otteeseen kuinka suuresti koko meidän perheen elämänlaatu on parantunut leikkauksen jälkeen kun ainaisista kivuista, sairaslomista, kipulääkkeistä, lääkärissä käynneistä ja kasaantuvista töistä on päästy! Ne keihin leikkauksella ei välttämättä ole tehoa ovat yleensä vanhukset joilla kipu on päässyt pahasti kroonistumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi