Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vitamiineista kysyn..

12.12.2006 |

eli oletteko alkanut käyttään heti raskauden alussa jotain vitamiinilisää,foolihappoo tms? En ole ite vielä mitään alottanut mutta onko jotain suosituksia? Kiitos...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen itse syönyt Multitabs Special + (raskaana oleville) ihan melkein koko ajan nyt raskauden ajan.

Erillistä D-vitamiiniakaan ei tarvitse ottaa, kun siinä on tarpeeksi, kun ottaa 2tabl./päivä.

Nythän tuo purkki onkin muuten muuttunut pelkäksi Multitabsiksi raskaana oleville, juuri tuoksi mitä mainostetaan tämän sivun ylälaidassa. =)

D-vitamiini on tietysti se mitä raskaana olevan (ja imettävän) pitäisi nyt sitten ottaa kyllä. Olikos se niin että loka-maaliskuussa.

Jos syöt muuten monipuolisesti, niin ei noita erillisiä vitamiinivalmisteita varmastikaan tarvita, mutta tosiaan tuo D-vitamiini on tarpeellinen näin pimeänä vuodenaikana.

-viivi ja onnimöttönen rv27+4

Vierailija
2/2 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... varmuuden vuoksi kaikkia mistä mainittiin mitään hyötyä olevan :)

foolihappo, sinkki, B-vitamiinit (erityisesti B12), E-vitamiini ja D-vit. ainakin

helpompi tietty on ottaa kaikki yhdessä (eli esim. just noi Multitabs tai Ladyvita) mut kuulemma imeytyy paremmin/varmemmin jos ottaa erikseen... mulla muut on pillereinä, mut E-vitamiini on vehnänalkioöljynä (ja se on oksettavaa, mutta mitäpä en kärsisi saadakseni vauvan! :)

Tiina ja " salamatkustaja" rv 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla