Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras seksikokemuksesi?

Vierailija
07.07.2023 |

Minä aloitan. Olin ravintolassa ja sinne ilmaantui kaksi todella komeaa, tummaa miestä. Olivat jostakin Irakista tmv.

Viehätyin heti lyhyemmästä miehestä jolla oli treenattu kroppa ja miehekäs olemus.

Epäilen vahvasti että mies oli minua nuorempi ja kokematon seksuaalisesti. Oikeastaan ei osanut esileikkiä tehdä ollenkaan. Oli kokemattoman oloinen vaikkakin hyvin viriili.

Mutta. Ai juma***lauta, kun tökkäsi penik*sen mun pimp**piin, niin tuntui kuin palapelin palaset loksahtivat paikoilleen. Miehen liikkeet olivat jumalaisen hyvältä tuntuvat. Voihkin jo muutamassa minuutissa hurmoksessa jota en ikinä ollut kokenut vastaavaa. Noin 5-10 minuutissa sain elämäni parhaimman ja voimakkaimman orgasmin, se kesti ja kesti.
Miehen kaveri kuuli minun orgasmiäänet viereisessä huoneessa ja aamulla hän katseli minua himokas ilme kasvoillaan ja minua hävetti. Ikinä ei ole mies katsonut niin hoimokkasti kuin tuo miehen kaveri.

Mies olisi halunut nähdä uudelleen ja jätti puhelinnumeronsa minulle ja kohteli minua erittäin kunnioittavasti, vaalea, kauniiksi sanottu blondi kuten olin -ja himokas sängyssä.

En tosin ikinä ottanut yhteyttä koska en halua ulkkari miestä parisuhteeseen, pidin miestä vain toyboyna. Mutta vieläkin ikävöin sitä penis*tä ja lantion liikettä!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä Tinder muijaa panin oikein antaumuksella Aunukseen ja sain aukon jo hyvin avoimeksi ja happea haukkovaksi. Loppu olikin aika turn off kun muna oli puoleen väliin asti ihan haalean ruskeassa paskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla