Te, jotka asutte Helsingissä: miten usein käyt keskustassa?
Ja tietenkin tämä vain niille, jotka ei asu keskustassa.
Kommentit (55)
Ehkä kerran kaksi viikossa Kuljen siellä (matkustan kampin kautta tai rautatieaseman kautta
Joka viikko. Asun 1,5 km päässä keskustasta
Ehkä pari kertaa kuussa, kun tapaan lapsiani ( aikuisia siis jo), tai ystäviäni. Lääkärissäkin käyn keskustassa, ja eilen olin Samuli Edelmannin keikalla.. kesällä useammin, kuin talviaikaan.
En asu keskustassa vaan kantakaupungissa ja käyn keskustassa noin 1-3 krt viikossa (en ole työelämässä).
Asun Kalliossa, 2-3 kertaa viikossa tulee käytyä ytimessä.
Pari kertaa vuodessa. Asun Lauttasaaressa, mutta olen Espoossa töissä. Kuljen työmatkat autolla ja ostokset tulee tehtyä Sellon kauppakeskuksessa.
Minä asuin aikanaan Oulussa ja kävin useammin Helsingin keskustassa kuin serkkuni, joka asui Malminkartanossa.
Kerran kuussa - asun lähiössä ja käyn toisessa lähiössä töissä.
Joka päivä. Matkustan metrolla Itäkeskuksesta Rautatieasemalle ja iltapäivällä päinvastoin.
Asun Kontulassa, ja työskentelen Mellunmäessä. Hyvin on Itäkeskuskin riittänyt. Ei oo tarvinnut käydä keskustassa, kun kaikki samat löytyy myös täältä ltä-Helsingistä. Paitsi silloin kun olen mennyt juhlimaan silloin menen Keskustaan. Siellä se yöelämä on ihan eri luokkaa. Suosittelen. Käyn keskustassa ehkä kerran kuukaudessa.
Pari kertaa vuodessa ehkä, silloinkin usein jollain asialla kuten hammaslääkärissä.
Kyllä se alle 5 kertaan vuodessa jää, maununnevalla asutaan.
Kun vielä asuin Helsingissä, kävin keskustassa ehkä kerran pari vuodessa. Yleensä oli joku työterveyslääkärikäynti forumin toimipisteessä tms. Ei siellä ole mitään mitä ei saisi muualta ja lähempää.
Asun Espoossa . En käy Helsingissä juuri koskaan..
Aiemmin pari kertaa vuodessa, nyt ehkä kerran kuussa pizzalla. Ei ole muuta asiaa sinne.
Asun idässä, aivan itärajalla. Täällä on kaikki palvelut, mitä tarvitsen. Jätti-isot uimahallit, kirjastot, todella hieno elokuvateatteri Itiksessä, samoin Itiksen jätti-iso ostoskeskus, jonne saa autonkin parkkiin ilmaiseksi. Täällä on lääkärikeskukset, hammaslääkärit, kaikki mahdolliset kaupat ja ravintolat. Sekä paljon merta, luontoa, metsäpolkuja, hiljaisuutta ja rauhaa.
Ainut, mitä keskustassa on, mitä täällä ei niinkään ole, niin tarjolla on kunnon yöelämä ja vanhat museot. Ja niitä en oo nyt tarvinnu.
Siinä parikymppisenä tuli käytyä joka viikonloppu keskustassa nimenomaan yöelämässä, mutta nyt nelikymppisenä keskustassa tulee käytyä ehkä pari kertaa vuodesssa, lähinnä jossain tietyssä paikassa, kuten jos haluan johonkin tiettyyn kauppaan tai erikoislääkäriin.
Ehkä alle 10 kertaa vuodessa. Töölössä on kaikki mitä tarvitsen.
Silloin kun asuin Stadissa, kävin keskustassa tosi usein, ehkä 3-4 krt/vko.