Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipas itkettyä..

Vierailija
29.08.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko kukaan Sairaalan sykettä? Se synnytys kosketti niin, etten tahdo toeta..oih*

Vierailija
2/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tukihenkilö vai pelkäsikö kameraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äiti vaan oli niin shokissa vielä ilmeisesti, että vaikutti tosi kylmältä vauvaa kohtaan. Itse vastaavassa tilanteessa höpöttelin vauvalle lempeitä ja suukottelin pientä ihan kybällä...

Vierailija
4/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin hormonit aika herkässä.. ja rv 36 :)

Vierailija
5/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koulussa Fakta-kanavan synnäriohjelmiin...

Vierailija
6/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin ihan hiljaa kaikkine kipuineni enkä saanut jalkoja rennoksi vaan jouduin pyytämään kätilöä avaamaan ne:)

Olin muuten siitä kivusta ihan yhtä poikki kun tuo nainen, päässä surrasi jo parvi ampiaisia ja olin onnesta sykkyrällä, mutta makasin pitkään silmät kiinni, kunnes sain kropan rentoutumaan ja lihaskivunkin laantumaan.

Vierailija
7/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteli ja tuli halaileen... sattu niin sydämeen kun se äiti sai vauvan heti rinnalleen , mä näin vauvan vaan muutaman sekunnin ja sitten se vietiin pois... no näinhän mä vauvan sitten seuraavana päivänä, mutta en todellakaan tiedä miten ihanalta toi voi tuntua kun saa haistaa ja maistaa sitä vauvaa heti...

Vierailija
8/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se äiti taisi joutua suoraan äitipolilta käynnistykseen. Ehkä siks ei ollut tukihenkilöäkään. Jotenkin siitä kätilön puheesta sain sellaisen kuvan että synnytys eteni nopeasti. Kyllä siinä kuulkaa on niin pihalla silloin, että menee kauan ennen kuin tajusi edes synnyttäneensä.

Nimim. saman kokenut

Vierailija
9/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin esim. minä, jakson voi katsoa subin netti-tv:stä huomisesta eteenpäin =)

Vierailija
10/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tuo kommentti kätilön lässytyksestä oli? Jos äiti on noin "kivunviemä" niin käskytyskö olisi parempi vaiko ihan tuppisuuna olisi pitänyt ohjailla?

Vierailija
11/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustava ja rauhallinen kätilö. Synnyttäjä ei todellakaan hallitse jalkojensa "toimintaa" samoin kuin me tässä nyt koneen ääressä, ymmärsin häntä kyllä tosi hyvin. Näkihän sen, että häneen sattui ihan s***sti ja teki mieli vaan pistää jalat ristiin ja perua koko touhu ;)

Vierailija
12/12 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko synnyttäjälle pakko puhua kuin pikkulapselle? Eikö voi puhua normaalisti, ihan tavallisella ystävällisellä äänensävyllä? Sitä mä vaan ihmettelen...

T: 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme