Ekaa kertaa miehen kanssa yökylässä (huh huh)
Olin miehen luona yötä ekaa kertaa. Ollaan tässä nyt tapailtu pari kk ja oikein viimeisen päälle herrasmies kyseessä. On myös ulkoisesti hyvässä kunnossa. Nyt kun menin yöksi, niin mies varoitti että hänellä on muutamia "terveysjuttuja" hoidettavana. Ensiksi aloitti rasvaamalla jalkansa kun niissä on psoriasis. Sitten sänkyyn tullessa sen piti asetella joku ihmeellinen tyyny lonkan kohdalle, kun siinä oli joku ongelma. Ennen nukkumista sellainen hengityskone vielä päälle, kun joku narkolepsia tai muuta. Ikkunoissakin piti olla pimennysverhot, kun ei kuulemma muuten saa unta.
Mä olin jotenkin vaan niin shokissa kaiken tuon jälkeen. En tiedä mitä olisi pitänyt sanoa tai muuta. Siis nelikymppisenä alkaa olla terveysjuttuja, ymmärrän sen. Mutta kun nyt tuntuu että mä näen sen saman sporttisen herrasmiehen enemmänkin sairaana, kuin unelmieni kumppanina.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Seison alasti rantasaunassa ja vaimo nuolee mun jäykkää munaa!
Tää se on ihmisen elämää, hei!
Kännykkä kädes ja kissa sisällä
Mies tulee olemaan 5-kymppisenä jo vanha, ainakin henkisesti. Ja eroottisesti ei ymmärrystä!
Vierailija kirjoitti:
Siis ei nyt! Juokse!
Tää äijä on niin kaavoihinsa kangistunut, että tuosta ei tule mitään.
Eka kerta ja moiset maneerit. Oikeesti, olisiko ukko kuollut ilman uniapnealaitetta? Pakkoko ne kintut oli rasava just siinä, eikö aikaisemmin olisi voinut.
Ei niin mitään käsitystä romantiikasta.
Uniapneallisen vieressä ei voi nukkua ilman sitä konetta. Teräspajalla tai jumbojetin moottorin vieressä nukuttaisi yhtä hyvin. Melkein jätin poikaystäväni seurustelun alussa kun se kuorsaus oli ihan järkyttävää.
Sitä mä vaan meinasin että kun heräät, päästä kissa ulos
Minkä sille psoriasikselle mahtaa. Uniapneaa voi hoitaa laihduttamalla, jo s on läski, mutta AP kertoi miehen olevan vahvistuksen normaaipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei nyt! Juokse!
Tää äijä on niin kaavoihinsa kangistunut, että tuosta ei tule mitään.
Eka kerta ja moiset maneerit. Oikeesti, olisiko ukko kuollut ilman uniapnealaitetta? Pakkoko ne kintut oli rasava just siinä, eikö aikaisemmin olisi voinut.
Ei niin mitään käsitystä romantiikasta.
Ilman laitetta luultavasti kukaan ei nuku kuorsaamisen takia. Ja kyllä, uniapnea on sellainen joka voi tehdä sen viimeisen hengityskatkoksen.
Isommaksi ongelmaksi suhteessanne luultavasti tulee muodostumaan sinun tyhmyytesi. Kone narkolepsiaa varten? Jessus mikä tolvana. Etkö ole uniapneasta kuullut? Ehkä tosiaan parempi, että etsit kaltaistasi seuraa. Heikot älynlahjat häiritsevät huomattavasti enemmän kuin psoriasis.
Vierailija kirjoitti:
Oliko vielä tekohampaatkin?
Ja tupee?
Mun mielestä on erittäin hienoa, että ihminen huolehtii omasta terveydestään ja hoitaa sairauksiaan miettimättä muiden mielipiteitä. Se lupaa hyvää tulevaisuudelle. Sellainen jolla ei mitään diagnosoitua sairautta ole, ei välttämättä ole todellisuudessa sen terveempi, vaan pikemminkin sellainen "ei tämä mitään ole eikä heteromies kehtaa lääkäriin mennä" tyyppi joka jossain vaiheessa kuolee omaan jääräpäisyyteensä.
En voisi kuvitella mitään yhtä epäromanttista. Sori.