Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa miehen kanssa yökylässä (huh huh)

Vierailija
07.07.2023 |

Olin miehen luona yötä ekaa kertaa. Ollaan tässä nyt tapailtu pari kk ja oikein viimeisen päälle herrasmies kyseessä. On myös ulkoisesti hyvässä kunnossa. Nyt kun menin yöksi, niin mies varoitti että hänellä on muutamia "terveysjuttuja" hoidettavana. Ensiksi aloitti rasvaamalla jalkansa kun niissä on psoriasis. Sitten sänkyyn tullessa sen piti asetella joku ihmeellinen tyyny lonkan kohdalle, kun siinä oli joku ongelma. Ennen nukkumista sellainen hengityskone vielä päälle, kun joku narkolepsia tai muuta. Ikkunoissakin piti olla pimennysverhot, kun ei kuulemma muuten saa unta.

Mä olin jotenkin vaan niin shokissa kaiken tuon jälkeen. En tiedä mitä olisi pitänyt sanoa tai muuta. Siis nelikymppisenä alkaa olla terveysjuttuja, ymmärrän sen. Mutta kun nyt tuntuu että mä näen sen saman sporttisen herrasmiehen enemmänkin sairaana, kuin unelmieni kumppanina.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasitte?

Vierailija
2/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tapasitte?

Lääkäriin mennessä, odotushuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku narkolepsia". Et voi olla noin tyhmä. Lehdissä vuosia jauhettu uniapneasta niin sä et edes sitä tiedä. Kai sä jätit sen sian?

Vierailija
5/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sika vaihtoon. ja sitten mies etsii uuden eukon.

Vierailija
6/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tapasitte?

Käydään samalla salilla. Sitten siinä juttu lähti kun monta kertaa odotettiin samaa bussia salin jälkeen.

Vierailija
7/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea nyt vaan on yleinen. Hyvähän se on, että huolehtii itsestään. Myöskään jollekin psorille ei mitään voi. Urheilevilla (ja varmaan muillakin) vaan alkaa olla kremppoja ajan saatossa; välillä itsestäkin tuntuu, että parempi olisi maata sohvalla, kun milloin kremppaa missäkin (mutta silti vaan mennään ja liikutaan).

Vierailija
8/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Mun mielestä olisi vakavampi juttu, jos mies jättäisi huolehtimatta iho-oireista ja uniapneasta. Tekee muutenkin paljon oman terveyden ja hyvinvoinnin eteen.

Ehkä opit arvostamaan ajan kanssa myös sitä, että hän uskaltaa näyttää itsestään muutakin kuin katalogikuvan.

Vierailija
9/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kuitenkin. : D

Vierailija
10/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvisiko jotain apulaitteita sänkyhommien aikana? Lisähappea? Jatkopalaa?

Vierailija
11/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tuon yön jäkeen taaperrat ja vaaput ankkamaisesti eteenpäin kävellessäsi?

Kunnon kyydit.

Vierailija
12/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se alamäki alkaa. Ette ole enää nuoria.

Vierailija
13/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se alamäki alkaa. Ette ole enää nuoria.

Alamäki alkaa yleensä 30v, eikä 40v. Poikkeuksia toki on.

Vierailija
14/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pystyisi löytämään mitään romantikkaa jos miehellä olisi uniapnealaite. Olen itse jo vanhempi nainen, mutta silti

Miten silloin voisi spontaanisti pussata tai rakastella. Kaikki täytyisi tehdä ennen sen vekottimen laittamista. Tai sitten aikaa purkaa pois ja taas takaisin. Hankalaa ja tunnelman vievää.

Ymmärrän, että näitä täytyy pitää, mutta vapaaehtoisesti sinkkuna mieluummin sitten sellainen potentiaalinen mies, että mahdollisimman vähän terveysongelmia tutustumisen alussa.

Olkoot ne keskenään, jotka ovat ymmärtäväisiä ja itselläkin vastaavia juttuja. Kun molemmat lyövät monet pilleripurkit pöytään, uniapnealatteet naamalle ja jalkarasvat kehiin.

Sinähän ei mitään voi jos myöhemmin kun on jo tutustuttu tulee jotain. Itse kullekin.

Vierailija
15/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet PASKAA

Vierailija
16/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tossa nyt kuitenkin kiinnostaa Gullin mitat. Millaiset ne olivat?

Vierailija
17/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pystyisi löytämään mitään romantikkaa jos miehellä olisi uniapnealaite. Olen itse jo vanhempi nainen, mutta silti

Miten silloin voisi spontaanisti pussata tai rakastella.

Rakasteletko useinkin spontaanisti nukkuessasi?

Vierailija
18/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tossa nyt kuitenkin kiinnostaa Gullin mitat. Millaiset ne olivat?

Kuin vauvan jalka <3

Vierailija
19/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etsin keskikaljagebardin ja lähdet pämppään.

Vierailija
20/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten silloin voisi spontaanisti pussata tai rakastella. Kaikki täytyisi tehdä ennen sen vekottimen laittamista. Tai sitten aikaa purkaa pois ja taas takaisin. Hankalaa ja tunnelman vievää.

Ymmärrän, että näitä täytyy pitää, mutta vapaaehtoisesti sinkkuna mieluummin sitten sellainen potentiaalinen mies, että mahdollisimman vähän terveysongelmia tutustumisen alussa.

Olkoot ne keskenään, jotka ovat ymmärtäväisiä ja itselläkin vastaavia juttuja. Kun molemmat lyövät monet pilleripurkit pöytään, uniapnealatteet naamalle ja jalkarasvat kehiin.

Sinähän ei mitään voi jos myöhemmin kun on jo tutustuttu tulee jotain. Itse kullekin.

Kyllä sen spontaanin pussailun ja rakastelun voi hoitaa ennen kuin mennään nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän