Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muillakin TODELLA ankeita sukulaisia?

Vierailija
07.07.2023 |

Kaikki on aina huonosti eikä mistään löydy mitään hyvää. Vanhempani ovat tässä melkeinpä kaikista pahimpia. Haluaisin normaaleja ja positiivisia keskusteluita, mutta kun ei. Tuo on vaikuttanut omaankin sosiaaliseen elämään, kun olen tottunut siihen että keskustelut asiasta kuin asiasta ovat aina muiden haukkumista ja valittamista. Ja kukapa haluisi olla ihmisen kanssa, joka haukkuu ja valittaa jatkuvasti.

Olen ihan oikeasti alkanut harkita välien katkomista, tuo syö omaa mielenterveyttäni. Jos soitan äidille siitä että ostin pyörän, tämä alkaa paasata siitä että kypäränkin kanssa voi halvautua loppuiäkseen. Kun sanon että kävin katsomassa kaverin uutta koiraa, tämä alkaa kertoa tarinoita siitä kun työkaverin pojan siskon kummin koiranpentu k uoli yht'äkkiä. Kotoa vierailun jälkeen tekee aina mieli oksentaa, vaikka niitä on nykyään (onneksi) ehkä kerran tai kaksi vuoteen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta sukulaisten kanssa ei tarvitse olla tekemisissä. Ei edes omien vanhempien kanssa.

Vierailija
2/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukusi taitaa olla Pohjois-Suomesta🙈 Siellä ankeuttajia riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukulaiseni jyräävät, tunkevat rajojen yli eivätkä vahingossakaan kehu.

Vierailija
4/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä omaisuutta hallinnoivat kierot ja sekopäät on ne pahimmat. Onni on terve sukulainen.

Vierailija
5/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Iso osa on vieläpä hoitoalalla, joten kahvipöytäkeskustelut on kilpailua siitä kuka kertoo surullisimman ja ällöttävimmän tarinan. Lapsena sain olla aina vuodatuksen kohde vanhempien työpäiväkauhutarinoille. Ja nauroivat jos pyysin lopettamaan tai aloin kakoa.

Kumma kyllä en itse suuntautunut terveydenhoitoalalle. Miksiköhän...

Vierailija
6/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes nähny sukulaisia varmaan 20 vuoteen, ei tietoa onko ne ees elossa, eikä kiinnosta.

Vierailija
7/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteistä omaisuutta hallinnoivat kierot ja sekopäät on ne pahimmat. Onni on terve sukulainen.

Tämä.

Itsellä ihan kivoja sukulaisia mutta yksi iäkäs sukulainen sotkee kaikkien välit.

En jaksa.

Vierailija
8/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sukulaiseni jyräävät, tunkevat rajojen yli eivätkä vahingossakaan kehu.

Tämä. Meillä vielä puhuvat muille ja meille kuin vähäjärkisille. Ja luulevat tietävänsä ihan kaiken.

Vierailija
9/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan on ihan sukunsa geenejä kantava. Valittaa asioistaan nettipalstalla.

Vierailija
10/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan on ihan sukunsa geenejä kantava. Valittaa asioistaan nettipalstalla.

En ole aloittaja, mutta kyllähän asiallisista sukulaisista saa haaveilla, eikä se ole epärealistinen toive ollenkaan.

Vierailija
11/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nuo negatiiviset varoittelut ymmärrän koska vanhempani ovat menettäneet elämässään paljon. Haukkumista, huutamista, ilkeilyä jne en ymmärrä.

Vierailija
12/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan kyllä että minussa on samaa negatiivisuutta, kun olen tottunut siihen lapsuudesta asti. Erona on vaan se, että pyrin siitä eroon enkä täräyttele mitä kummallisempia kauhuskenaarioita kavereille normaalissa keskustelussa. Ap

Vierailija
13/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Iäkkäämpiä sukulaisia.

Esim. jos saan vaikeasti parantuvan leikkaushaavan kesäkuussa niin sitten puhutaan vain siitä miten heinäkuu on mätäkuu. Ja kun oli syöpä ja olin kaikista heikoimmillani henkisesti niin kerrottiin kaikki pahimmat jutut mitä oli syöpäosastolla tullut vastaan. Sitten kun paranin syövästä niin ei ole yhtään syöpäjuttua kyllä kuulunut.

Minä olen jo ajat sitten lopettanut omien asioiden kertomisen vanhuksille kun aina saa kuulla kunniansa.

Vierailija
14/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin välit puolisen vuotta sitten enkä ole katunut päivääkään.

Vierailija
15/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole yhteydessä sukulaisiin. Serkkujakin on joku 80, joten olisi mihin pitää yhteyttä jos jaksaisi.

Vierailija
16/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ankeuttajia. Lapsi meni iloisena näyttämään hyvää todistustaan ja hänelle sanottiin päin naamaa, että ihan kamalaa, koulussa pitää olla HAUSKAA!

Vierailija
17/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukua ei voi valitettavasti valita. Ystävät ja tuttavat voi valita. Itsellä laaja suku mutta vain kahden henkilön kanssa yhteyttä pidetään. 

Vierailija
18/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Palstalla on näköjään paljon välien katkaisija-metsäläis-erakkoja.

Vierailija
19/20 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa, samaa. Minullakin äiti on pahin tuossa. Tämän sanomisissa ei ole mitään suodatinta ja iloisiin tapahtumiin kommentoidaan just tuollaisia täysin asiattomia tunnelman latistajia.

Vierailija
20/20 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopirteitä teeskentelijöitä on useita. Täydellisen luonnottomia ihmisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä