Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postiin voi aina luottaa

Vierailija
07.07.2023 |

Nimittäin siinä, ettei toimitus kotiovelle onnistu ikinä.

Tilasin pienen ja kevyen paketin ulkomailta. Paino alle 400g. Ainoa toimitusvaihtoehto oli kotiinkuljetus.
Äsken tuli ilmoitus, ettei toimitus ole onnistunut ja lähetyksen voi noutaa postista. Hmm. Olemme kesälomalla koko perhe ja olleet kotona koko päivän.

Miten hyvin teillä on jakelu viime aikoina toiminut?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä lähetti ulkomailta minulle lahjan ja maksoi paljon extraa että varmasti kuljetetaan kotiin, ei tullut kotiin eikä edes lähimpään noutopaikkaan vaan johonkin huitsin nevadaan koko paketti ja piti sieltä hakea.

Vierailija
2/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiosti. Kaikki mahdolliset laskut tulevat joko sähköpostiin tai e-laskuna, niin ei tarvi pelätä että ne pääsevät hukkumaan ja erääntymään. Paketit tulevat joko pakettiautomaattiin taikka lähimpään pisteeseen, josta ne käyn nappaamassa mukaan. En suostu maksamaan ylimääräistä kotiinkuljetuksesta, joka tapauksessa paketti pitäisi hakea sieltä lähimmästä pisteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti toimii, tällä hetkellä yksi lähetys Vantaalta Helsinkiin on MATKALLA kolmatta viikkoa. Asiakaspalvelu on vitsi, mitään ei tapahdu, vaikka kuinka soittelee ja kyselee.

Vierailija
4/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainiosti. Kaikki mahdolliset laskut tulevat joko sähköpostiin tai e-laskuna, niin ei tarvi pelätä että ne pääsevät hukkumaan ja erääntymään. Paketit tulevat joko pakettiautomaattiin taikka lähimpään pisteeseen, josta ne käyn nappaamassa mukaan. En suostu maksamaan ylimääräistä kotiinkuljetuksesta, joka tapauksessa paketti pitäisi hakea sieltä lähimmästä pisteestä.

Lähin piste? Det ser ut att vara ett lotteri. Då man med Posti beställer en vara till ett specifikt ställe, tar eländesbolaget sig rätten att leverera helt någon annanstans och tycker att den har gjort rätt. I i-länder förekommer inte sådant.

Mycket bra.

Vierailija
5/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava lähetti paketin sukulaiselleen toiselle puolelle Suomea. Sukulainen sai saapumisilmoituksen että paketti on tullut perille ja sen voi hakea lähettäjän paikkakunnan postista. Muutama viikko meni että paketti löysi oikealle paikkakunnalle. Onhan ne joululahjat ihan kiva toki saada helmikuussakin.

Vierailija
6/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä postin paketit tulevat ovelle, jos on ovelle tilattu. Posteljooni soittaa ovikelloa, jotta tiedämme mennä ottamaan paketin vastaan.

Matkahuollon paketit tulevat samassa talossa olevan, toiminnasta poistetun, liikehuoneiston portaille. Ei mitään ilmoitusta, että paketti on toimitettu. Siinä se sitten kaikkien ohikulkijoiden nähtävissä odottaa ottajaansa.

Vierailija
7/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se posti kummallinen laitos. Tilasin paketin jonka olen jo saanut.

Tietääkö kukaan mikä tämä on? En kyllä klikkaa. g-kirjain on erilainen. Ei löydy mun näppikseltä.

Tämä osoite: uneajag.com/.eflZDm7

Ei löydy googlettamalla.

Olen tuon viestin kirjoittaja. Tarkoittaako alapeukku että on huijausyritys? Ei oo ennen sattunut kohdalle.

Enkä aio sitä klikata. Suora linkki on.

Vierailija
8/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, 8 tulikin toistamiseen.

Vierailija
9/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan mikä tämä on? En kyllä klikkaa. g-kirjain on erilainen. Ei löydy mun näppikseltä.

Ei löydy googlettamalla.

Olen tuon viestin kirjoittaja. Tarkoittaako alapeukku että on huijausyritys? Ei oo ennen sattunut kohdalle.

Mun alanuoli tarkoitti sitä, että kiva kun jaat näitä huijauslinkkejä keskustelupalstalle.

Vierailija
10/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin Asiakaspalvelu kirjoitti:

HAISTAKAA PITKÄ PASKA! Ystävällisin terveisin Postin asiakaspalvelu

Mee töihi!

Vierailija
11/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti Postiin voi luottaa.Postimaksut nousevat palvelu hidastuu ja huononee varmasti.

Vierailija
12/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy googlettamalla.

Alapeukku tarkoitti, että olet pöljä. Johan tuosta osoitteesta sokeakin näkee, että kyseessä on huijaus.

Vierailija
13/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tästä taannoin iltapäivälehdessä juttukin oikein videon kanssa.

Asiakkaalla sattui olemaan riistakamera pihassa. Kun tuli ilmoitus (sähköisesti), että pakettia ei pystytty toimittamaan perille "ajoesteen" vuoksi, mies tarkasti nauhan.

Siitä näkyi kun jakeluauto hieman hidasti talon kohdalla ja painoi sitten kaasua yrittämättäkään pihaan jonne siis oli aivan vapaa kulku.

Vierailija
14/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Postin jakelu on aina toiminut hyvin. Matkahuolto ja muut jakelufirmat ovat paljon hitaampia.

Vierailija
15/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä vttttu se on, että toimituspaikka vaihtuu jatkuvasti?? Välillä heittävät eri paikkakunnalle sen paketin??????????

Vierailija
16/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kumma, ettei tuollaisesta toiminnasta joudu minkäänlaiseen vastuuseen. Asiakas maksaa, muttei saa sitä mitä tilaa. Olisiko aika antaa postinjako muiden firmojen hoidettavaksi?

Vierailija
17/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Postin jakelu on aina toiminut hyvin. Matkahuolto ja muut jakelufirmat ovat paljon hitaampia.

Postin PR-kampanjapäällikkö päivätöissään av-palstalla

Vierailija
18/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postin PR-kampanjapäällikkö päivätöissään av-palstalla

Ihan normikansalainen olen.

Vierailija
19/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mihin paketit osuu oikein on kun käyttää lähintä Postin toimipistettä (sinnekin yli 5 kilsaa matkaa), muuten löytyy paketit mistä sattuu. Jouluna tuli 4 pakettia (tilattun samaan automaattiin) ja kaikki eri meni eri paikkaan;)

Vierailija
20/51 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen postin palvelusta annan 4- arvosanaksi. Eivät osaa edes viikkolehtiä toimittaa postiluukusta ilman viikkojen viiveitä, jos ne lehdet tulevat ulkomailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme