Kun nykyinen hallitus kaatuu ja tulee uudet vaalit, niin äänestätkö samoin kuin viimeksi?!
Itse äänestän samaa puoluetta ja ehdokasta. Mutta tuttavissani on useitakin jotka ovat sanoneet että jopa puolue tulee vaihtumaan! Ovat niin pettyneitä. Mielenkiintoiset ajat edessä.
Kommentit (108)
Demareita ikävä. Ja ei tuo hallituksen kaatuminen ole mikään mahdottomuus. Ei tuo nykyinen porukka pysty maata johtamaan. Sirkuksissakin osataan toimia paremmin.
Saatan äänestää taktisesti demareita Vasemmistoliiton sijaan, mutta pitää vähän funtsia.
Persuille menee ääni edelleen, olen ollut tyytyväinen heidän puheisiin ja ajatuksiin. Kokoomus toisena ja kristillisetkin menettelevät. Rkp ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Persuille menee ääni edelleen, olen ollut tyytyväinen heidän puheisiin ja ajatuksiin. Kokoomus toisena ja kristillisetkin menettelevät. Rkp ei jatkoon.
Persuille kengänkuva persuksiin galluppien mukaan.
En usko että näin käy. Lisäksi myöskään uusia vaaleja ei järjestettäisi vaan muodostettaisiin vain uusi hallitus.
Mutta jos nyt pitäisi/saisi äänestää, muuttaisin äänestyspäätöstäni. Äänestin demareita, ainoan kerran elämässäni. Nyt en missään nimessä vaan palaisin takaisin kokoomuksen äänestäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäisin viimeksi demareita. Nyt seuraavaksi PSää. Sen verran lapsellista koulukiusaamista demareilta.
Täsmälleen sama. Ääni ei koskaan, koskaan mene enää demareille. Annoin heille tämän yhden mahdollisuuden mutta tämä meno viimeiset pari viikkoa on ollut sellaista, että en koskaan enää edes harkitse yhtään vasemmistopuoluetta.
Äänestän ihan samaa henkilöä nytkin. Uudet vaalit olisi aivan turha rumba.
Orpolta puuttuu johtajuus, mitä ihmettä?
Pitäisikö Orpo vaihtaa?
Muuten kyllä tämä valittu porukka, olkoon sitten oppositiossa tai hallituksessa: onpa hiekkalaatikkoleikit siirtyneet Arkadianmäelle!
Nyt pitäisi tehdä yhteistyötä ja toimia Suomen hyväksi. Tämä on ihan uskomatonta roskaa, mitä nyt nähdään. Ja RKP, luulin teistä vähän enemmän, vaikka kielivähemmistöön kuuluvana en teitä edes äänestänyt.
Ei siellä kukaan kansalaisten asioita aja vaan homman nimi on tuloerojen kasvattaminen, niin että rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Jättäisin siis edelleen äänestämättä.
En todellakaan äänestä enää persuja. Kusetti meitä pienituloisia duunareita.
En äänestä samoin kuin viime kerralla.
Äänestäisin edelleen Vasemmistoliittoa
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin. Mikäli hallitus kaatuisi, ensin yritetään muodostaa uusi hallitus. Ennenaikaiset vaalit ovat viimeinen vaihtoehto ja niihin jouduttu viimeksi vuonna 1975.
Kuka uskoo ettå tuolta joku hallitus saadaan?
Nyt , kun taustoja on kaiveltu on helpompaa valita takuunuiva ehdokas.
Kokkareiden talous "ajattelu kuuseen . Köyhiltä rikkaille. Ei käy.
En äänestänyt, mutta sitten olisi pakko, ei vihervassareita.
Vaalit ovat vasta neljän vuoden päästä. On ihan turha toivoa että hallituksen kaatuminen johtaisi vaaleihin. Silloin aloitettaisiin uudet neuvottelut uuden hallituksen muodostamiseksi.
No 4v sitä sirkusta jouduttiin katselemaan; sanna ihan pääpellenä apupelleineen, kiitti mulle riitti. persuja muuten äänestän : )