Mies otti aikasen kovasti sen ettei nukuta enään samassa vuoteessa
ompi mököttänyt nyt viikon kun en nuku enään miehen kanssa samassa vuoteessa enkä huoneessa. Naimisissa oltu vajaa vuosi ja keskusteltiin miten voitaisiin asia ratkaista kun ahdistaa yhdessä nukkuminen. Seksiäkään ei ole ollut pian pariin kk. Asiasta en ole hiiskunut eikä mieskään mutta miehen kaveri kävi kylässä ja ihmetteli miksi nukuin päikkäreitä vierashuoneessa ja riita oli valmis. Miten väliaikainen erillään nukkuminen voi olla miehelle niin kova paikka? Kaverinsa kommentista möksähti lisää ja aamulla oli jättänyt keittiön pöyrälle viestin että ei pidä tilanteesta ja haluaa takaisin nukkumaan samaan huoneeseen. Miestä ressaa kun koko suku nyt tietää meirän ongelmasta vaikka kumpikaan ei ole hiiskunut asiasta.
Kommentit (72)
Mitäs tuosta, mutta miten hän suhtautuu siihen, että et tiedä miten kirjoitetaan enää?
t. kielinatsi (harmittomin kaikista nattseista)
Ai että se olisi ikävä salaisuus. Aivan normaali käytäntö on, kun siitä tekee normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se etäännyttää, eri huoneissa nukkuminen. Ajatko parisuhdetta alas?
Meillä olisi tullut ero, jos ei päätetty nukkua eri huoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuosta, mutta miten hän suhtautuu siihen, että et tiedä miten kirjoitetaan enää?
t. kielinatsi (harmittomin kaikista nattseista)
Enään enää
Vierailija kirjoitti:
Ai että se olisi ikävä salaisuus. Aivan normaali käytäntö on, kun siitä tekee normaalia.
Mies kai välittää enemmän kulisseista kuin siitä, mitä hän ja kumppani haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko ystävällisesti miksi?
Mikä siis ahdistaa? Tuntuuko ettei ole tilaa vai mikä?
Itse kuorsaan ja jos suhdetta vielä tulee, niin omat makkarit kanssa. En halua että joku tökkii hereille kuorsaukseni tai unissapuheluni vuoksi. Uni on tärkeää. Toki myös läheisyys, mutta sitä voi saada muutenkin.
Miehen kaverinko kanssa asiasta riitelit? Mitä koko asia hänelle kuuluu?
Miten asia miten suvulle paljastui? Miehen kaveriko kertoi? Hus pois tommonen kaveri, joka kertoo mitä tahansa asioita eteenpäin oli sitten hyviä tai huonoja uutisia. Ihmiset kertokoot itse asiansa, jos tahtovat. Sinänsä jos joku kertoisi mulle mun sukulaisista, että ne nukkuu erillään, niin ajattelisin vain, että hyvä kun panostavat hyviin uniin
Jokaisen pitäisi nukkua niinkuin itsestä parhaalta tuntuu. Me olemme avioliiton alusta alkaen nukkuneet sylikkäin, nyt jo monien vuosien ajan. Olemme molemmat siihen jo niin tottuneita; tuntuu vain meille sopivan; siitä on ihana aamullakin herätä- oman rakkaan kainalosta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä ei ole ja siksi mököttääpi kun haluaa meirän nukkuvan yhressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko ystävällisesti miksi?
Olisin lopulta pimahtanut huonoista yöunista niin, että olisin halunnut vaan eron. Erillään nukkuminen pelasti tämän avioliiton.
Kuulostaa ahdistavalta tuollainen suhde, ettei nainen halua nukkua enää yhdessä, eikä seksiäkään oikein ole.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole nukkunut mieheni kanssa samassa vuoteessa enkä huoneessa 5 vuoteen. Syy on miehen karmea kuorsaaminen. Tietenkään mies ei suostu mihinkään uniapneatutkimukseen vaan mieluummin kuorsaa ja nukkuu huonosti ja on päivällä väsynyt, mut en jaksa enää jankuttaa. Pilatkoon terveytensä jos kerran haluaa.
Minun mies kuorsasi alusta asti, joten olen tottunut kuorsaukseen. Niihin hengityskatkoksiin heräsin välillä, niitä oli ikävä kuunnella, kun toinen ei hengitä - ja sitten lopulta tulee se kauhea korahdus. Onneksi mies lopulta meni tutkimuksiin ja niitä hengityskatkoksiahan oli yli 80 tunnissa. Jo useamman vuoden olen kuunnellut vain CPAP-laitteen tasaista pihinää ja mies kehui laitteen saatuaan, että ihan kuin olisi alkanut uusi elämä, kun ei enää väsytä entiseen malliin.
Ihan normaalia mököttää asiasta. Kaikki muutokset herättävät tunteita. Joko pääsette tästä yli niin kuin monet muutkin pariskunnat tai sitten ette, se on elämää. Eikö ole ihanaa, että mies haluaisi nukkua kanssasi ja se harmittaa, kun ei voi?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitäisi nukkua niinkuin itsestä parhaalta tuntuu. Me olemme avioliiton alusta alkaen nukkuneet sylikkäin, nyt jo monien vuosien ajan. Olemme molemmat siihen jo niin tottuneita; tuntuu vain meille sopivan; siitä on ihana aamullakin herätä- oman rakkaan kainalosta.
No onnea sinulle, jonka mies ei ole hiestä märkä ja jonka sylissä on mukava nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tarvitsen hajuraon nukkuessa enkä tykkää kosketuksesta silloin. Asiaa hoituu, kun on tarpeeksi leveä sänky ja omaa tilaa siinä nukkua.
Itse olen herkkäuninen enkä voisi edes kuvitella nukkuvani sekuntiakaan jos vieressä olisi kuorsaava ja pierevä mies samassa sängyssä. Hyvin on mennyt parikymmentä vuotta omissa huoneissa. Muu ei olisi mahdollista, ihminen ei selviä ilman unta , se nyt vain on niin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siis ahdistaa? Tuntuuko ettei ole tilaa vai mikä?
Itse kuorsaan ja jos suhdetta vielä tulee, niin omat makkarit kanssa. En halua että joku tökkii hereille kuorsaukseni tai unissapuheluni vuoksi. Uni on tärkeää. Toki myös läheisyys, mutta sitä voi saada muutenkin.
Miehen kaverinko kanssa asiasta riitelit? Mitä koko asia hänelle kuuluu?
Miten asia miten suvulle paljastui? Miehen kaveriko kertoi? Hus pois tommonen kaveri, joka kertoo mitä tahansa asioita eteenpäin oli sitten hyviä tai huonoja uutisia. Ihmiset kertokoot itse asiansa, jos tahtovat. Sinänsä jos joku kertoisi mulle mun sukulaisista, että ne nukkuu erillään, niin ajattelisin vain, että hyvä kun panostavat hyviin uniin
Liitossa tahi miehessä ei muuten vikaa, mutta tuntuu että kaikki tapahtui niin äkkiä ja yhtäkkiä olin naimisissa vaikkei menty naimisiin tutustumatta. Myö oltiin kumpainenki pitkään sinkkuja ja asuttiin yhressä ennen yhteenmuuttoa, mutta nukun eri huoneessa koska tartten hetken tilaa. Mies ei ole minussa kiinni, mutta asia ompi ottanut koville enempi mitä olisin uskonut. Uni on tärkeää eikä myö kuorsata mutta kaikki on muuttunut niin nopeasti. Mies möksähti ja meillä keskenään riitaa, miehen kaveri uteli liikoja ja mies jo ennestään herkille asiasta nii otti asiasta herkästi ihreensä. Suku (anoppi ja miehen tädit) oli yhteyressä kun miehen kaveri ihmetelly miten meirän suhre on nii huono nyt ku vast mentiin naimisiin ja oli vahingossa kieliny asiasta. :(
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ahdistavalta tuollainen suhde, ettei nainen halua nukkua enää yhdessä, eikä seksiäkään oikein ole.
-mies
Miksi ahdistavalta? Kokoajan ja aina kaikkialla pitäisi olla h ässimässä?
Kutakuinkin juuri näin! Vähän vitsillä jo otettiin se toisen lapsen suunnittelukerta, itsevarmasti, että tehdäänkö toinen? Ja kerralla tehtiin sekin.