Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Lapsi sairastaa. Saikkulle?
11.12.2006 |
Terve,
meidän esikoisella on kuumetta vieläkin. Kannattaako pyytää/ruinata lääkäriä kirjoittaa loppuviikoksi hoitovapaata vai alistunko siihen " kokeillaan pari päivää ensin. Tulkaa hakee lisää jos on tarvetta" lauseseen? Jos muksu parin päivän jlk vieläkin potee kuumetta niin ei ole kivaa raahailla häntä noihin t.keskuksiin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
eiköhän se lääkäri kirjoita sairaslomaa lapsen voinnin suhteen ja jos on kipeä ni tuskin tarvii vanhempien sitä kerjätä? ei ainakaan ite oo tarvinnu koskaan esikoisen kanssa sitä tehdä. Kuopuksen kanssa ei oo kokemusta kun olen kotona ja täyttää kohta 2v ja luultavasti oon 3v asti ja pitempäänkin kun työ ei oo oottaas:S