Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te jaksatte tätä oravanpyörää

Vierailija
06.07.2023 |

Eihän elämässä ole mitään ideaa. Aamulla töihin ja myöhään iltapäivällä pois. Koko ilta ja viikonloput menee töistä palautuessa. Sunnuntai iltana melkein itkettää kun joutuu menemään töihin. Lisäksi työelämän vaatimukset kasvaa koko ajan ja oravanpyörän vauhti kiihtyy. Palkallakaan ei elä, vaan joutuu sinnittelemään päivästä toiseen. Ei ihmistä ole tehty tätä varten. Yhteiskuntakin menee hullumpaan suuntaan koko ajan. Onneksi kuolema lopulta joskus vapauttaa tästä paskasta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa... koko tämä työmaailma on rakennettu rikkaan eliitin näkökulmasta... ei ole mitään järkeä paiskia duunia 65 vuotta ja sitten kuolla nauttimatta eläkkeestä...

Olisi aika ravistella koko tätä yhteiskuntaa... ongelma on se että rikkaat suvut hallitsevat kaikkea kaikissa maissa ja he haluavat että heillä on orjatyöläisiä kellon ympäri... tässä olisi hyvä hetki nousta kapinaan ja ajaa eliitti alas...

Vierailija
42/45 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitäisi, ap, olla lapsia, joiden vuoksi sä teet töitä vaikka niska limassa. Niin on elämässä sitten ideaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva työ, kivat työkaverit, viisipäiväine työviikko, palkka ilmestyy tilille. Ei ole moittimista, ihan kivaa, loppujenlopuksi.

Tää menee pari-kolmekymppisenä kyllä kun nuorena jaksaa, vanhempana ei.

Vierailija
44/45 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kohta enää jaksakaan, ikää vasta 45v. mutta tarkoitus jäädä kotirouvaksi 50-vuotiaana tai jo aikaisemminkin jos työt loppuu. En halua odottaa eläkeikään, koska esim. miehen sisko kuoli syöpään 50v, äitini ja enoni +60v. Olen oppinut elämän rajallisuuden, joten haluan elää nyt, enkä vasta lähempänä 70v, jolloin voin olla jo kuollut. Kaipaan vapaa-aikaa ja vapautta tehdä mitä vaan. Olen säästäväinen ihminen, joten raha ei ole ongelma, pärjään pienilläkin tuloilla ja säästöjä on hyvin kasassa ja miehellä ihan ok palkka.

Vierailija
45/45 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kohta enää jaksakaan, ikää vasta 45v. mutta tarkoitus jäädä kotirouvaksi 50-vuotiaana tai jo aikaisemminkin jos työt loppuu. En halua odottaa eläkeikään, koska esim. miehen sisko kuoli syöpään 50v, äitini ja enoni +60v. Olen oppinut elämän rajallisuuden, joten haluan elää nyt, enkä vasta lähempänä 70v, jolloin voin olla jo kuollut. Kaipaan vapaa-aikaa ja vapautta tehdä mitä vaan. Olen säästäväinen ihminen, joten raha ei ole ongelma, pärjään pienilläkin tuloilla ja säästöjä on hyvin kasassa ja miehellä ihan ok palkka.

Älä nyt hyvä ihminen laske omaa elintasoasi miehen palkan varaan. Se kuule saa jonkun villityksen ja vaihtaa sut nuorempaan. Omilla rahoilla on tultava toimeen.