Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni aikoo tilata siivoojan tekemään joulusiivouksen?

Vierailija
11.12.2006 |

MINÄ!

Olen viimeisilläni raskaana, enkä aio vetää itseäni piippuun siivoamalla. Ajattelin tilata siivoojan, jos vain suinkin saan enää kun näin myöhään huomasin. Olisi kiva jos kuitenkin olisi matot puistellut, pölyt pyyhitty ja lattiat luututtu jouluksi, en sen suurempia edes ajattele..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miélenkiinnosta kyselen...

Vierailija
2/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä käy muutenkin siivooja, joten tekeepä sit " joulusiivouksenkin" . Meidän siivooja maksaa 8egeä tunti. Siivoomisen lisäksi silittää=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä Kerava-Järvenpää-Tuusula -alueella ei enää onnistu joulusiivouksen tilaus :( Olisi pitänyt tilata jo marraskuun puolivälissä... oli haastateltu useita alueen siivousalan yrittäjiä.

Vierailija
4/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä tiedä hintaa, panin juuri kyselyn paikalliselle siivousalan yrittäjälle.

Lisäksi kunnan sivuilla kerrottiin 4H:n tekevän siivoushommia, sieltä kautta aion yrittää, jos ensin mainittu ei tärppää.

t.AP

Vierailija
5/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käynti ei osu jouluviikoksi. Jouluaaton aattona tehdään itse normaali viikkosiivous.

Tällä viikolla varmaan pyyhin yläpölyjä ja ovenkarmeja yms. mitä siivooja ei tee. Kyllä minun jouluuni vähän tarkempi siivous kuuluu, vaikkei me jouluaattoa kotona vietetäkään.

Mutta ota nyt heti yhteyttä siivousfirmoihin! Meidän siivoojalla ainakin oli jouluviikkoa jo ihan täynnä. Tai pyydä jotakuta tuttua koululaista tms. joutilasta tekemään siivous taskurahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä