Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mielenkiinnosta kysyisin (ja BB asiaa siis)

Vierailija
29.08.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään muun mielestä uusi BB:n palvelu, suihkuvahti mennyt jo vähän liiallisuuksiin...?

Eli aina kun joku siellä avaa suihkun saat sinä ilmoituksen (tietysti vain jos olet sen tilannu:) tekstiviestillä kännyysi, että joku on menossa suihkuun ja voit sitten mennä kurkkimaan vilahtaako tissi/penis jne.

Musta vaan tuntuu jo jotenkin naurettavalta ja pikkuisen taloon menneitä asukkaita loukkaavaltakin vaikka tiedänkin että ovat taloon vapaaehtoisesti halunneet ja tietävät suihkukameroista.

Koska kyllä sen nyt tietää että niitä pervoja jotka haluavat nähdä sen vilauksenkin alastonta naista/miestä riittää ja hyvät rahat kääritään näistä tekstiviesteistä mutta luulisi tosi-tv:lläkin jotain moraalia tohon tirkistelyynsä olevan. En tiedä, mulla vaan tuli jo vähän fiilis että riittää vaikka tiedän ettei mun ole kyseistä palvelua pakko tilata...

Vierailija
2/6 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurihan ne tätä extrassa mainosti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi järkyttynyt tosta "vahdista"!

Onkohan muiden maiden BB:ssa ollut sama palvelu?

Vierailija
4/6 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais ite tykätä!

Vierailija
5/6 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Menee hyvän maun yli.

Vierailija
6/6 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää minäkään, tätäkö tämä yhteiskunta haluaa ja tarvitsee, tosi-tv jossa känniset ihmiset paljastelee sulojaan ja hässii ekan tuntemattoman kanssa ja suihkuvahti että pääsee kansalaiset suihkuun tirkistelemään eikä varmasti missaa ainuttakaan kävijää, hyi yäk!