Tekee pahaa katsoa kuinka moni suomalainen lappaa olutta ostoskoriinsa keskellä viikkoa ja heti aamusella
Irtotölkkejä heti aamusta 10 koriin keskellä viikkoa.... Ei ole hyväksi
Kommentit (29)
Konsumerar ni genast allt som ni köper i mataffären? Blir det inte lite jobbigt? Själv tar man sig till affären ungefär en gång per vecka och köper rubbet då, oberoende klockslag. Vad öl beträffar, är finskt market öl i regel inte ens öl, så jag handlar aldrig pilsner i dem.
Mistä päättelet, että kaikki juodaan heti kun ostetaan? Sinä itse et kykene olemaan juomatta, jos jotain on? Minullakin on tällä hetkellä satojen eurojen arvosta alkoholia kotona, mutta en ole juonut tippaakaan juhannuksen jälkeen enkä muutenkaan juo kuin harvoin. Mutta kiva, ettei tarvitse lähteä Alkoon, kun kokkaa vaikka lihapataa tai risottoa ja aina on mitä tarjota, jos tulee kavereita istumaan iltaa. Oluet tosin ehtivät välillä päiväysvanhoiksi, silloin pitää pyytää janoisempia hätiin.
Mä ostan oluet silloin kun kauppareissu sattuu sopimaan. Saattaa se salkku olla kaapissa useamman kk ennekuin tyhjenee.
Vähän sekin näytti ikävältä, että Leijonaa tai vastaavaa kiskaisi tyyppi huiviinsa aamulla 8.45. Ilmeisesti oli viimeiset menossa ja vartin päästä pääsi hakemaan uuden.
No, toisaalta toiset piikittää kannabista ja toiset polttaa heroiiniä. Minä vain juon viiniä.
Mitä merkitystä sillä on, minä päivänä ja mihin aikaan oluensa ostaa. Jos ne ostaa maanantaiaamuna kymmeneltä, ei niitä välttämättä silloin kymmeneltä aamulla juo.
Kuka kyttää toisten ostoksia? Siis oikeasti?
-absolutisti-
No ei se maksakirroosi itsekseen tule!
V.tt.uako kyttäät muiden ostoksia?