Miksi pienituloiset äänestävät kokoomusta?
Kommentit (41)
Kuvittelevat olevansa yhtä fiksuja ja varakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Koska kannattavat Kokoomuksen ajamia asioita?
Eihän kaikki suinkaan äänestä oma etu edellä, eikä kuulukaan. Voi myös äänestää tavalla, jonka katsoo hyödyttävän yhteiskuntaa laajemmin.
Kannattavat kokoomuksen ajamia asioita? Rahat rikkaille ja muut orjiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikki suinkaan äänestä oma etu edellä, eikä kuulukaan. Voi myös äänestää tavalla, jonka katsoo hyödyttävän yhteiskuntaa laajemmin.
Mutta kun ne "kokoomuksen ajamat asiat" eivät hyödytä muita kuin superrikkaita.
He ovat ilmeisesti tuosta eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat pöljiä, kuten muutkin kokoomuksen äänestäjät.
Miksi kokoomuksen äänestäjät ovat pöljiä, mutta tutkimusten mukaan parhaiten kouluttautuneita ja hyvätuloisimpia. Oikeat älyköt eivät jaksa kouluttautua ja elättää itseään?
Siksi, koska köyhät seisoivat siellä soppatykin luona torilla ja kuuntelivat kun Kokoomus ja Perussuomalaiset kutsuivat kaikkia D U U N A R E I T A, ja V A R A T T O M I A tärkeäksi osaa yhteiskuntaa, eli tarkoittaen, että heidän tukensa ja tulonsa, työsuhteensa pitäisi uudistaa siten, että kassavirrat suuntaavat heidän pussiin, eli kansa luuli, että Petteri & Riikka antaa heille lisää liksaa samalla kun ojensivat köyhistä maista tilatun tulppaanin jokaiselle kotiin vietäväksi, nekin oli maksanut poliittisen eliitin puoluetuki.
Paljonko pitää tienata että voi äänestää Kokoomusta? Entä muiden puolueiden tulorajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ennen vaaleja oli aivan selvää ettei Marin tule ottamaan vastuuta tekemisistään. Sotki Suomen talouden täysin kuralle ottamalla velkaa täysin holtittomasti. Sitten ne heikommilla henkisillä lahjoilla varustetut jotka eivät ymmärtäneet, että hän ei varmasti osallistu tilanteen korjaamiseen, valitsivat hänet äänivyöryllä eduskuntaan. Ei mennyt pitkään sen jälkeen kun Marin irtisanoutui kaikista päättäjän tehtävistään ja demarit karkasivat hallituksesta. Ei tarvitse olla kovin kova ennustaja kun näkee, että kohta alkaa räksytys oppositiossa kun muut joutuvat tekemään rankkoja toimenpiteitä asioiden korjaamiseksi edes jollain tavalla. Kuka tahansa normaalilla järjellä varustettu tiesi ennen vaaleja, että näin tulee käymään. Miksi siis tällaisia joku äänestäisi?
Valivalivalivali Marin valivalivalivali. Et taida muuta osata?
Sinä sen sijaan annat fiksun ja älykkään kuvan osaamisestasi. Jatka samaan malliin!
Vierailija kirjoitti:
Haluavat kuulua ns. menestyjiin ja rikkaisiin ja kuvittelevat tällä tavoin pääsevänsä tähän joukkoon.
Heh, no ihan just näin, on hieno seistä torilla Kokoomusteltassa ja kuunnella paskaa ja luulla, että nyt minua arvostetaan ja palkat nousee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat rikkaille ja muut orjiksi?
Kuulostaa aivan kohtuulliselta. Rikkaat tämän maan köyhät muutenkin elättävät. Mikä sinänsä on erikoista, että niitä köyhiä ylipäätään on maassa missä koulutus on ilmaista. Sairaat on erikseen, heidät hoidetaan ja elätetään inhimillisyyden nimissä tietysti mutta entäs ne laiskat?
Ap voi kysyä miksi pienituloinen äänestää kokoomusta. Minä kysyn miksi kukaan äänestää vihreitä. Ja naapurin Jaska voi kysyä miksi kukaan ei kehtaa myöntää äänestäneensä keskustaa.
Ainahan voi kysellä.
Koska isänmaallisempi puolue ku SDP.
Pienimunaiset äänestävät kokoomusta.
Minulle on kunnia-asia tienata itse omat rahani. Pidän täysin halveksuttavana Marinin velkahallitusta, jossa tärkeintä oli saada ihmiset kotiin makaamaan. Suomi ei ole mikään Yhdysvallat, eikä todellakaan ole mitenkään haastavaa tehdä 40-tuntista työviikkoa itsensä ja Suomen eteen. Olen yksinyrittäjä ja olen aina äänestänyt kokoomusta.
Siksi kun maksan pienestä palkasta halpatyöntekijöiten (virolaisten ym) palkan, kotihoidon ym. Olen siis palkanmaksaja.
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaiset äänestävät kokoomusta.
Kyllä, kullin koostahan äänestäminen on kiinni. Kaikkein pienimunaisimmille ei ole annettu edes äänioikeutta.
Näin pienituloisena minä äänestän kokoomusta koska se ei ole meetoo, woke eikä cancel vaan hyväksyy sen, että nuoret tulevat kiimaan entistä aikaisemmin.
Koska kokoomus lähetti ainoana puolueena virallisen delegaation Putinin Yhtenäinen Venäjä-puolueen puoluekokouksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattavat kokoomuksen ajamia asioita? Rahat rikkaille ja muut orjiksi?
Me työssä käyvät, työtä tekevät olemme paljolti työtä vieroksuvien orjia.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko pitää tienata että voi äänestää Kokoomusta? Entä muiden puolueiden tulorajat?
Ja sanotaan, että kokoomusta äänestävät ovat tolloja!
Koska he ovat pöljiä, kuten muutkin kokoomuksen äänestäjät.