Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskiksia kiertävät tölkinkerääjät

Vierailija
06.07.2023 |

Mistä nämä muualta tulleet saavat avaimet talojen roskiksiin? Joku roskakuski luovuttanut avaimensa vai kuinka. Kiertävät lähialueiden kaikki roskikset joten avain täytyy olla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ovat virallisia tölkinkerääjiä, jotka katsovat että metalliromua ei päädy vääriin paikkoihin.

Vierailija
2/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kopioitu luulisin. Roskakuskeja on paljon muunmaalaisia. Olen itsekin huomannut näitä kerääjiä jo vuosien ajalta,ovat venäjänkielisiä tai romaneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 kerostalolista asukaita käytää sama vuokratalon roska katos.Joten avaimilla sinne menevät,osa  penkoo roskia ja tölkejä ,jos olisi pantit nissä?Kukaan ei voi tietää 3 kertostalon määrän asukaita ulkonäölisesti,tunistakseen kaikki.Ellei ole piha kyttä aina paikoilla siellä tai ikkuna kyttä 24h/ 7 pvä

Vierailija
4/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole katos lukollinen. Sen sijaan olen ihmetellyt kuinka laiska ja saamaton sitä pitää olla, ettei saa palautuspulloja ja -tölkkejä palautettua kauppaan. Vai tuleeko suurkuluttajilla niin paljon jätettä, ettei jaksa.

Vierailija
5/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 3 kerostalolista asukaita käytää sama vuokratalon roska katos.Joten avaimilla sinne menevät,osa  penkoo roskia ja tölkejä ,jos olisi pantit nissä?Kukaan ei voi tietää 3 kertostalon määrän asukaita ulkonäölisesti,tunistakseen kaikki.Ellei ole piha kyttä aina paikoilla siellä tai ikkuna kyttä 24h/ 7 pvä

nämä kerääjät liikkuvat pyörillä isot kassit mukanaan eivät asu taloissa missä roskikset tutkivat. Kiertävät ympäri kaupunkia eivätkä puhu suomea.

Vierailija
6/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole katos lukollinen. Sen sijaan olen ihmetellyt kuinka laiska ja saamaton sitä pitää olla, ettei saa palautuspulloja ja -tölkkejä palautettua kauppaan. Vai tuleeko suurkuluttajilla niin paljon jätettä, ettei jaksa.

jotkut ei ole pikkurahan puutteessa. On ihan luvallista laittaa tölkit metallikeräykseen vaikka ovat pantillisiakin.

Vierailija
7/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotkut ei ole pikkurahan puutteessa. On ihan luvallista laittaa tölkit metallikeräykseen vaikka ovat pantillisiakin.

Vaikkei olisi, niin eipä tuosta mainitsemisen arvoista vaivaakaan ole. 

Vierailija
8/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiö maksanee jotain turhasta jätteestä.

Vierailija
9/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kamala rikos jos joku ulkomaalainen käy keräämässä roskiksista tölkkejä. Ja sekään ei kuitenkaan kelpaa, ettei tee mitään rahojensa eteen. Koittakaa nyt jo päättää.

Vierailija
10/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itseppä asiasta mainitsit.

Vierailija
11/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

femboy kirjoitti:

No onpa kamala rikos jos joku ulkomaalainen käy keräämässä roskiksista tölkkejä. Ja sekään ei kuitenkaan kelpaa, ettei tee mitään rahojensa eteen. Koittakaa nyt jo päättää.

se on rikos että heille on luovutettu avain tai ovat teettäneet sen. Ei ole asiaa toisten tiloihin jos ei talossa asu!

Vierailija
12/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan kateellisia siitäkin, jos joku saa hyötyä minun roskista.

Vierailija
13/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itseppä asiasta mainitsit.

Ihmettelin nimeomaan laiskuutta. Autottomia ihmisiä ei meidän taloyhtiössä ole.

Vierailija
14/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

femboy kirjoitti:

se on rikos että heille on luovutettu avain tai ovat teettäneet sen. Ei ole asiaa toisten tiloihin jos ei talossa asu!

Tai lukko on niin kulunut että aukeaa vaikka jätskitikulla

Vierailija
15/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ollaan kateellisia siitäkin, jos joku saa hyötyä minun roskista.

ei ole siitä kysymys mutta ei ole asiaa tulla luvattomilla avaimilla minkään yhtiön omiin tiloihin!

Vierailija
16/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

femboy kirjoitti:

Tai lukko on niin kulunut että aukeaa vaikka jätskitikulla

ei voi olla niin kuluneita kaikki roskisten lukot. Kyllä se on avain olen nähnyt kun menevät sisään,lukko aukeaa heti.

Vierailija
17/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että yleisistä roskiksista löytyy tölkkejä, mutta sitä en ymmärrä, että niitä löytyisi tavallisista roskakatoksista ainakaan niin montaa, että kannattaisi roskakatoksia kierrellä.

Vierailija
18/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tämmöstä tapahtuu?

Vierailija
19/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on Molokit, ei näyroskasakkia tonkimassa. Edellisessä oli normiastiat ja yksi taloyhtiönkyylä kirjaimellisesti availi ihmisten roskapusseja ja tutki sisällöt :D

Vierailija
20/29 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ovat virallisia tölkinkerääjiä, jotka katsovat että metalliromua ei päädy vääriin paikkoihin.

Enpä ole tuollaisesta ammatista kuullutkaan!

Luulisi, että nämä nälkäänsä pulloja ja tölkkejä keräävät kolkkaisivat tällaiset viralliset ihmiset tajuttomiksi pimeillä kujilla.