Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin hinnat yrityksille

Maija
06.07.2023 |

Yritin googlailla postin sivuilta, minkä verran pakettien lähettäminen yrityksille maksaa. Hinnastoa ei löydy mistään. Olisi kiva tietää, minkä verran halvemmaksi lähetysten lähettäminen maksaa. Jos jollakulla on tietoa, niin olisi kiva kuulla

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tietoa:

Posti tekee yrityksille tarjouksen sen perusteella, kuinka paljon lähetyksiä lähettävät.

Eli mitä enemmän paketteja lähtee, sitä halvemman sopparin saa.

Koska yritys, jossa olen töissä lähettää vain noin 100 pakettia viikossa, on hinta noin 7,90 €/paketti.

Vierailija
2/7 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa tarjouspyyntö Postille.

Mutta veikkaan, että jos sinulla ei ole kovin suurta määrää paketteja kuukausitasolla, kannattaa lähettää ne Helposti-paketteina.

Vierailija
4/7 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupaketti 5,90e

S-paketti 6,90e

M-paketti 8,90e

L-paketti 10,90e

XL-paketti 15,90e

Vierailija
5/7 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tietoa:

Posti tekee yrityksille tarjouksen sen perusteella, kuinka paljon lähetyksiä lähettävät.

Koska yritys, jossa olen töissä lähettää vain noin 100 pakettia viikossa, on hinta noin 7,90 €/paketti.

Onnistuuko kilpailutus etukäteen? Tarvitsin erikoisruuveja n.150kpl niin pyysin tarjoukset että vuosimenekki olisi n.50 000kpl. Sain halvan tarjouksen yhdeltä myyjältä ja ostin "kokeeksi" tuon 150 kpl. Lasku tuli ja maksoin mielelläni.

Vierailija
6/7 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeeta on kirjoittaa hakuun posti, hinnasto?

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/hinnat-ja-laskurit

Vierailija
7/7 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tietoa:

Onnistuuko kilpailutus etukäteen? Tarvitsin erikoisruuveja n.150kpl niin pyysin tarjoukset että vuosimenekki olisi n.50 000kpl. Sain halvan tarjouksen yhdeltä myyjältä ja ostin "kokeeksi" tuon 150 kpl. Lasku tuli ja maksoin mielelläni.

Ei onnistu. Postin sanoi minulle, että voidaan vuoden päästä sitten katsella jos volyymit ovat ylittäneet "jonkun rajan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme