Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten palaute huutiksessa kun " suljetut kohteet" ei näytä kohdetta?!

Vierailija
11.12.2006 |

Näkyykö muilla ihan ok? Miksköhän mulla ei näy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi tehdä tuota varmaan myöhemminkin, siellä kun on aina jotain ongelmia. Eli minäkin suosittelen yrittämään uudelleen jonkin ajan kuluttua. Kyllä se sinne jossain vaiheessa ilmestyy.

Vierailija
2/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kateissa nuo viime kuussa sulkeutuneet kohteet ja sitten ne ilmestyivät tuossa viime viikolla " listoille" .

Mutta nyt siellä roikkuu edelleenkin nuo jo tiedoista hävinneet kohteet tai siis, ne jotka on sulkeutuneet syyskuussa. Kun niitä klikkaa, niin tulee tieto ettei kohdetta numero XXXXX löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole päässy vajaa 1kk sitten tehtyyn kauppaan palautetta antamaan, ei näy omis kohteis, eikä myyjä oo antanut palautetta mulle, ni en voi ku odottaa =)

Vierailija
4/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei näy viime aikojen ostot, tosin palautettakin noin kymmenesosa myyjistä näkyy antavan. Ostajana annan palautteen vain niille myyjille jotka itse antavat.

Vierailija
5/5 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut palautteita sähköpostin linkin kautta.

Huutonetissä ei näy mitään huutoja mitä olen voittanut viimeisen 4 viikon aikana, vain ne huudot näkyy joita en voittanut ;D

Outo juttu. Itsekin olen viimeaikoina saanut tosi vähän palautteita, joten sama vika taitaa vaivata muitakin.