Kouriiko kaikki miehet kotioloissa
Läpsiikö kaikki miehet pepulle ja kourii haarovälistä tai rinnoista?
Kommentit (46)
Ei kaikki kouri. Oma mies saattaa kevyesti koskettaa pepusta ohi mennessä tai sipaista kädestä, muttei kouri ollenkaan. En itse pitäisi siitä, koska se tuntuu päälle käyvältä. Minä kyllä puolestani kourin miestä ja häntä se ei haittaa vaan päinvastoin, saattaa johtaa seksiin.
En käyttäisi termiä kouria. Esileikin ja seksin aikana hyväilen ja puristelen tissejä ja peppua. Vaimo pitää siitä ja minäkin tykkään, joten miksi en hyväilisi ja puristelisi?
Ainoastaan terveet miehet, joilla on terve nainen. Kauhutarinoilta kuulostaa nuo trauma-peräiset kertomukset suhteistaan, missä ei saa edes silitellä toista. En todellakaan jäisi suhteeseen, missä kosketukseni ei olisi tervetullutta. Tuommoiset naiset eivät todennäköisesti edes pidä miehistään, saatikka että pitäisivät haluttavina tai rakastaisivat.
Mies tekee mulle niin, että hellästi sivelee pillulla housujen päältä. Tekee niin ihanaa ja en koskaan tiedä milloin saan sormet sinne. Olen vähitellen opetellut tekemään samoin hänelle ja joka kerta tunnen kovettumista. Joskus hän nykäisee mun housut alemmas ja hivelee ilman kangasta välissä. Samalla avaa omia housujaan ja hieron erektoitunutta penistä. Tuo määrätietoinen mutta toisaalta hellä ote ja yllättävyys kiihottaa aivan kauheasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut suhteen poikki sen takia koska miehen lääppiminen ja silittely tuntui inhottavalta. Edes televisiota ei saanut katsoa rauhassa, kun jo oli käpälöimässä niskaa tai silittelemässä päätä, mikä on mielestäni raivostuttavaa. Jouduin monta kertaa sanomaan että en ole kissa enkä koira joten voitko lopettaa tuon ärsyttävän paijailun. Se tuntuu inhottavalta.
Onneksi nyksä ei lääpi eikä paijaile. Uskaltaa istua sohvalla rauhassa ilman pelkoa siitä että joku paijaa ihoa sormenpäillä, se on jotain aivan kamalaa.Se on kyllä saakeli kumma, että ei voi uskoa kun sanotaan. Melkein piti erota, ennen kuin oma mies uskoi.
Tätä ennen olin pakoillut ja vältellyt miestä. En suostunut suihkuun miehen kanssa enää. Menin nukkumaan tosi aikaisin, että ei tarvitse sietää kopelointia.
Olin myös miljoonaa kertaa sanonut, että voisiko lopettaa, en pidä lääppimisestä.Mutta kun olin niin ihana ja ei malta pitää näppejä erossa. Eli siinäkin ajettiin minun rajojen ja tahdon yli.
Rakkaudettomuudesta syytettiin myös.Vasta melkein ero sai miehen päähän menemään, että ei koskemista ilman lupaa. Traumat on sen verran syvät, että rajat on tosi tiukat nyt. Ehkä joku päivä uskaltaa vähän hellittää.
En halua olla kourittavana ja seksuaalisen katseen alla koko ajan. Se ei tunnu hyvältä, vaan ahdistavalta.
Todennäköisesti johtuu siitä, että on lapsesta asti joutunut pelkäämään ja varomaan miehiä. Ensimmäinen kerta kun minua kourittiin, olin 12v. Sen jälkeen tälläistä käpälöintiä tai kourimista on tapahtunut tuntemattomien ja perhetuttujen taholta.
Kuulostaa siltä, että terapia voisi olla tarpeen.
On ikävää myös miehelle, jos hän ei saa tarvitsemaansa läheisyyttä. Toisen toivetta täytyy aina noudattaa, sillä jokaisella on oikeus koskemattomuuteen. Kurjaa kuitenkin miehelle, jos hänet rinnastetaan johonkin ällöttävään hiplaajaan eikä pidetä rakastettuna, joka on.
Minäkin olen kokenut jo lapsena kuorimista, mutta kyllä se oman miehen kosketus on aivan jotain muuta kuin ne lapsuuden oksettavat tyypit.
Itse ainakin eroaisin naisesta joka ei halua että "kouritaan". Jos nainen ei tykkää siitä että mies koskettelee niin en usko että se on oikeasti miehestä edes kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut suhteen poikki sen takia koska miehen lääppiminen ja silittely tuntui inhottavalta. Edes televisiota ei saanut katsoa rauhassa, kun jo oli käpälöimässä niskaa tai silittelemässä päätä, mikä on mielestäni raivostuttavaa. Jouduin monta kertaa sanomaan että en ole kissa enkä koira joten voitko lopettaa tuon ärsyttävän paijailun. Se tuntuu inhottavalta.
Onneksi nyksä ei lääpi eikä paijaile. Uskaltaa istua sohvalla rauhassa ilman pelkoa siitä että joku paijaa ihoa sormenpäillä, se on jotain aivan kamalaa.Se on kyllä saakeli kumma, että ei voi uskoa kun sanotaan. Melkein piti erota, ennen kuin oma mies uskoi.
Tätä ennen olin pakoillut ja vältellyt miestä. En suostunut suihkuun miehen kanssa enää. Menin nukkumaan tosi aikaisin, että ei tarvitse sietää kopelointia.
Olin myös miljoonaa kertaa sanonut, että voisiko lopettaa, en pidä lääppimisestä.Mutta kun olin niin ihana ja ei malta pitää näppejä erossa. Eli siinäkin ajettiin minun rajojen ja tahdon yli.
Rakkaudettomuudesta syytettiin myös.Vasta melkein ero sai miehen päähän menemään, että ei koskemista ilman lupaa. Traumat on sen verran syvät, että rajat on tosi tiukat nyt. Ehkä joku päivä uskaltaa vähän hellittää.
En halua olla kourittavana ja seksuaalisen katseen alla koko ajan. Se ei tunnu hyvältä, vaan ahdistavalta.
Todennäköisesti johtuu siitä, että on lapsesta asti joutunut pelkäämään ja varomaan miehiä. Ensimmäinen kerta kun minua kourittiin, olin 12v. Sen jälkeen tälläistä käpälöintiä tai kourimista on tapahtunut tuntemattomien ja perhetuttujen taholta.
On ikävää myös miehelle, jos hän ei saa tarvitsemaansa läheisyyttä. Toisen toivetta täytyy aina noudattaa, sillä jokaisella on oikeus koskemattomuuteen. Kurjaa kuitenkin miehelle, jos hänet rinnastetaan johonkin ällöttävään hiplaajaan eikä pidetä rakastettuna, joka on.
Minäkin olen kokenut jo lapsena kuorimista, mutta kyllä se oman miehen kosketus on aivan jotain muuta kuin ne lapsuuden oksettavat tyypit.
Sinä tykkäät kun sinua kouritaan.
Minä en tykkää, ja mies sitä kunnioittaa. Ihan näin helppoa ja yksinkertaista voi olla. Toinen tykkää ja toinen ei :)
Kyllä meillä sängyssä kouritaan, nussittaan ja naidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kokenut jo lapsena kuorimista, mutta kyllä se oman miehen kosketus on aivan jotain muuta kuin ne lapsuuden oksettavat tyypit.Sinä tykkäät kun sinua kouritaan.
Minä en tykkää, ja mies sitä kunnioittaa. Ihan näin helppoa ja yksinkertaista voi olla. Toinen tykkää ja toinen ei :)Kyllä meillä sängyssä kouritaan, nussittaan ja naidaan.
Läheisyyttä on siis muunlaista, kuin että mies tarttuu tisseihin tai perseeseen yllättäen. Tilanteessa jossa minua ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.
Läheisyyttä kyllä on, rapsuttelemme toisiamme esim. telkkua katsoessa. Usein mies on se joka on rapsutettavana, kun pötkötetään sohvalla.
Se on kivaa ja pidän siitä.
En pidä kourimisesta ja tissien, perseen tai sitten pillun kourimisesta. Muutenkin haluan olla tosi kiihottunut ennenkuin niille alueille edes siirrytään seksissä.
Mutta kuten sanottu, minulla on jo mies joka rakastaa minua ja minä häntä. Ei kannata loukkaantua siitä, että ilmaisin miltä minusta tuntuu :)
Vaimo aloittaisi mykkkäkoukun, jos en "tarkistaisi" sen haaroväliä kotiin tullessa.
Jos minun mieheni ei koskettelisi piluani ja klitoristani, pitäisin häntä idioottina. Onneksi ei tarvii pitää, hän tekee niin mnasti päivässä. Samoin teen minä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun mieheni ei koskettelisi piluani ja klitoristani, pitäisin häntä idioottina. Onneksi ei tarvii pitää, hän tekee niin mnasti päivässä. Samoin teen minä hänelle.
Tuosta saisi oikein hyvän Fingerpori- stripin...
Vierailija kirjoitti:
Wau. Miehelläsi on pillu ja klitoris. Mä olenkin jo pidemmän aikaa aavistellut, että et ole parisuhteessa ihan oikean miehen kanssa. Tarkoitan sellaista jolla on muna jalkojen välissä.
Tosin nykyäänhän kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Mutta onneksi olette löytäneet toisenne ja nautitte toistenne seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau. Miehelläsi on pillu ja klitoris. Mä olenkin jo pidemmän aikaa aavistellut, että et ole parisuhteessa ihan oikean miehen kanssa. Tarkoitan sellaista jolla on muna jalkojen välissä.
Tosin nykyäänhän kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Mutta onneksi olette löytäneet toisenne ja nautitte toistenne seurasta.
Hyvääseksiämonestijokapäivä.
Meillä mies kourii jatkuvasti omaa jalkoväliään! Saako niin tehdä??
Ei saa koskea millään tasolla rintoihin, takapuoleen tai etenkään haaroväliin milloinkaan . Suutelu myös kielletty. Pusut joskus ok.
Kauheeta, jos mies ei koskettelisi, ajattelisin, ettei enää halua minua! Ja minä puristelen sen ihanaa takapuolta aina ohikulkiessa, ja etunustakin. Eipä ole ikinä kieltänyt, enkä minä tietenkään.
Ja tosiaan "ihanaaseksiäjokapäivä" siitä se lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta, jos mies ei koskettelisi, ajattelisin, ettei enää halua minua! Ja minä puristelen sen ihanaa takapuolta aina ohikulkiessa, ja etunustakin. Eipä ole ikinä kieltänyt, enkä minä tietenkään.
Puristelet pillua.
Onko teillä dildoja käytössä, kun molemmilla on pillut? Vai nuoletteko vaan orkkuja toisillenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puristelet pillua.
Onko teillä dildoja käytössä, kun molemmilla on pillut? Vai nuoletteko vaan orkkuja toisillenne?
Etkö osaa lukea: puristelen miehen takapuolta ja etumusta...
Miten susta on kasvanut noin seksikielteinen? oletko hyväksikäytetty raukkaparka`?
En kouri, koska puoliso ei siitä pidä. Läheisyyttä ja kosketuksia meillä kyllä on, mutta en käy ohimennen tisseihin, pyllyyn tai pilluun koskemaan.
Se on kyllä saakeli kumma, että ei voi uskoa kun sanotaan. Melkein piti erota, ennen kuin oma mies uskoi.
Olin myös miljoonaa kertaa sanonut, että voisiko lopettaa, en pidä lääppimisestä.
Mutta kun olin niin ihana ja ei malta pitää näppejä erossa. Eli siinäkin ajettiin minun rajojen ja tahdon yli.
Rakkaudettomuudesta syytettiin myös.
Vasta melkein ero sai miehen päähän menemään, että ei koskemista ilman lupaa. Traumat on sen verran syvät, että rajat on tosi tiukat nyt. Ehkä joku päivä uskaltaa vähän hellittää.