Onko jo ikävä edellistä hallitusta?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Pimpanhajuinen haarovälihallitus etoo yhä!
Sä et vissiin ole huomannut että nykyhallituksessa on täsmälleen yhtä iso naisenemmistö. Teidän rakas johtajannekin on menstruoiva pimppapöksy 😂
Tavallaan kaipaan, mutta jos kansan pitää nähdä mitä oikeistoa äänestämällä tilasi ja tulee saamaan, niin sitten kansan on se nähtävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ikävä vanhaa hallitusta. Uuden hallituksen negatiivinen väre, johtuu suurelta osin viher-vassari mediasta, joka on juuri niin puolueellinen uutisoinnissaan kuin tämän saman kompuksen saattoi odottaa. Ihan kuin media oli sama kuin oppositio?!? Minun on ikävä objektiivista, ammattitaitoista journalismia.
Median on helppo ohjailla ihmisten mieliä eri tavoin:
- kutsumalla haastateltaviksi viher-vassari asiantuntijoita / tutkijoita yleensä yliopisto maailmasta
No mistä niitä tutkijoita pitäisi mielestäsi kutsua jos ei yliopistomaailmasta? Korkein tiede nyt vaan perinteisesti on yliopistoissa, ihan kaikissa maailman maissa. Ja hei, ihan se teidän oma Purrakin on ollut yliopistolla tutkijana.
Onko meillä hallitus?
Purrasujen idea on selkeästi tehdä jokaisesta rivipersusta lisää yhden henkilön puolueita niinku VKK
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole ikävä vanhaa hallitusta. Uuden hallituksen negatiivinen väre, johtuu suurelta osin viher-vassari mediasta, joka on juuri niin puolueellinen uutisoinnissaan kuin tämän saman kompuksen saattoi odottaa. Ihan kuin media oli sama kuin oppositio?!? Minun on ikävä objektiivista, ammattitaitoista journalismia.
Median on helppo ohjailla ihmisten mieliä eri tavoin:
- kutsumalla haastateltaviksi viher-vassari asiantuntijoita / tutkijoita yleensä yliopisto maailmasta
- vanhan kunnon toisto keino. Toistetaan esim. Perussuomalaisten negatiivisia
- kutsumalla vain samaa (viher-vasemmisto) mieltä olevia haastateltavia. Sen sijaan, että kutsuttaisi eri puolilta asiantuntijoita ja annettaisi kuulijoiden itse muodostaa oma mielipiteensä.
Kokoomuksen ja Perussuomalaisten miehet saavat paljon enemmän vihapuhetta ja maalittamista kuin viher-vasemmiston naiset, mutta tätä ette tokikaan huomaan median uutisoinnista.
Persun itku 😂. Kasva aikuiseksi!
Mitäpä veikkaat kumman porukan Rkp valitsisi jos nyt saisi vapaasti valita?