Lindtmanista tulossa katastrofi Suomen kansainväliselle maineelle - natsikuvat leviävät
Suomen maine menossa viemäriin ja mies vaan jatkaa demareiden johtajana
https://www.expressen.se/nyheter/finsk-politiker-i-blasvader-efter-bild…
Kommentit (97)
Shuwakit ja muut kulttuurin tuhoajat vapisevat kun Eurooppaan on nousemassa Lindtmanin johdolla uusi Pohjoisen rodun voimakeskittymä.
Vierailija kirjoitti:
Koko sosiaalidemokraattinen puolue on ollut koko Suomen historian aikana Suomelle mainehaitta.
Jos historia olisi mennyt sossujen toiveiden mukaan, olisimme olleet osa Neuvostoliittoa ja osa nykyistä Venäjää.
Sen kun vihdoin ymmärtäisitte.
Onneksi Suomesta ei voi enää koskaan tehdä sosialistista valtiota koska olemme Natossa ja Nato säännöt estää se. Nato on perustettu estämään sosialismuksen leviäminen Euroopan demokratioihin.
Sosialistit tykkää bilettää kun muut maksaa.
Hölmöilyt on hölmöilyjä mutta se on törkeää jos on itse tehnyt samaa mistä syyttää muita. Esiinnytään kovin tuomitsevana julkisuudessa vaikka oikeasti tietää että koko juttu on ihan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrsky vesilasissa. Kuva on jostain 20 vuoden takaa lukioelokuvakerhon pikkujoulusta, jossa on tonttulakeissa ja kommandopipoissa. Antti ei tee natsitervehdystä. Kysyn, kuka ei ole hölmöillyt nuoruudessaan ja mennyt kaveriporukan mukaan? Alkoholilla varmaan osansa. Synnitön nostakoon käden. Tämä on Yliksen mustamaalausopetaatio. Ehkä kateudulla osuutensa.
No just tää... hätäisesti 18-19 -vuotiaiden pojankloppien hölmöilyjä, varmaan vielä pikkugänässä...
Kännissä ja läpällä minäkin kaiken tein.
- Aatu H.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Mitä meistä nyt ulkomailla ajatellaan? Uskaltaako tässä enään naamaansa näyttää edes Virossa, saati jossain sivistysmaassa?
Vedät vaan nakkena kommandopipon ja tonttulakin päähän ja teet nassetervehdyksiä leikkiase tanasa niin saat kaiken anteeksi
"Se on vaan niitä suomalaisia sosialisteja"
Vahingonilo on parasta iloa, tyyppiä, jos pappi juo ehtoollisviinit ja kompastuu omaan kasukkaansa.
Ei olisi Antista uskonut moista homostelua.
Vierailija kirjoitti:
Hölmöilyt on hölmöilyjä mutta se on törkeää jos on itse tehnyt samaa mistä syyttää muita. Esiinnytään kovin tuomitsevana julkisuudessa vaikka oikeasti tietää että koko juttu on ihan paskaa.
Mitä tuomitsemisen arvoista Lindtman on tehnyt? Hän on ollut lukio-ikäisenä pikkujoulussa, jossa pari kaveria on tehnyt natsitervehdyksen. Itse ei tehnyt. Käytti tonttulankkia ja kommandopipoa. Kaikesta on yli 20 vuotta aikaa. Nyt joku levittelee vanhoja kuvia. Kaveriporukan viinanhuuruista hölmöilyä. Kuka ei olisi tuota joskus harrastanut? Eihän hän voi mennä takuuseen kavereistaan. Luulen, että tämä on persujen kosto. Mitään laitonta tuossa ei ole.
Pienenä leikittiin kavereiden kanssa joskus sotaa. Välillä jouduin olemaan saksalainen.
Toisinaan oltiin roistoa ja poliisia. Välillä olin se roisto.
Olen siis nassi ja roisto. Eikö olekin erikoista ettei minusta tullut persua.
Vierailija kirjoitti:
eroa purra, olet häpeäksi kaikille muille paitsi ryssssille, joiden asiaa ajat
Minä kun luulin, että vasemmistopoliitikot ja aktivistit olivat tosissaan kun he julistivat että "kaikenlainen flirttailu kansallissosialismin kanssa on kielletty". No Antin kuvia ei lasketa ilmeisesti, koska hän on toveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuomitsemisen arvoista Lindtman on tehnyt? Hän on ollut lukio-ikäisenä pikkujoulussa, jossa pari kaveria on tehnyt natsitervehdyksen. Itse ei tehnyt. Käytti tonttulankkia ja kommandopipoa. Kaikesta on yli 20 vuotta aikaa. Nyt joku levittelee vanhoja kuvia. Kaveriporukan viinanhuuruista hölmöilyä. Kuka ei olisi tuota joskus harrastanut? Eihän hän voi mennä takuuseen kavereistaan. Luulen, että tämä on persujen kosto. Mitään laitonta tuossa ei ole.
"Kaikenlainen flirttailu kansallissosialismin kanssa on kielletty". Tajuatko mitä kaikenlainen tarkoittaa? Sitäpaitsi, eikös se ase ole vielä raskauttavampi jos riehuu nasseporukassa mutta on vielä sen lisäksi aseistettu? Eikö tämä ole askel vielä radikaalimpaan suuntaan kuin noilla heilaajilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eroa purra, olet häpeäksi kaikille muille paitsi ryssssille, joiden asiaa ajat
Kyllä se edellinen hallitus oli se joka oli vauhdilla viemässä Suomea perikatoon. Nyt sitten nuo työttömäksi jääneet pillit ja pullat ovat kokoontuneet jauhamaan vauvaan paskaa.
Antakaa hallitukselle työrauha korjata marinin hallituksen katastrofaaliset virheet
Hallitus voi ihan rauhassa tehdä työtään. Niin me oppositiossakin olemme valppaina, jos saataisiin Riikan persusta kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikenlainen flirttailu kansallissosialismin kanssa on kielletty". Tajuatko mitä kaikenlainen tarkoittaa? Sitäpaitsi, eikös se ase ole vielä raskauttavampi jos riehuu nasseporukassa mutta on vielä sen lisäksi aseistettu? Eikö tämä ole askel vielä radikaalimpaan suuntaan kuin noilla heilaajilla?
Koulunäytelmä
Vierailija kirjoitti:
Pienenä leikittiin kavereiden kanssa joskus sotaa. Välillä jouduin olemaan saksalainen.
Toisinaan oltiin roistoa ja poliisia. Välillä olin se roisto.
Olen siis nassi ja roisto. Eikö olekin erikoista ettei minusta tullut persua.
Vielä pahempaa. Sinusta tuli punikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Mitä meistä nyt ulkomailla ajatellaan? Uskaltaako tässä enään naamaansa näyttää edes Virossa, saati jossain sivistysmaassa?
Vedät vaan nakkena kommandopipon ja tonttulakin päähän ja teet nassetervehdyksiä leikkiase tanasa niin saat kaiken anteeksi
"Se on vaan niitä suomalaisia sosialisteja"
Mutta älä herran tähden käytä eläinkravattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulunäytelmä
Jossa flirttaillaan kansallissosialismin kanssa ja riehutaan alasti kännipäissään aseiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koko sosiaalidemokraattinen puolue on ollut koko Suomen historian aikana Suomelle mainehaitta.
Jos historia olisi mennyt sossujen toiveiden mukaan, olisimme olleet osa Neuvostoliittoa ja osa nykyistä Venäjää.
Kuulehan nyt. Mauno Koivisto aikoinaan taisteli sodissa Neuvostoliittoa vastaan. Törnin erikoisjoukoissa. Presidenttinä Koivisto luovi hyvin taitavasti ison ja aggressiivisen naapurimaan kanssa, piti Suomen itsenäisenä, johdatti osaksi Länttä, EU:hun.
Lukekaa hyvät ihmiset historiaa, jotta tiedätte faktat. Kun tietää, ei tarvitse luulla, eikä tarvitse levittää luulojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan nyt. Mauno Koivisto aikoinaan taisteli sodissa Neuvostoliittoa vastaan. Törnin erikoisjoukoissa. Presidenttinä Koivisto luovi hyvin taitavasti ison ja aggressiivisen naapurimaan kanssa, piti Suomen itsenäisenä, johdatti osaksi Länttä, EU:hun.
Lukekaa hyvät ihmiset historiaa, jotta tiedätte faktat. Kun tietää, ei tarvitse luulla, eikä tarvitse levittää luulojaan.
Koivisto myös vihasi kommunisteja yli kaiken. SDP on mennyt niin vasemmalle Sannan ja hänen valtaklikkinsä myötä ettei ole oikeasti kaukana SKP:stä. Täyspäisempi porukka ei ole vallankahvassa tuossa puolueessa.
Vasemmiston hölmöily on sitä parempaa hölmöilyä. Jostain syystä vain oikeiston nassevitsit on tosi vakava asia.