[NAISET] Sisäisessä häpyhuulessa repeytymä ja nyt olen ahdistunut. Paraneeko se?
Kävin 1.7. Gynellä koska seksin takia on tullut 1 kunnon repeytymä sisäiseen häpyhuuleen oikealle sivulle. Tunne on outo..olen kovin ahdistunut että meneekö se itsestään kiinni? Kuinka kauan suunnilleen kestää että paranee? Mitä JOS se ei menekkään kiinni? Tietyt arkiset asennotkin ahdistavat minua että mitä jos se venyttää sitä repeytymää ja pitää repetymää auki. Odotan gynen soittoa takaisin 1 asiasta niin siinä voin samalla varmistaa nämä. Mutta ahdistus on kova. Tämä on ihan uusi juttu minulle. Gyne sitä katsoi ja antoi bepanthen voidetta. Mutta jotenkin unohdin kysyä kysymykset käynnilläni selvästi ja tarkasti. Lievä kielimuuri myös meillä.
Kommentit (14)
Suihkeena saatava suolalios on todella helppokäyttöinen ja sillä saa huuhdeltua juuri oikean kohdan.
Jos teet liuoksen itse:
2 dl keitettyä vettä + teelusikallinen joditonta merisuolaa.
- Annetaan viilentyä sopivasti ennen kuin liuoksella huuhdotaan haavakohtaa.
Voit myös kokeilla upottaa häpyhuulesi kippoon joka on täynnä liuosta, tällöin voit antaa haavakohdan olla noin 10min aloillaan.
AP, kaipaatko vielä lisää itsehoito-ohjeita?
Mitähän jännää oikein on kokeilutu?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jännää oikein on kokeiltu?
Nipistimet ja painot tulivat minulle ensin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä bepanthenia.
Linola hoitava balsami on hyvää terveille, ulkoneville häppäreille. Ei sitäkään jos on haavaumia!
''
Vierailija kirjoitti:
Sisempien häpyhuulien repeämät ovat harvinaisia seksin yhteydessä. Miten sait repeämän?
Hoito: juo paljon! Juo useita litroja vettä päivässä.
Virtsa osuu sisempiin häpyhuuliin ja vahva virtsa ei ole toipumiselle hyväksi. Älä avaa sisempiä häpyhuuliasi sormin virtsatessasi vaan anna virtsasuihkun osua niihin.Huuhtele vulva 2%:lla SUOLALIUOKSELLA ja kuivaa sidetaitoksilla.
Ilmeisesti sisemmät häpyhuulesi ovat kookkaat koska ovat jääneet kiinni johonkin?
Tämä saattaa helpottaa paranemista koska voit pitää ne aukilevitettyinä ja antaa ilmakylpyjä. Kulje kotonasi ilman alushousuja ja vältä alapään hikoilemista.
Rasvaa ei tule laittaa, sisemmissä häpyhuulissa on talirauhasia jotka pitävät huolta luontaisesti limakalvoista.
Pikaista paranemista!
''
Kiitos tästä kaikesta tekstistä :) Pahoittelen myöhäistä vastausta. Unohdin postauksen työkiireiden takia. Olin kuulemma liian kuiva joka sen on aiheuttanut. Kuivuus johtuu E-pillereistä
Sain rasvan joka auttaa haavereissa siellä ja rasvan jota laittaa jos olen liian kuiva. Luotan Gynegolokiin kun nämä suositteli/resepti. Olin ''peloissani'' koska ensimmäinen kerta kun näin käynyt. Siksi postasin tänne jos löytyisi ihmisiä joillekka käynyt samoin. Nyt kaikki on kyllä parempaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Suihkeena saatava suolalios on todella helppokäyttöinen ja sillä saa huuhdeltua juuri oikean kohdan.
Jos teet liuoksen itse:
2 dl keitettyä vettä + teelusikallinen joditonta merisuolaa.
- Annetaan viilentyä sopivasti ennen kuin liuoksella huuhdotaan haavakohtaa.Voit myös kokeilla upottaa häpyhuulesi kippoon joka on täynnä liuosta, tällöin voit antaa haavakohdan olla noin 10min aloillaan.
Jännä juttu. Koskaan en ole tästä kuullut. Kiitos :)
no etko osaa esityostää kullia märäksi suuseksillä ennen pilluun laittoa tai mies voi räkäistä kullin päähän ennen huulille laittoa
Vierailija kirjoitti:
AP, kaipaatko vielä lisää itsehoito-ohjeita?
Postasin tänne koska olin ''Peloissani'' koska ensimmäinen kerta. Halusin löytää ihmisiä joilleka olisi käynyt samoin. Itsellä kaikki kyllä nyt parempaan päin :)
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä bepanthenia.
Suositeltu alapään haavereihin tämä voide. Suositteli laittamaan jos liian kuiva olen. Hyvin se on toiminut :)
flowergirl123 kirjoitti:
''
Vierailija kirjoitti:
Sisempien häpyhuulien repeämät ovat harvinaisia seksin yhteydessä. Miten sait repeämän?
Virtsa osuu sisempiin häpyhuuliin ja vahva virtsa ei ole toipumiselle hyväksi. Älä avaa sisempiä häpyhuuliasi sormin virtsatessasi vaan anna virtsasuihkun osua niihin.Huuhtele vulva 2%:lla SUOLALIUOKSELLA ja kuivaa sidetaitoksilla.
Ilmeisesti sisemmät häpyhuulesi ovat kookkaat koska ovat jääneet kiinni johonkin?
Tämä saattaa helpottaa paranemista koska voit pitää ne aukilevitettyinä ja antaa ilmakylpyjä. Kulje kotonasi ilman alushousuja ja vältä alapään hikoilemista.
Rasvaa ei tule laittaa, sisemmissä häpyhuulissa on talirauhasia jotka pitävät huolta luontaisesti limakalvoista.
Pikaista paranemista!
''
Kiitos tästä kaikesta tekstistä :) Pahoittelen myöhäistä vastausta. Unohdin postauksen työkiireiden takia. Olin kuulemma liian kuiva joka sen on aiheuttanut. Kuivuus johtuu E-pillereistä
Sain rasvan joka auttaa haavereissa siellä ja rasvan jota laittaa jos olen liian kuiva. Luotan Gynegolokiin kun nämä suositteli/resepti. Olin ''peloissani'' koska ensimmäinen kerta kun näin käynyt. Siksi postasin tänne jos löytyisi ihmisiä joillekka käynyt samoin. Nyt kaikki on kyllä parempaan päin.
Miten annat miehen työntyä sisään jos olet kuiva? Eihän siitä pysty millään nauttimaan..karmeeta, että oikein repeää. Minkälainen mies noin tekee, ja nainen antaa tehdä.
Voi hyvänen aika.
Anna yhteystiedot tälle gynelle niin minä kerron hänelle liukuvoiteesta.
Muuten, käytittekö kondomia vaikka sinulla onkin hormonaalinen ehkäisy - suhde on ilmeisen tuore koska olet kokematon.
Millaiset sisemmät häpyhuulesi ovat?
Virtsa osuu sisempiin häpyhuuliin ja vahva virtsa ei ole toipumiselle hyväksi. Älä avaa sisempiä häpyhuuliasi sormin virtsatessasi vaan anna virtsasuihkun osua niihin.
Huuhtele vulva 2%:lla SUOLALIUOKSELLA ja kuivaa sidetaitoksilla.
Pikaista paranemista!