Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua seksiä miehen kanssa viikonloppuna. Mies uhkaa jättää mökkireissun väliin. Mulla ei ajokorttia

Vierailija
05.07.2023 |

Mitä nyt? En vain jaksaisi pelehtiä enää kun lapsetkin kohta teinejä.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku toinen, jolla on kortti ja jonka kanssa voit lähteä mökille? Jätä mies kohtaamaan todellisuus ja katsomaan piliin ja peiliin että mikä meni vikaan.

Vierailija
22/54 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehes ei mökille lähde niin sano sille että mikäli päätyy vklopuks pohjanmaalle niin tarjoon kyllä laatikon kaljaa ja saunankin lämmitän. Pääsee toinen edes jotenki rentoutumaan perhearjesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sitten taksin mökille. Seksillä ei kiristetä ja käytetä valtaa.

Vierailija
24/54 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa, mitäs sinne mökille lähteä tumputtelemaan, en minäkään lähtisi. Mutta se mistä lähtisin olisi suhde joka on vain kaverillinen ilman läheisyyttä ja seksiä. Varsinkin jos lapset ovat jo isoja.

Täällä sanotaan että jätä se sika, minä jättäisin sinut.

Oon ollu tossa tilanteessa. Vaimon kanssa vkl mökillä, kahden aikaan vedin käteen pesuhuoneessa ja kirosin samalla, vaimo nukkui tyytyväisenä erillissängyssä.

Vierailija
25/54 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uhkailu kannattaa heti lopettaa alkuunsa. Eli sitten tilaat taksin.

Ja kiristäjälle tiedoksi, että jos tuolle linjalle lähtee, se ei johda hyvään. Jos ei sovussa ja yhteisymmärryksessä päästä kompromissiin ja panos, sitten ollaan ilman ja ensi kerralla uudestaan.

Vierailija
26/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo uhkailu kannattaa heti lopettaa alkuunsa. Eli sitten tilaat taksin.

Ja kiristäjälle tiedoksi, että jos tuolle linjalle lähtee, se ei johda hyvään. Jos ei sovussa ja yhteisymmärryksessä päästä kompromissiin ja panos, sitten ollaan ilman ja ensi kerralla uudestaan.

Ei kannata miettiä enää ensi kertoja, kun koko homma on kuollut.

Toinen autokouluun ja toinen Thaimaaseen.

Vierailija
27/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku toinen, jolla on kortti ja jonka kanssa voit lähteä mökille? Jätä mies kohtaamaan todellisuus ja katsomaan piliin ja peiliin että mikä meni vikaan.

Ei kai tossa mitään epäselvää ole.

Tuli otettua suomalainen vaimo.

Vierailija
28/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi mökkireissu meilläkin väliin. Ja kaikki muutkin reissut.

Menköö akka mihin lystää, vaikka fillarilla.

Olkoon sitten siellä naama norsun uitulla.

Vierailija
29/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä taas haluan seksiä mieheni kanssa aina, kun oon vieressään. Ja ajokorttikin mulla on. Mitäs nyt?

Vierailija
30/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et halua miestäsi, hän on sinulle pelkkä kotityö ja mies ei arvosta sinua mitenkään. Erotkaa. Inhoatte kumpikin toisianne.

Vierailija
31/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi tulee alkumetreillä selvittää kohtaako halut, vai haluaako toinen enemmän/vähemmän.

Ja ne halutaan ei vuosien saatossa muutu mitenkään...?

Vierailija
32/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et halua miestäsi, hän on sinulle pelkkä kotityö ja mies ei arvosta sinua mitenkään. Erotkaa. Inhoatte kumpikin toisianne.

Mutku elintaso...

Vierailija
33/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka tuossa kiristää ja millä?

Vierailija
34/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä taas haluan seksiä mieheni kanssa aina, kun oon vieressään. Ja ajokorttikin mulla on. Mitäs nyt?

Aina? Herää kysymys, miten suhteenne oikeasti voi. Mitä olette ilman seksiä, ette mitään?

Vierailija
35/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parisuhteen liima.

Vierailija
36/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Herää kysymys, miten suhteenne oikeasti voi. Mitä olette ilman seksiä, ette mitään?

Kiitos kysymästä! Tällä hetkellä oikein hyvin, vaikeitakin aikoja on ollut. Mutta vasta ollaan oltu kimpassa 35 vuotta, niin voihan tuo alkuhuuma tuosta vielä kadotakin 😊

Vierailija
37/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki se ajokortti, niin lasten ei tarvitse pettyä, kun eivät pääse mökille. Tai ehkä teinit ovat vain tyytyväisiä, kun ei tarvitse lähteä.

Vierailija
38/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa, mitäs sinne mökille lähteä tumputtelemaan, en minäkään lähtisi. Mutta se mistä lähtisin olisi suhde joka on vain kaverillinen ilman läheisyyttä ja seksiä. Varsinkin jos lapset ovat jo isoja.

Täällä sanotaan että jätä se sika, minä jättäisin sinut.

Oon ollu tossa tilanteessa. Vaimon kanssa vkl mökillä, kahden aikaan vedin käteen pesuhuoneessa ja kirosin samalla, vaimo nukkui tyytyväisenä erillissängyssä.

Kaikki  miehet eivät saa naista haluamaan. Eräät eivät edes yritä.

Vierailija
39/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisen tulisi tehdä avioehto ennen alttarille menoa.

Avioehdossa voidaan hyvin sopia montako viikkoa on vuodessa avioliitosta lomaa, samoin voidaan sopia sekin etukäteen, jos seksiä ei tuu vaimolta viikonloppuna, mies hakee seksin toiselta naiselta.

Kun asiat käydään läpi etukäteen ja sovitaan kirjallisesti, niin ne toimivat paremmin.

Vierailija
40/54 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettet viikonloppuna halua?

Juuri noin.

Mies hemmottelee, tekee hyvää ruokaa, lämmittää saunan, tarjoaa virkistävää kuplivaa ja lirkuttelee. Siinä ehkä lempi leiskuu ihan itsestään.

Nainen hemmottelee koko viikonlopun, on ystävällinen, iloinen, puhuu kunnioittavasti eikä nalkuta. Kaikin tavoin huomioi miehensä. Saattaa peitto heilua mökillä.