Mit luulet, voisiko miehesi rakastua naiseen joka on:
A) vammainen. esim.lyhykasvuinen, kääpiö ts. Muuten ihan normaali ihminen, fiksu mutta lyhyt, sellainen maximi 130cm.
B) Erirotuiseen. Esim. musta tai mustalainen.. kaunis kuitenkin.
C) huomattavasti vanhempi eli noin 15v.. Mutta nuorekas, hyvinhoidettu, hoikka.
Kommentit (16)
A) vammainen. esim.lyhykasvuinen, kääpiö ts. Muuten ihan normaali ihminen, fiksu mutta lyhyt, sellainen maximi 130cm.
B) Erirotuiseen. Esim. musta tai mustalainen.. kaunis kuitenkin.
C) huomattavasti vanhempi eli noin 15v.. Mutta nuorekas, hyvinhoidettu, hoikka.
Onneksi miehelleni on tärkeitä ihan muut asiat kuin ulkonäkö tai sellaiset ryhmittelyt kuin vammainen/vammaton tai rotu.
Vaihtoehto A) vaikuttaa nyt epätodennäköiseltä, mutta miehelläni on suuri sydän, joten miksipä ei.
Kohta B) taas... Rasisti hän ei ole, mutta luulen, ettei ihan hetkessä mustalaisnaiseen retkahtaisi, vaikka kaunis olisikin.
Todennäköisimmin saattaisi rakastua vaihtoehto C) tyyppiseen naiseen, ainakin vielä tässä iässä, kun hänellä itsellä ikää noin 30v.
mutta luulen että c voisi olla vähän vaikea. Mies ensinnäkin halusi monta lasta, vanhemman naisen kanssa, se ei niin onnistu, ja muutenkin mies on sellainen 'perinteinen'.
Eikä halua myöskään fyysisesti vajaavaista.
Jos olisi sinkku, niin ei silloinkaan. On aika rasistinen. Tuo B vaihtoehto on epätodennäköisin.
Lyheeen varmasti voisi mutta ei ehkä alle 130cm
Tuo C vaihtoehto on todennäköisin, mutta mielummin ihastuu itseään reilusti nuorempiin eli on 38v ja varmasti voisi itseään 15 v nuorempaan ihastua.
tuhon A:han ja se jäi mua kaveleen.
Tuntuu että onko hän sittenkään niin hyvä ihminen sitten kuin uskottelee olevansa, minusta ihminen jos rakastuu se rakastuu toisen sisimpään eikä ulkokuoreen.
ettei huolisi lihavaa tai fyysisesti vajaata ihmistä. Kun kukaan meistä ei kuitenkaan voi sairastumisia tai vammautumisia estää, niin että kumpi tahansa voi olla edessä kenellä tahansa.
Miehellä on avara sydän. Olisi silti varsin erikoinen pari 190cm mies ja 130cm nainen. Varmaan tulisi niitä käytännönongelmia jo tuolla pituuserolla vastaan. Este se ei silti olisi.
A), en tiedä
B) Ehkä, en ole varma
C) Kyllä
sillä kääpiöt ovat satuolentoja.
Itse olen lyhytkasvuinen ja mieheni on aikoinaan rakastunut minuun. Ja rakastaa minua vieläkin, niin ainakin väittää ;) Ja yllätys: meillä on lapsiakin.
Mieheni on minua reilusti pidempi, mistä seuranneet pienet käytännön ongelmat (esim. tiskipöydän korkeus, lavuaarien korkeus) ovat kaikki ratkaistavissa.
lyhytkasvuiseen tuskin voisi rakastua, riippuen tietenkin olosuhteista jne.
Muuten vammaiseen/vammautuneeseen kyllä.
vaivaa päätäni tällaisilla asioilla.
on häntä 15 vuotta vanhempi?