Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenpesu perusvoiteella

Vierailija
05.07.2023 |

Minulla kuivat hiukset ja päänahka. Aattelin, että jos kokeilisi pestä esim. Aqualan l voiteella. Onko joku kokeillut ja onko ollut apua? Ja lähteekö hyvin sit pois kun huuhtelee?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää lähmäiseksi, ja riittää kun haalealla vedellä huutelee hyvin. Tulee ihanan tuntuiset hiukset

Vierailija
22/26 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen usein samasta syystä ja nimenomaa Agualan L. Huuhtelen kunnolla pelkällä vedellä ja päänahka ja hiukset kiittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkia rasvoja/aineita ei voi päänahkaan sitten levitellä. Saattaa nousta hattuun.

Tahraa, härskiintyy ja haisee. Jo öljyshampoot  tekee saman jos ei pese joka päivä.

Vierailija
24/26 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt muutaman peräkkäisen kerran pessyt Aqualan L -perusvoiteella. Minulla on pitkät, suorat hiukset. Hiuspohja aavistuksen kuiva ja ajoittain kutiseva joistakin pesuaineista. 

Nyt ajattelin lomalla testata hiusten perusvoiteella pesemistä ja itselläni hiukset kyllä jäivät rasvaisiksi. Hiukset eivät jääneey pestyn tuntuisiksi tai ilmaviksi vaan sen näköisiksi, että vaatisivat välitöntä pesua. Ja kyllä, huuhtelin huolella. Tämä ei kyllä kohdallani ainakaan ole toimiva, jos haluaa ihmisten ilmoilla olla hiukset avoimina. 

Vierailija
25/26 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vasta kävin iho- ja allergiasairaalassa, joten tuoretta tietoa: suorastaan suosittelevat niin hiusten ja vartalon pesuun.

Tämä.

Vierailija
26/26 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesunesteellä ei ole suotavaa pestä hiuksia, mutta miksi sitten purkissa on teksti, että hiuksille myös käy. Sivusin jutun aihetta samalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi