Hiustenpesu perusvoiteella
Minulla kuivat hiukset ja päänahka. Aattelin, että jos kokeilisi pestä esim. Aqualan l voiteella. Onko joku kokeillut ja onko ollut apua? Ja lähteekö hyvin sit pois kun huuhtelee?
Kommentit (26)
Pesen usein samasta syystä ja nimenomaa Agualan L. Huuhtelen kunnolla pelkällä vedellä ja päänahka ja hiukset kiittää
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikkia rasvoja/aineita ei voi päänahkaan sitten levitellä. Saattaa nousta hattuun.
Tahraa, härskiintyy ja haisee. Jo öljyshampoot tekee saman jos ei pese joka päivä.
Olen nyt muutaman peräkkäisen kerran pessyt Aqualan L -perusvoiteella. Minulla on pitkät, suorat hiukset. Hiuspohja aavistuksen kuiva ja ajoittain kutiseva joistakin pesuaineista.
Nyt ajattelin lomalla testata hiusten perusvoiteella pesemistä ja itselläni hiukset kyllä jäivät rasvaisiksi. Hiukset eivät jääneey pestyn tuntuisiksi tai ilmaviksi vaan sen näköisiksi, että vaatisivat välitöntä pesua. Ja kyllä, huuhtelin huolella. Tämä ei kyllä kohdallani ainakaan ole toimiva, jos haluaa ihmisten ilmoilla olla hiukset avoimina.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vasta kävin iho- ja allergiasairaalassa, joten tuoretta tietoa: suorastaan suosittelevat niin hiusten ja vartalon pesuun.
Tämä.
Pesunesteellä ei ole suotavaa pestä hiuksia, mutta miksi sitten purkissa on teksti, että hiuksille myös käy. Sivusin jutun aihetta samalla.
Ei jää lähmäiseksi, ja riittää kun haalealla vedellä huutelee hyvin. Tulee ihanan tuntuiset hiukset