Oletteko olleet keikalla Allas Sea poolilla? Millainen mesta?
Olisi kiva mennä katsomaan sinne jotain artistia tänä kesänä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla olen menossa ekaa kertaa. Kaljan hinnalla ei ole minulle väliä, sillä en juo alkoholia joten maksakoon vaikka miljoonan.
Eiköhän se korkea hintataso koske myös alkoholittomia juomia, hölmö.
Vierailija kirjoitti:
En ole keikka-artisti. Enkä oikeastaan käy yleisönäkään.
Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Siis esiintymässä? En.
Hekoheko.
Pro tip, jos joku keikka on täyteen buukattu tai muutenvaan ei kiinnosta ihmispaljous, siihen viereiseen Sky Wheel terdelle voi mennä kuuntelemaan keikkaa, ilman jonotuksia ja seisomisia. Allas Sea Pooli on peitetty toki aidoilla, mutta hyvin kuulee läpi, eikä tarvii olla tungoksessa! :)
Vierailija kirjoitti:
Pro tip, jos joku keikka on täyteen buukattu tai muutenvaan ei kiinnosta ihmispaljous, siihen viereiseen Sky Wheel terdelle voi mennä kuuntelemaan keikkaa, ilman jonotuksia ja seisomisia. Allas Sea Pooli on peitetty toki aidoilla, mutta hyvin kuulee läpi, eikä tarvii olla tungoksessa! :)
Olipa tosi pro tip. Se visuaalisuus on olennainen osa keikka. Muutoin voi jäädä kotisohvalle ja kuunnella netistä.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt mutta olen kuullut, että tuoppi maksaa kait kympin. Eli aika kallista siellä on ainakin.
Olen käynyt monesti ja aina ottanut omat juomat kangaskassissa mukaan.
Kalliit juomat mutta yhden ehkä ehtii max kaksi kun jonot ön pitkät
Ja sitten kylmä
Todella kylmä jos ei oo helle
Täällä kysytään keikkapaikasta ja kaikki vaan valittaa kaljan hinnasta. Onko keikalla tärkeintä dokaus?
Bessin keikalla olin, ihan kiva paikka ja ainakin silloin oli lämmintä joten ei mitään valittamista
Vierailija kirjoitti:
Täällä kysytään keikkapaikasta ja kaikki vaan valittaa kaljan hinnasta. Onko keikalla tärkeintä dokaus?
Ap kysyy millainen mesta? Voihan siihen vastata: kallis.
Vierailija kirjoitti:
Kalliit juomat mutta yhden ehkä ehtii max kaksi kun jonot ön pitkät
Ja sitten kylmä
Todella kylmä jos ei oo helle
Jos olet vilukissa, joka palelee 20 asteessa niin vaatetta päälle kun menet ulos.
En ole keikka-artisti. Enkä oikeastaan käy yleisönäkään.