Pitäisikö joku Kekkonen tuntea?
Kommentit (27)
Jos tarkoitat U. K. Kekkosta, niin kyllä. Pitää tuntea siinä missä vaikkapa Koivisto tai Ryti.
Yleissivistysmielessä kyllä, mutta tykätä hänestä ei tarvitse. Pöpi ukkohan se oli viime hetkillä.
Kyllä, kaikkien pitää tuntea joku Kekkonen! Oman velvollisuuteni olen suorittanut tuntemalla ex-luokkakaverin, ja yliopistossa oli yhdellä samalla kurssilla se Antero-toimittaja.
Olisi kai Suomen pitkäaikaisin presidentti hyvä tietää ainakin yleisellä tasolla.
AP, opettele kirjoittamaan. Vaikutat vammaiselta tuolla "ketä" ilmaisulla.
Pitäisi! Suomen kannalta paras presidentti ikinä. Sen jälkeen muut ovat tehneet vain haittaa. Kekkonen mm. asutti koko Suomen sijoittamalla tehtaita ja asutusta muuallekin kuin Helsinkiin.
Aloittajalle pitäisi antaa kunnon isällinen avokämmen, kun ei osaa kirjoittaa Suomen-kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle pitäisi antaa kunnon isällinen avokämmen, kun ei osaa kirjoittaa Suomen-kieltä.
Avokämmenellä läpsäisy on naismaista.
Shiiiiet, joku gubbe keski ajalta? Me dun know dat nig*a.
Vierailija kirjoitti:
Maria Kekkonen?
Tunnetaan ehkä paremmin nimellä Mariah.
Jos tarkotat Urho Kaleva Kekkosta, niin pitää. Suomen pitkäaikaisin presidentti. Viestiketjun aloittaja voisi kysyä ukiltaan tai mummoltaan kukas tämä UKK oli. Jos Tavjassa on pressa-ainesta, on sitä Kekkosessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokämmenellä läpsäisy on naismaista.
Kunnon avokämmen on lyötävää halveksuva lyönti ja sen kohteeksi joutunut on sillä nöyryytetty. Perehdy hieman, senkin tissiposki. Ei säälittävään ressukkaan viitsi edes nyrkkiä käyttää. Avokämmenellä lyöminen on pahimman luokan vittuilua.
En tunne itse ketään sen nimistä. Urkin kuollessa olin vasta 3-vuotias, joten en ehtinyt häneenkään tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat U. K. Kekkosta, niin kyllä. Pitää tuntea siinä missä vaikkapa Koivisto tai Ryti.
En ole edes tavannut ketään heistä. Ryti ehti kuollakin kauan ennen kuin synnyin. Mitä sanktioita minulle tästä nyt seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Pienenä luulin että Kekkonen on sama kuin presidentti , oli niin kauan johdossa.
Harva meistä Kekkosen tuntee, mutta kyllä tietää pitää. Tärkeä osa historiaa.
Riippuu siitä kenestä Kekkosesta on kyse.